• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Ινδονησία ή Φινλανδία;
Ή μήπως και οι δυο;
Νέα 25/01/2016 - 11:23

Η άσκηση έμμεσης πίεσης για την επίτευξη ενός αποτελέσματος δεν είναι μια καινούργια τακτική.

 

Ας δούμε για παράδειγμα τη στρατηγική του ισχυρού άνδρα της F1, του Bernie Ecclestone:

 

Όταν μια πίστα ή χώρα καθυστερεί στις διαπραγματεύσεις για να μπει στο Ημερολόγιο του Πρωταθλήματος, τους υπενθυμίζει με ευγενικό τρόπο ότι δεν είναι οι μόνοι ενδιαφερόμενοι!

 

Έτσι λοιπόν αποκτούν ενδιαφέρον οι φήμες που έχουν ήδη αρχίσει και κυκλοφορούν ότι η Φινλανδία μπορεί να μπει στο Ημερολόγιο του MotoGP το 2017!

 

Το ενδιαφέρον έγκειται στο γεγονός ότι η Ινδονησία φαίνεται να καθυστερεί τις απαραίτητες υλοποιήσεις για να μπει στο Ημερολόγιο.

 

Να θυμίσουμε ότι ο Ezpeleta της Dorna είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο η χώρα - μια πολύ σημαντική αγορά για το MotoGP - να μπει στο Ημερολόγιο με 4ετές συμβόλαιο.

 

Αυτό με την προϋπόθεση ότι θα γίνονταν οι απαραίτητες αλλαγές στην πίστα Sentul.

 

Ωστόσο ακόμα δεν έχουν βρεθεί τα χρήματα όχι μόνο για την αναβάθμιση της πίστας, αλλά ούτε και για τα χρήματα που πρέπει να δοθούν στην Dorna.

 

Για να έχουμε μια εικόνα, η πίστα για να φιλοξενήσει αγώνα το 2017 θα πρέπει να καταβάλει 7 εκατ. ευρώ, 8 εκατ. για το 2018 και 8,4 εκατ. για το 2019.

 

Μέχρι πρότινος όλοι θεωρούσαν ότι η κυβέρνηση θα κάλυπτε ένα μεγάλο μέρος των εξόδων.

 

Όμως φαίνεται ότι υπάρχουν αντιδράσεις για τη χρήση του δημόσιου χρήματος υπέρ μιας ιδιωτικής πρωτοβουλίας/πίστας.

 

Γίνεται φανερό λοιπόν ότι ακόμα δεν έχει βρεθεί το κατάλληλο «μοντέλο» για να λειτουργήσουν ομαλά τα πράγματα, όμως η Dorna δεν φαίνεται διατεθειμένη να περιμένει για πολύ ακόμα.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν δώσει τελεσίγραφο στην πίστα Sentul της Ινδονησίας μέχρι την 31η Ιανουαρίου.

 

Η Αυστρία προστέθηκε φέτος στο Ημερολόγιο, ενώ από πίσω περιμένουν για να μπουν - πλην της Ινδονησίας - και η Ταϋλάνδη αλλά και η Φινλανδία.

 

Όμως οι διαθέσιμες θέσεις από το 2017 θα είναι δυο στο Ημερολόγιο, με δεδομένο ότι έχουμε 18 Γύρους και ο μέγιστος αριθμός τους δεν μπορεί να ξεπεράσει τους 20.

 

Αυτό σημαίνει ότι από τις τρεις προαναφερθείσες χώρες, η μια θα μείνει απ' έξω!

Επόμενο άρθρο »

SBK: Η Althea BMW του 2016

« Προηγούμενο άρθρο

Στόχος η εξάδα για τον Redding!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα