• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
GP Κίνας: Νίκη μετά από καιρό για Rossi
Ο Valentino Rossi είναι εδώ, δυνατός και αποφασισμένος να παλέψει μέχρι το τέλος διεκδικώντας το όγδοο Πρωτάθλημα της καριέρας του.
Νέα 04/05/2008 - 00:00
Γι αυτούς που τον είχαν τελειωμένο, γι' αυτούς που πιστεύουν ότι βαρέθηκε και κάνει αγγαρεία. Ο Valentino Rossi είναι εδώ, δυνατός και αποφασισμένος να παλέψει μέχρι το τέλος διεκδικώντας το όγδοο Πρωτάθλημα της καριέρας του.

Στην Κίνα, ο Ιταλός πολυπρωταθλητής επέστρεψε στις νίκες μετά από αρκετό καιρό -από τον Σεπτέμβριο του 2007 και το GP της Πορτογαλίας-. Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε βρόχινος, αλλά η πίστα είχε προλάβει να στεγνώσει στο μεγαλύτερο μέρος της μετά την πρωινή βροχή που έπεσε στην ευρύτερη περιοχή της Shanghai.

Υπό αυτές τις συνθήκες, καθοριστική ρόλο έπαιξε η επιλογή του σωστού τύπου ελαστικών που θα είχαν διάρκεια σε απόδοση. Οι επιλογές των Rossi - Pedrosa αποδείχθηκαν σωστές, κάτι που δεν ισχύει και για την περίπτωση του Stoner ο οποίος χρησιμοποίησε πιο μαλακή γόμα στον πίσω τροχό της μοτοσυκλέτας του.

Η προσπάθεια του Rossi εκπληκτική προσπάθεια και έδωσε δυνατές μάχες στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα με τον πρωτοπόρο της βαθμλογίας, Dani Pedrosa.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα σημείωσε τους ταχύτερους γύρους του (μάλιστα στον 18ο γύρο βελτίωσε και το ρεκόρ πίστας που είχε από το 2006 ο Pedrosa με την RC211V των 990cc), απέκτησε διαφορά 3,8 δευτερολέπτων από τον Ισπανό και εξασφάλισε την πρώτη του νίκη με τα λάστιχα της Bridgestone.

Ο Pedrosa έκανε εξαιρετικό αγώνα έχοντας εκκινήσει από την πέμπτη θέση. Οδήγησε τον αγώνα μέχρι τον 4ο γύρο και κάπου εκεί παρέδωσε τα σκήπτρα στον Rossi.

Δεν το έβαλε κάτω, πίεσε τον Ιταλό αλλά στο τέλος πέταξε λευκή πετσέτα. Άλλωστε δεν είχε κάποιο λόγο να ρισκάρει αφού και με την δεύτερη θέση πάλι πρώτος θα έμενε στη βαθμολογία, όπως και έγινε.

Στην τρίτη θέση, σχεδόν 16 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή, τερμάτισε ο Casey Stoner που σε κανένα σημείο του αγώνα δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των δυο πρώτων. Mετά το τέλος του αγώνα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής παραπονέθηκε για τα λάστιχα.

Και φέτος oι Desmosedici ήταν οι ταχύτερες στην ευθεία (343,2km/h έγραψε η Ducati του Stoner στη μήκους 1,2km/h ευθεία της πίστας!), ωστόσο Honda και Yamaha ξύπνησαν από τον ...περσινό τους λήθαργο και φέτος παρουσιάζονται σαφώς βελτιώμενες όχι μόνο τον τομέα του κινητήρα, αλλά και στο συνολικό πακέτο.

Για την ιστορία, 340,4km/h ήταν η μεγαλύτερη τελική του Rossi με την Μ1, ενώ ο Pedrosa ήταν πιο πίσω με 332,3km/h...

Απίστευτη εμφάνιση πραγματοποίησε ο Jorge Lorenzo που παρά τους πόνους στα πόδια του κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτη θέση δίνοντας μάχες στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με τους Dovizioso, Melandri, Hayden, Capirossi, Edwards.

Ο Ισπανός έκανε την αποφασιστική κίνηση στον 15ο γύρο όταν πέρασε τον Melandri ο οποίος πραγματοποίησε την καλύτερή του εμφάνιση με την ομάδα της Ducati τερματίζοντας πέμπτος.

Ο Nicky Hayden ολοκλήρωσε τον αγώνα στην έκτη θέση, με τους Edwards - Elias να συμπληρώνουν την πρώτη οχτάδα.

Ο poleman Edwards αν και έκανε καλή εκκίνηση και στους πρώτους γύρους ήταν στην τετράδα, δεν κατάφερε να διατηρήσει γρήγορο ρυθμό με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο και θέσεις.

Ένατος ήταν ο Loris Capirossi που έχασε δύο θέσεις στον τελευταίο γύρο, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Shinya Nakano.

Επόμενο άρθρο »

Πανηγυρίζοντας μετά από καιρό...

« Προηγούμενο άρθρο

GP Κίνας: Η επιστροφή του Lorenzo, ταχύτερος ο Rossi

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ