• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez Test: Ο Marquez μπροστά από τις Yamaha!
Δεύτερος ο Crutchlow, ακολούθησαν Jorge-Dani-Vale
Νέα 06/05/2013 - 22:51

Ο Marc Marquez ήταν αυτός που ξεχώρισε στο τεστ που ολοκληρώθηκε σήμερα στην πίστα της Jerez, λίγες ώρες μετά το τέλος του συγκλονιστικού χτεσινού αγώνα. Ο νεαρός rookie κατάφερε να υπερκεράσει το εμπόδιο τόσο των Μ1 του Crutchlow και Lorenzο, όσο και του ομόσταυλού του που ολοκλήρωσε στην 4η θέση.

 

Οι καιρικές συνθήκες ήταν παρόμοιες με αυτές στο πρωινό ζέσταμα, πριν τον αγώνα, δηλαδή πολύ ζέστη για τέτοια εποχή. Ο Marquez έδειξε να μην επηρεάζεται από το χτεσινό ντόρο που έγινε με την προσπέρασή του πάνω στον Lorenzo και βγήκε πρώτος στην πίστα, εστιάζοντας κυρίως την προσοχή του στα ηλεκτρονικά και στο πλαίσιο. Για μερικά λεπτά ήταν ο Jorge αυτός που έβλεπε το όνομά του στην πρώτη θέση, ωστόσο σε μικρό χρονικό διάστημα αυτό άλλαξε, με τον rookie του HRC να παίρνει κεφάλι και να μην πέφτει από την πρώτη θέση, χάρη στο 1:38.824 που σημείωσε.

 

Ο Cal Crutchlow - ο οποίος δοκίμασε ένα νέο πλαίσιο - ήταν πιο φρέσκος σήμερα το πρωί και παρά το ότι δεν πίεσε πάρα πολύ (έχει ακόμα μελανιές από την πτώση του) κατάφερε να πάρει τη δεύτερη θέση με χρόνο 1:38.916δ. Ο Βρετανός δοκίμασε επίσης κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις στο φρένο του κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Οι δυο εργοστασιακές Yamaha είχαν ανάμεσά τους τον θριαμβευτή της Jerez, Dani Pedrosa, με τον Lorenzo να ολοκληρώνει τρίτος και τον Valentino Rossi πέμπτος. Οι δυο τους δοκίμασαν δυο εκδοχές του νέου πλαισίου της M1, με σκοπό να βρουν ένα καλό στήσιμο το οποίο θα επιτρέψει στους μηχανικούς τους να σταματήσουν τη χρονοβόρα διαδικασία αλλαγής πλαισίου τα Σ/Κ των αγώνων. Αυτό δεν το δοκίμασαν νωρίτερα, διότι στο Κατάρ τα επίπεδα πρόσφυσης ήταν πολύ χαμηλά, ενώ η πίστα του Τέξας είναι πολύ πιο άγνωστη σε σχέση με την Jerez.

 

Η ομάδα του Gresini έριξε το βάρος της στην μπροστινή και πίσω ανάρτηση της Showa, στη μοτοσυκλέτα του Alvaro Bautista ο οποίος τερμάτισε έκτος στο χτεσινό αγώνα. Από την άλλη, για την CRT του Bryan Staring είχαν ετοιμάσει ένα νέο πλαίσιο. Ο Stefan Bradl είχε παραπονεθεί για έλλειψη πρόσφυσης στο μπροστινό της μοτοσυκλέτας του και σήμερα επικεντρώθηκε στη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας του, σε μια απόπειρα να βρει λύση. Ολοκλήρωσε το τεστ στην ένατη θέση.

 

Την έβδομη και όγδοη θέση πήραν οι εργοστασιακοί αναβάτες της Ducati, με τον Nicky Hayden και τον Andrea Dovizioso να δοκιμάζουν την εργαστηριακή Desmosedici, με την οποία αγωνίστηκε ο Pirro στο χτεσινό αγώνα. Και οι δυο αναβάτες έκαναν ενδελεχείς συγκρίσεις με την τωρινή GP13, χωρίς όμως να έχουν και τη βοήθεια του δοκιμαστή της ομάδας, μιας και ο Pirro δεν έδωσε το παρόν σήμερα στην πίστα. Παράλληλα, απόντες ήταν και οι δορυφορικές Ducati, με τον Ben Spies να συνεχίζει να ταλαιπωρείται με πόνους στο στήθος του, ενώ ο Andrea Iannone ετοιμάζεται για χειρουργική επέμβαση αύριο, στην Βαρκελώνη, για να διορθώσει το πρόβλημα με το arm-pump που τον ταλαιπώρησε το Σ/Κ. Τη δεκάδα στο τεστ, ολοκλήρωσε ο Bradley Smith.

 

Οι αναβάτες των CRT είχαν την ευκαιρία στο σημερινό τεστ να δοκιμάσουν και την πρώτη αναβάθμιση στην ηλεκτρονική της Magneti Marelli. Με την αναβάθμιση αυτή οι μηχανικοί και οι αναβάτες έχουν καλύτερο interface για να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας τους, ενώ όσον αφορά στην τελευταία, το νέο kit βελτιώνει τον έλεγχο σούζας (wheelie control) και επιτρέπει μεγαλύτερη σταθερότητα στο μέσο των στροφών.

 

Ο επόμενος αγώνας διεξάγεται στην πίστα του Le Mans, ενώ μπορείτε να δείτε την αντίστροφη μέτρηση από το πάνω μέρος της σελίδας μας!

 

Αναλυτικά οι χρόνοι του τεστ στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

Dovi-Hayden δοκίμασαν την πειραματική GP13.1

« Προηγούμενο άρθρο

Επιτυχημένο τεστ για Yamaha

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA