• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brno: Η συνέντευξη τύπου
Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές
Νέα 13/08/2015 - 21:06

Ο 11ος Γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών ξεκίνησε σήμερα το απόγευμα με τη συνέντευξη τύπου.

 

Ο πρώτος αναβάτης που απάντησε σε ερωτήσεις ήταν ο Valentino Rossi, ο οποίος είναι πρώτος στη βαθμολογία και με διαφορά εννέα βαθμών από τον ομόσταυλό του.

 

«Δεν ξεκινήσαμε καλά. Δεν είχαμε ένα καλό βασικό set-up την Παρασκευή στην Indy γι’ αυτό εδώ θα πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο. Επίσης εκεί υπέφερα πολύ στις κατατακτήριες και ήμουν πίσω».

 

«Εκεί είναι που πρέπει να δουλέψουμε. Δεν είναι εύκολο. Πρέπει να ξεκινάμε από μπροστά. Οι Jorge και Marc είναι γρήγοροι από την αρχή κι αν χάσεις χρόνο στην αρχή, δύσκολα τους πιάνεις».

 

Μετά την εξαιρετική του παρουσία στον αγώνα της Indy, ο Lorenzo είναι σε μια πίστα που ανέκαθεν το διασκεδάζει, αν και έχει να κερδίσει εκεί από το 2010!

 

«Αυτή η πίστα θεωρητικά και παραδοσιακά είναι καλή για το στυλ μου. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι προβλήματα θα παρουσιαστούν την Παρασκευή το πρωί. Είμαι περίεργος να δω που θα είμαστε στις ΕΔ1».

 

«Θεωρώ ότι τώρα η μοτοσυκλέτα μας είναι καλή στο να διατηρεί ρυθμό και στο τέλος του αγώνα. Ελπίζω να έχουμε ένα καλό Σ/Κ και να μπορέσουμε να πιέσουμε στους τελευταίους γύρους».

 

Από την άλλη ο Marquez έρχεται στην πίστα του Brno μετά από δυο συνεχόμενες νίκες, αλλά δεν ξεχνά ότι εκεί είχε σταματήσει το περσινό εκπληκτικό του σερί από τον Pedrosa!

 

«Πέρυσι σαφώς και είχαμε έρθει εδώ υπό διαφορετικές συνθήκες. Ίσως φέτος να έχω παραπάνω κίνητρο μετά από δυο καλούς αγώνες», σχολίασε ο Marquez.

 

«Βελτιωνόμαστε και περισσότερο και αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση. Πέρυσι είχα καλό Σ/Κ αλλά μια άσχημη Κυριακή με πολλά προβλήματα».

 

Πάντως ο Ισπανός άσος της Repsol Honda δεν δείχνει να σκέφτεται τον Τίτλο: «Ειλικρινά δεν θέλω να το σκέφτομαι, επειδή χρειάζονται πολλοί βαθμοί. Προτιμώ να παίρνω τον κάθε αγώνα ξεχωριστά».

 

«Στην Indy ήμασταν στους 65 και τώρα στους 56. Είμαστε πιο κοντά, αλλά ακόμα θέλουμε πολλούς βαθμούς. Θα πιέσουμε με την ίδια νοοτροπία όπως πάντα για να βρεθούμε εκεί».

 

Οι τελευταίοι γύροι έχουν αποδειχτεί πολύ δύσκολοι για τον Dovizioso, ειδικά αν τους συγκρίνει κανείς με τους εξαιρετικούς τρεις πρώτους Γύρους.

 

«Στους τελευταίους Γύρους δεν πήρα αυτό που περιμέναμε. Μετά από πέντε αγώνες έχουμε πάρει λίγους βαθμούς και αυτό συμβαίνει πρώτη φορά στην καριέρα μου. Οι αιτίες είναι αρκετές, είτε ατυχίες είτε λάθη».

 

«Πιστεύω ότι αυτή είναι η πραγματικότητα του Πρωταθλήματος. Κανείς δεν έχει την τέλεια απάντηση, αλλά οι τέσσερεις αναβάτες μπροστά ανεβάζουν συνεχώς τον πήχη».

 

«Η μοτοσυκλέτα μας είναι ακόμα καινούργια, σε σύγκριση με αυτές των Honda και Yamaha. Αυτοί έχουν περάσει πολλά χρόνια τελειοποιώντας κάποιες μικρές λεπτομέρειες».

 

Οι όποιες του ελπίδες για ένα καλό αποτέλεσμα, «πέταξαν» ήδη από τη δεύτερη στροφή της πίστας της Indianapolis. Τα φρένα του δεν είχαν ζεσταθεί αρκετά και ο Cal Crutchlow άνοιγε τη γραμμή του...

 

«Έχουμε καλά αποτελέσματα σε Αργεντινή και Jerez και δεν υπάρχει λόγος να μην επιστρέψουμε σ’ αυτά. Έχουμε περίπου 7,5 χιλιάδες χιλιόμετρα με την Honda και όπως και ο Dovi, πρέπει να μειώσουμε τη διαφορά μας από την κορυφή».

 

«Εδώ έκανα καλούς αγώνες και πήρα το πρώτο μου βάθρο. Ελπίζω να τα πάμε πολύ καλύτερα από πέρυσι, όταν και κάναμε μόνο ένα γύρο», τόνισε ο Βρετανός.

 

Σε γνώριμα εδάφη επιστρέφει στη δράση ο Karel Abraham, ο οποίος εξαιτίας του τραυματισμού του δεν είχε μπει σε πίστα από το Mugello κι έπειτα.

 

«Επιτέλους μπορώ να οδηγήσω! Δεν νιώθω όμως και πολύ καλά. Ήλπιζα να ήμουν 100% έτοιμος, αλλά το πόδι με πονά λίγο. Δυσκολεύομαι να βάλω την μπότα. Είμαι σίγουρος ότι θα πονάω, αλλά πιστεύω ότι θα μπορώ να οδηγήσω».

 

«Πίστευα ότι ο τραυματισμός θα ήταν μικρότερος, αλλά τελικά αποδείχτηκε πιο περίπλοκος. Το σπάσιμο δεν ήταν τίποτα. Πολύ πιο δύσκολο ήταν το σχίσιμο των τενόντων. Τώρα όμως είμαι σχεδόν οκ».

Επόμενο άρθρο »

Brno Moto3: ΕΔ1

« Προηγούμενο άρθρο

Νέο πλαίσιο για την Aprilia!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα