• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το D-air στο Isle of Man
Ο αερόσακος για αναβάτες που εξελίσει η Dainese θα χρησιμοποιηθεί από τον 'Αγγλο οδηγό Guy Martin στον αγώνα του Isle of Man που θα διεξαχθεί απο 26 Μαϊου ως 6 Ιουνίου στο μικρό νησάκι του Man.
Νέα 23/04/2008 - 00:00
Ο αερόσακος για αναβάτες που εξελίσει η Dainese θα χρησιμοποιηθεί από τον 'Αγγλο οδηγό Guy Martin στον αγώνα του Isle of Man που θα διεξαχθεί απο 26 Μαϊου ως 6 Ιουνίου στο μικρό νησάκι του Man.

To πρωτοποριακό σύστημα προστασίας είχε δοκιμαστεί από αναβάτες που αγωνίζονται στις μικρότερες κατηγορίες των MotoGP κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα του 2007, στην πίστα Ricardo Tormo της Valencia.

Τώρα ήρθε η ώρα να δοκιμαστεί και σε αγώνα που διεξάγεται σε δημόσιους δρόμους, αφού στόχος της ιταλικής εταιρίας είναι αργά ή γρήγορα να το βγάλει στην παραγωγή.

Ο συγκεκριμένος αναβάτης (Martin) συνεργάζεται με την εταιρία βοηθώντας στην εξέλιξη της έκδοσης δρόμου του αερόσακου D-air.

«Χάρη στο σύστημα τηλεμετρίας που θα έχει εφοδιαστεί ο Γκάι κατά τη διάρκεια του Tourist Trophy, θα συλλέξουμε πολύτιμα στοιχεία για το σύστημα λειτουργίας», δήλωσε ο Vittorio Cafaggi της Dainese.

  • Tι είναι το D-air;
    Η Dainese εξελίσσει αυτό το επαναστατικό σύστημα εδώ και μια δεκαετία και απώτερος στόχος είναι σύντομα να κυκλοφορήσει στην αγορά ώστε να μπορούν και οι «κοινοί θνητοί» να απολαμβάνουν την ασφάλεια που τους παρέχει.

    Ο αερόσακος D-air λειτουργεί ανεξάρτητα από την μοτοσικλέτα και ενεργοποιείται όταν ο αναβάτης πέφτει από γλίστρημα του μπροστινού ή του πίσω τροχού ή σε περίπτωση highside.

    H συσκευή λειτουργεί με μια μικρή μπαταρία και διαχειρίζεται από ένα υπερσύγχρονο σύστημα που βρίσκεται στην αεροδυναμική «καμπούρα» που έχει η φόρμα του αναβάτη.

    Τα σήματα που στέλνουν οι σένσορες επεξεργάζονται και μεταφράζονται από μια βάση αλγόριθμων η οποία αποφασίζει την ενεργοποίηση του αερόσακου. Το software που χρησιμοποιεί εξελίσσεται εδώ και τρία χρόνια από την Dainese.

    Όταν το σύστημα ενεργοποιείται, μέσα σε λιγότερα από 40 milliseconds ο αερόσακος γεμίζει με 37 λίτρα αέρα. Σε περίπτωση που ο αναβάτης πέσει, αλλά δεν έχει τραυματιστεί, τότε μπορεί να βγάλει εύκολα τον αερόσακο και να επιστρέψει στον αγώνα.

    Προς το παρόν, το D-air διατίθεται μόνο για χρήση σε πίστα σε επαγγελματίες και ερασιτέχνες αναβάτες. Στόχος της γνωστής ιταλικής εταιρίας που εδρεύει στην Molvena -στα περίχωρα της Vicenza- είναι σύντομα να εφοδιάσει το συγκεκριμένο σύστημα σε όλους τους αναβάτες της που μετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των MotoGP. Παράλληλα, με την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει, συνεχίζει την εξέλιξη του D-air street project που απευθύνεται σε αναβάτες που κινούνται στους δημόσιους δρόμους.

    Επόμενο άρθρο »

    Capirossi - Rizla Suzuki: Mαζί και το 2009;

    « Προηγούμενο άρθρο

    H νέα μεγάλη κόντρα των motoGP: Pedrosa Vs Lorenzo

    Χορηγοί
    Δημοσκόπηση
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
    • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
    • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
    • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ