• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Honda εξηγεί τη συμφωνία για την ECU
Γιατί το HRC κάνει στροφή 90 μοιρών;
Νέα 21/03/2014 - 15:18

Για πολλούς μήνες, η Honda απειλούσε ότι θα αποχωρήσει του Πρωταθλήματος, αν οι υπεύθυνοι επέβαλαν ενιαία ECU για όλους, ωστόσο τώρα ο νέος κανονισμός της Dorna για ελεγχόμενη ECU από το 2016, πέρασε ομόφωνα από τους Κατασκευαστές (και τη Honda φυσικά)!

 

Τι άλλαξε λοιπόν;

 

Η επίσημη εξήγηση του Livio Suppo, Team Manager της Repsol Honda, ήταν ότι η προηγούμενη θέση του HRC είχε παρεξηγηθεί κατά το παρελθόν. Η Honda δεν ήταν ενάντια στην ενιαία ECU, αλλά σε μια ECU που δεν θα εξελισσόταν.

 

"Είναι άλλο πράγμα να έχεις ένα και μόνο software για όλους, χωρίς καμμία εξέλιξη. Σ' αυτό ήμασταν αντίθετοι. Και άλλο πράγμα είναι να υπάρχει ενιαίο software για όλους, αλλά με τη δυνατότητα σε κάθε κατασκευαστή να συνδράμει στην εξέλιξή του", σχολίασε ο Suppo στο επίσημο site του Πρωταθλήματος.

 

"Αυτό φυσικά, σημαίνει ότι δεν θα έχουμε πια μυστικά, κάποιο πλεονέκτημα στην περίπτωση που βρούμε κάτι πολύ καλό. Αλλά η πόρτα παραμένει ανοιχτεί για να συνεχιστεί η εξέλιξη της τεχνολογίας. Αυτό λέγαμε συνέχεια ότι αποτελεί κλειδί για την Honda. Κάθε κατασκευαστής θα μπορεί να κάνει προτάσεις και να εξελίσσει πράγματα μόνος του, εφόσον τα μοιράζεται με τους άλλους", πρόσθεσε.

 

Μια τέτοια πιθανή λύση, ουδέποτε είχε ακουστεί από επίσημα χείλη του HRC. Θυμίζουμε, ωστόσο, την αποκάλυψη που έκανε ο Carmelo Ezpeleta (Πρόεδρος της Dorna) ο οποίος δήλωσε ότι είχε - ήδη από τα τέλη του περασμένου έτους - ζητηθεί από τους κατασκευαστές να συνεισφέρουν στην εξέλιξη του software που θα διατίθεντο στις OPEN ομάδες. Στην πρόσκληση αυτή του Ισπανού, μόνο η Ducati ήταν θετική...

 

Επόμενο άρθρο »

Κατάρ MotoGP ΕΔ2: Συνεχίζει δυνατά ο Aleix!

« Προηγούμενο άρθρο

φωτ. της Ημέρας: "Doha by Day"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα