• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Yamaha ρίχνει το γάντι!
Το παρασκήνιο από την Βαρκελώνη
Νέα 20/01/2016 - 00:34

Αποστολή: Δημήτρης Διατσίδης

 

Η Yamaha άνοιξε το χορό των παρουσιάσεων με την παγκόσμια παρουσίαση όλων των αγωνιστικών της ομάδων για δρόμο και χώμα, που έγινε στην Βαρκελώνη, σε συνδυασμό με το συνέδριο των ντίλερ της εταιρίας που έγινε σε γειτονικό χώρο.

Αρχικά η ομάδα του MotoGP με τους Βαλεντίνο Ρόσσι και Χόρχε Λορένθο εμφανίστηκε με την γνωστή περσινή μοτοσυκλέτα του τεστ της Βαλένθια και για την απόφαση αν θα είναι αυτή η μοτοσυκλέτα του 2016 θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι την Μαλαισία από την 1 έως τις 3 Φεβρουαρίου για να αποφασιστεί αν θα μείνει ή αν θα έλθει τελικά η Μ1 με το ρεζερβουάρ σε θέση κάτω και πίσω από τη σέλα και την τάπα στο πίσω μέρος, σε μια προσπάθεια για κατανομή βάρους που να ταιριάζει με τις αλλαγές που χρειάζεται για τα νέα ελαστικά της Michelin. Αν τελικά υιοθετηθεί η καινοτόμος λύση, ίσως να πρόκειται για έναν άσσο που κρατούν μέχρι την τελευταία στιγμή στο μανίκι οι σχεδιαστές και μηχανολόγοι της εταιρίας, σε μια προσπάθεια να πιάσουν στον ύπνο τους αντιπάλους στον τομέα αυτό.

Στον τομέα των οδηγών τώρα τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα από ότι στην EICMA στο Μιλάνο, όπου οι δύο πρωταθλητές δεν αντάλλαξαν ούτε βλέμμα πάνω στη σκηνή. Βέβαια δεν μίλησαν μεταξύ τους και όπως χαρακτηριστικά είπε στον υπογράφοντα ο Λιν Τζάρβις, ο επικεφαλής του όλου πρότζεκτ MotoGP, “δεν έχουν τίποτε να πουν! Ίσως στην Μαλαισία όταν θα αντιμετωπίσουν τα πρώτα προβλήματα με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας, τότε θα έχουν λόγο να μιλήσουν, ώστε να βοηθήσει ο ένας τον άλλο και οι δύο μαζί τους τεχνικούς”, είπε ο Τζάρβις που παραδέχτηκε ότι φέτος θα είναι πολύ δύσκολη χρονιά για τον ίδιο με τα συμβόλαια όχι μόνο των δικών του οδηγών, αλλά όλων των οδηγών του MotoGP να λήγουν και ήδη να δέχεται πιέσεις για να αποκαλύψει το τι θα κάνει. “Θα αφήσω τα πράγματα να κυλήσουν”, ήταν η διπλωματική του απάντηση.

Σε τεχνικό επίπεδο ο Ρόσσι πιστεύει ότι τα λιγότερο εξελιγμένα ηλεκτρονικά δεν θα είναι πρόβλημα σοβαρό και επικεντρώνεται στις αλλαγές που πρέπει να γίνουν για το μπροστινό της γαλλικής εταιρίας ελαστικών. Από την πλευρά του ο Λορένθο λέει ότι αυτά τα λάστιχα χρειάζονται ακόμη πιο ομαλή οδήγηση από ότι τα Bridgestone και ευελπιστεί ότι θα ταιριάξουν ευκολότερα στο στυλ του. “Είμαι έτοιμος να αλλάξω το στυλ μου και θα το κάνω εύκολα”, είπε σε ιδιωτική συζήτηση που είχαμε μετά την επίσημη παρουσίαση. “Από πλευράς φυσικής κατάστασης είμαι απόλυτα έτοιμος και θα προσπαθήσω να διατηρήσω τον Τίτλο”, συμπλήρωσε.

Για το θέμα που δημιουργήθηκε με τον Μάρκεθ στο τέλος της περσινής χρονιάς ο Ρόσσι είπε: “Ακούω πολλούς να λένε ότι εγώ προκάλεσα την αντίδρασή του με τις δηλώσεις μου. Δεν είναι αλήθεια. Είχε αποφασίσει από πριν για αυτά που έκανε και δεν άλλαξε τίποτε. Ήμουν ο αποδιοπομπαίος τράγος για τον Μάρκεθ, γιατί είχε κάνει πολλά λάθη μέσα στη σεζόν και έπρεπε να κατηγορήσει κάποιον”, μια σημαντική δήλωση και συνέχισε ότι τώρα θέλει να σκέφτεται το μέλλον και θέλει να μείνουν εκτός πίστας αυτές οι πολεμικές. Ο Λορένθο έχει τη δική του άποψη: “Δεν υπάρχει σύγκρουση με μένα και τον Ρόσσι. Είχα πάντοτε σεβασμό για τον Ρόσσι γιατί είμαστε δύο πρωταθλητές που παίζουμε τη ζωή μας στην πίστα. Το πρόβλημα ήταν μεταξύ του Βαλεντίνου και του Μάρκεθ. Για το μόνο που έχω μετανοήσει είναι για αυτά που έκανα στο βάθρο στην Σεπάνγκ (χειρονομία και αποχώρηση), αλλά έγιναν λόγω της έντασης. Εάν είναι δυσαρεστημένος μαζί μου του προσφέρω το χέρι”, είπε στα Ιταλικά, μια γλώσσα που την ξέρει πολύ καλά από τα χρόνια του στην Απρίλια.

Στο θέμα του συναγωνισμού με την Χόντα, ο Ρόσσι πιστεύει ότι φέτος αντίπαλος είναι και η Ντουκάτι, ενώ ο Λορένθο περιμένει τα δύο πρώτα τεστ για να εκφράσει πιο ολοκληρωμένη άποψη. Για τον Στόνερ ο Λορένθο είπε ότι είναι καλό για την Ντουκάτι ότι έχει έναν τόσο γρήγορο δοκιμαστή! “Εμείς έχουμε τον Νακασούγκα και μπορεί να μας λείπει κάποιο δέκατο, αλλά η ταχύτητα του δοκιμαστή δεν είναι το παν. Στο παρελθόν είχαμε αργότερους δοκιμαστές αλλά η μοτοσυκλέτα ήταν ανταγωνιστική”, είπε χαρακτηριστικά.

Στην παρουσίαση είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και με τον Σιλβέν Γκουιντολί που φέτος θα είναι ο νούμερο 1 οδηγός της Yamaha R1 στο παγκόσμιο SBK, ο οποίος μας είπε ότι του αρέσει η νέα μοτοσυκλέτα και ότι είναι μια πολύ καλή βάση για να εξελιχθεί γρήγορα και να φτάσει κοντά στην Kawasaki. Είναι πολύ διαφορετική από την Aprilia αλλά ευελπιστεί ότι σύντομα θα διεκδικούν βάθρα και νίκες, ειδικά μετά τα μισά της χρονιάς.

Εντύπωση έκανε και η πολύ δυνατή ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής με τον Ντάβιντ Τσέκα να έχει φέτος δίπλα του τον Νικολό Κάνεπα που έρχεται από τα SBK και τον Λουί Ρόσσι από την Μοτο2. Ο Κάνεπα μας είπε ότι οδήγησε ελάχιστα την μοτοσυκλέτα λόγω συμβολαίου μέχρι τις 31/12 και θέλει τώρα να αρχίσει τις δοκιμές. Ο Γάλλος Ρόσσι θα προσπαθήσει να προσαρμοστεί στη νέα του κατηγορία και μοτοσυκλέτα ελπίζοντας ότι θα βρει αυτό που του έλειπε στην μεσαία κατηγορία του MotoGP.

H Yamaha παρουσίασε βέβαια και τις χωμάτινες ομάδες της σε MX και Enduro, όπου ελπίζει ότι θα έχει πολλές επιτυχίες ανάλογες του Τίτλου στην MXGP την κορυφαία κατηγορία του μοτοκρός.  

Επόμενο άρθρο »

Έσπασε το πόδι του ο Miller!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: Αποκαλύφθηκε η R1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα