• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Άρχισε τη μετάβαση η Suzuki
Στην ECU της Magneti Marelli
Νέα 13/02/2014 - 15:04

Ενόψει της επιστροφής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, το 2015, η Suzuki ξεκίνησε την εξέλιξη της νέας πρωτότυπης μοτοσυκλέτας της με ECU από την Mitsubishi. Ωστόσο, όπως είναι γνωστό, όλες οι μοτοσυκλέτες που συμμετάσχουν στη μεγάλη κατηγορία (από φέτος) υποχρεούνται να ενσωματώσουν την ECU της Magneti Marelli, με μόνη εξαίρεση το software.

 

Έτσι, η ομάδα της Suzuki πήρε το hardware της Dorna και της Magneti Marelli και ξεκίνησε δοκιμές, εξελίσσοντας παράλληλα το δικό της software μιας και θα πάρει μέρος του χρόνου ως εργοστασιακή συμμετοχή. "Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς που βρεθήκαμε στην Μαλαισία, διότι ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να συγκρίνουμε την απόδοσή μας απέναντι σε όλους τους αντιπάλους μας", σχολίασε ο Davide Brivio, ο νέος Team Manager της Suzuki.

 

"Για να είμαι ειλικρινής δυσκολευτήκαμε λίγο με τα ηλεκτρονικά, διότι ήταν η πρώτη φορά που είχαμε το σύστημα της Magneti Marelli. Είπαμε να τα δοκιμάσουμε πιλοτικά, αλλά στην ουσία κάναμε όλο το τεστ με το συγκεκριμένο hardware, που είναι καλό σημάδι. Φυσικά έχουμε κάποια προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε, δουλεύουμε στις ρυθμίσεις χαρτογράφησης, στο να μάθουμε το σύστημα και τέτοια", πρόσθεσε.

 

Μπορεί η εργοστασιακή συμμετοχή να δίνει το δικαίωμα στην Suzuki να χρησιμοποιήσει το δικό της software, ωστόσο όπως όλα τα εργοστάσια θα πρέπει να ανταπεξέλθει στο περιορισμό των 20 λίτρων στο ντεπόζιτο.

 

"Πρέπει να σκεφτούμε για τα 20 λίτρα, αλλά για την ώρα δεν είναι προτεραιότητά μας", συνέχισε ο Brivio. "Έχουμε ρίξει το βάρος στο στήσιμο των ηλεκτρονικών. Φυσικά, με τα 20 λίτρα σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε δουλειά και στον κινητήρα από μηχανολογικής άποψης. Προς το τέλος της χρονιάς θα γίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα αυτό για εμάς".

 

Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι η Suzuki θα βρίσκεται και στο δεύτερο τεστ της Μαλαισίας, ενώ θα διεξάγει και πολλά τεστ μετά από αγώνες το 2014, με την ομάδα να πηγαίνει στο Austin, στην Αργεντινή και σε πολλές ακόμα ευρωπαϊκές πίστες. Στο σχετικά πρόσφατο τεστ στην Sepang, ο δοκιμαστής της ομάδας Randy de Puniet έκανε τους περισσότερους γύρους από όλους (238!), δηλαδή 1.319 χιλιόμετρα στο σύνολο!

 

Επόμενο άρθρο »

Yamaha: Καμμία επαφή με Telefonica

« Προηγούμενο άρθρο

Η θέση του στροφάλου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα