• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αρχίζει το show...
Τα MotoGP αρχίζουν και οι απανταχού λάτρεις του σπορ περιμένουν να δουν αν η πιτσιρικαρία θα κάνει τον Rossi να τρέχει και να μη φτάνει...
Νέα 09/04/2009 - 17:46

Πολλοί θεωρούν πως μετά από τόσες διακρίσεις και τίτλους δεν έχει πλέον κίνητρα. Δεν έχουν καταλάβει ακόμα την ψυχοσύνθεσή του και τη νοοτροπία του.

Ο Valentino Rossi των οχτώ Πρωταθλημάτων, των 97 νικών, των 51 pole positions, των 77 ταχύτερων γύρων, των 151 εμφανίσεων στο βάθρο, είναι ...άλλο φρούτο.

Έχει πάρει Πρωτάθλημα με 125cc, με 250cc, με 500cc, με MotoGP των 990cc, αλλά και των 800cc. Άφησε την Honda για την ...αφεντιά της Yamaha σε μια εποχή που οι μοτοσικλέτες του ΗRC ήταν έτη φωτός μπροστά από αυτές του Iwata. Και όμως πήγε και μαζί με τον ιδιοφυή Jeremy Burgess άλλαξε την ιστορία.

Γουστάρει αυτό που κάνει όσο τίποτα άλλο γι' αυτό και συνεχίζει ναΑρχίζει το θέαμα

Αρχίζει το θέαμα
δοκιμάζει τις αντοχές του κόντρα στη νέα γενιά.

Η σεζόν που ξεκινάει σε λίγα 24ωρα στο Κατάρ αποτελεί άλλη μια μεγάλη πρόκληση γι' αυτόν.

Στο κυνήγι του ένατου τίτλου -έβδομου στην κορυφαία κατηγορία- ο Doctor έχει να αντιμετωπίσει τους ενθουσιώδεις Casey Stoner, Jorge Lorenzo, Dani Pedrosa που έχουν πάρει... master στα ηλεκτρονικά συστήματα (αχ αυτή η νέα εποχή), τον «έτοιμο για όλα» γερόλυκο Loris Capirossi, τον φιλότιμο πλην άτυχο Colin Edwards, τον δουλευταρά Nicky Hayden που πλέον αναζητεί το ...american dream στην Ιταλία (Ducati)...

Τι αλλάζει φέτος;
-Πρώτα απ' όλα μπαίνουμε στην εποχή της μονομάρκας καθώς η Bridgestone θα είναι από φέτος και για τρία χρόνια συνολικά ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της μεγάλης κατηγορίας.
Θα μπορέσει κανείς να σταματήσει τον Rossi;
/>Καταργούνται οι πρωινές ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής για όλες τις κατηγορίες, ενώ η διάρκεια των τριών sessions των MotoGP -συμπεριλαμβανομένων και των κατατακτήριων δοκιμών- μειώνεται κατά 15 λεπτά (από μία ώρα που ήταν, στα 45 λεπτά).
-Από τον αγώνα της Τσεχίας κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του το πολύ πέντε κινητήρες τους οποίους θα μπορεί να χρησιμοποιήσει στους οχτώ αγώνες που απομένουν για την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος. Σε αυτό το διάστημα απαγορεύεται η αλλαγή εξαρτημάτων στα μοτέρ, ενώ θα επιτρέπεται η καθημερινή συντήρησή τους. Σε περίπτωση που κάποιος αναβάτης χρησιμοποιήσει επιπλέον κινητήρα -πάνω από τους πέντε δηλαδή που θα έχει στη διάθεσή του γι' αυτό το διάστημα- θα του αφαιρούνται 10 βαθμοί.
-Απαγορεύεται η χρησιμοποίηση ηλεκτρονικών και υδραυλικώνΟι ...Ιταλοί ξανάρχονται
Οι ...Ιταλοί ξανάρχονται
συστημάτων launch control, ενώ δεν επιτρέπονται οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις.
-Τα δισκόφρενα και τα τακάκια δεν θα πρέπει να είναι κατασκευασμένα από κεραμικά, πολυσύνθετα υλικά.
-Τέλος περιορίζονται και οι δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της σεζόν. Συγκεκριμένα οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν δοκιμές εξέλιξης μόνο μετά τους αγώνες της Catalunya και της Τσεχίας.

17 αγώνες...
Το φετινό πρόγραμμα αποτελείται από 17 αγώνες. Αρχικά ήταν 18 αλλά η Ουγγαρία τέθηκε εκτός μιας και παρουσιάστηκαν καθυστερήσεις στην κατασκευή της πίστας, λόγω οικονομικών προβλημάτων.

Τα... νεούδια και η ...παλιοσειρά
Τρεις ...ψάρακες και μια παλιοσειρά θα συμμετάσχουν στο φετινό Πρωτάθλημα. Mika Kallio, Yuki Takahashi και Νiccolo Canepa θα κάνουν φέτος το ντεμπούτο τους στη μεγάλη κατηγορία, ενώ ένας παλιός μας γνώριμος, ο Sete Gibernau αποφάσισε να βγει από τη συνταξιοδότηση και να επιστρέψει στη δράση. Ο Ισπανός που κάποτε πάλευε με τον Rossi για το Πρωτάθλημα, είχε αποχωρήσει από τους αγώνες στα τέλη του 2006.

Θα μας λείψουν...
Τρεις είναι οι σημαντικές απώλειες σε σχέση με πέρσι: ο Shinya Nakano, ο John Hopkins και η Kawasaki που αιφνιδίασε τους πάντες στις αρχές του έτους με την ανακοίνωσή της ότι αποχωρεί από τα MotoGP για καθαρά οικονομικούς λόγους. Από τις στάχτες της προέκυψε η Hayate Racing η οποία με τον Marco Melandri στο δυναμικό της και με τη ZX-RR του 2009 χωρίς όμως εργοστασιακή υποστήριξη θα προσπαθήσει να κάνει αισθητή την παρουσία της. Όσο για τους δυο προαναφερθέντες αναβάτες, αφού δεν βρήκαν θέση στο φετινό γκριντ αποφάσισα να αναζητήσουν την τύχη τους στο άκρως ανταγωνιστικό Πρωτάθλημα των Superbike. Ο μεν Nakano υπέγραψε στην εργοστασιακή ομάδα της Aprilia όπου έχει παρτενέρ τον Max Biaggi, ο δε Hopper βρήκε μετά από μεγάλη προσπάθεια θέση στην Stiggy Honda.

Το φετινό γκριντ:
Fiat Yamaha Team: 46. Valentino Rossi - 99. Jorge Lorenzo
Ducati Marlboro Team: 27. Casey Stoner - 69. Nicky Hayden
Repsol Honda: 3. Dani Pedrosa - 4. Andrea Dovizioso
Monster Yamaha Tech3: 5. Colin Edwards - 52. James Toseland
Rizla Suzuki MotoGP: 65. Loris Capirossi - 7. Chris Vermeulen
LCR Honda MotoGP: 14. Randy De Puniet
San Carlo Honda Gresini: 15. Alex de Angelis - 24. Toni Elias
Hayate Racing Team: 33. Marco Melandri
Pramac Racing: 36. Mika Kallio - 88. Niccolo Canepa
Grupo Francisco Hernando: 59. Sete Gibernau
Scot Racing Team: 72. Yuki Takahashi

Το πρόγραμμα του 2009:
1. COMMERCIALBANK GRAND PRIX OF QATAR / Losail - 12 Απριλίου
2. POLINI GRAND PRIX OF JAPAN / Μotegi - 26 Aπριλίου
3. GRAN PREMIO bwin.com DE ESPAΝA / Jerez - 3 Mαϊου
4. GRAND PRIX DE FRANCE / Le Mans - 17 Μαϊου
5. GRAN PREMIO D'ITALIA ALICE / Μugello - 31 Mαϊου
6. GRAN PREMI CINZANO DE CATALUNYA / Catalunya - 14 Ιουνίου
7. ALICE TT ASSEN / Assen - 27 Ιουνίου
8. RED BULL U.S. GRAND PRIX / Laguna Seca - 5 Ιουλίου
9. ALICE MOTORRAD GRAND PRIX DEUTSCHLAND / Sachsenring - 19 Ιουλίου
10. BRITISH GRAND PRIX / Donington Park - 26 Ιουλίου
11. CARDION AB GRAND PRIX CESKE REPUBLIKY / Automotodrom Brno - 16 Αυγούστου
12. RED BULL INDIANAPOLIS GRAND PRIX / Ιndianapolis - 30 Aυγούστου
13. G.P. CINZANO DI SAN MARINO E DELLA RIVIERA DI RIMINI / Μisano - 6 Σεπτεμβρίου
14. bwin.com GRANDE PREMIO DE PORTUGAL / Εstoril - 4 Οκτωβρίου
15. AUSTRALIAN GRAND PRIX / Phillip Island - 18 Οκτωβρίου
16. MALAYSIAN MOTORCYCLE GRAND PRIX / Sepang - 25 Οκτωβρίου
17. GRAN PREMIO DE LA COMUNITAT VALENCIANA / Comunitat Valenciana - 8 Νοεμβρίου

Tα MotoGP στον ΣΚΑΪ και στην web TV του www.motograndprix.gr!

  • Aπό φέτος τα μεγάλα αστέρια των MotoGP θα ...τρέχουν στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ...Click
  • Από τον δεύτερο αγώνα και μετά τα 125cc, τα 250cc και οι ελεύθερες δοκιμές των MotoGP αποκλειστικά στο www.motograndprix.gr. To μοναδικό αυτό προνόμιο θα απολαμβάνουν όσα από τα μέλη του MotoGrandPrix Club το επιθυμούν, με μόνο 9 ευρώ επιπλέον χρέωση για όλους τους εναπομειναντες αγώνες. Μείνετε συντονησμένοι...

    Τα κίνητρα του Rossi...
    1) Ψάχνει το τέταρτο Πρωτάθλημά του με την Yamaha. Μέχρι στιγμής έχει κατακτήσει τρία, όσα έχουν δηλαδή και αναβάτες-θρύλοι του σπορ όπως οι Eddi Lawson, Wayne Rainey και Kenny Roberts...

    2) Είναι ο απόλυτος ρέκορντμαν σε συγκομιδή βαθμών. Ξεκινάει το Πρωτάθλημα έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 3.720 βαθμούς. Στη σχετική λίστα ακολουθούν οι Loris Capirossi (2.993) και Max Biaggi (2.892). Το νέο του στοίχημα είναι να σπάσει το φράγμα των 4.000 βαθμών. Για να τα καταφέρει θα πρέπει φέτος να συγκεντρώσει 281 βαθμούς. Πέρσι πήρε το Πρωτάθλημα με 373 βαθμούς, ενώ το 2007 είχε μαζέψει 241. Το 2006, όταν έχασε τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα από τον Nicky Hayden, είχε μαζέψει 247 βαθμούς.

    3) Με 151 παρουσίες στο βάθρο χρειάζεται μόλις οχτώ για να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Giacomo Agostini. Με εξαίρεση την πρώτη του χρονιά στα 125cc όπου ανέβηκε μόλις δύο φορές στο βάθρο, ο ετήσιος μέσος όρος του στα επόμενα 12 χρόνια ήταν οχτώ παρουσίες στο πόντιουμ. Καλύτερες χρονιές του το 2003 και το 2005 με 16 παρουσίες στο βάθρο.

    4) Όσον αφορά στις pole positions, ο Rossi βρίσκεται στην τρίτη θέση της λίστας με 51 σε όλες τις κατηγορίες. Πρώτος είναι ο Mick Doohan με 58 και δεύτερος ο Max Biaggi με 56. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη αλλά τα τελευταία χρόνια οι κατατακτήριες δοκιμές δεν είναι το ...φόρτε του Ιταλού. Πέρσι για παράδειγμα κατέκτησε το Πρωτάθλημα έχοντας εκκινήσει μόλις δύο φορές από την πρώτη θέση του γκριντ...

    5) Έχει το ρεκόρ συνεχόμενων εμφανίσεων στο πόντιουμ με 23 το οποίο σημείωσε από το 2002 ως και το 2004. Ξεκινάει το φετινό Πρωτάθλημα έχοντας εννιά συνεχόμενες παρουσίες στο βάθρο εκ των οποίων οι επτά ήταν στο πρώτο σκαλί.

    6) Βρίσκεται στη δεύτερη θέση της λίστας με τους ταχύτερους γύρους αγώνα στη μεγάλη κατηγορία. Ο Ιταλός έχει 57 τη στιγμή που ο επικεφαλής της λίστας, Giacomo Agostini έχει 69. Για να ισοφαρίσει το ρεκόρ του θρυλικού Ago θα πρέπει να επαναλάβει εμφανίσεις ανάλογες με αυτές του 2003 όπου με την Honda του σημείωσε 12 ταχύτερους γύρους σε σύνολο 16 αγώνων.

    7) Στη μεγάλη κατηγορία, ο Rossi έχει 41 pole positions, 17 λιγότερες από τον Mick Doohan (58). Για να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Αυστραλού θα πρέπει να πάρει την pole σε όλους τους αγώνες φέτος, πράγμα απίθανο. Η πιο παραγωγική -για τις pole positions- σεζόν της καριέρας του, ήταν το 2003 όταν και πήρε εννιά.

    8) Θέλει για όγδοη συνεχή χρονιά να φύγει νικητής από την πίστα του Mugello. Το ρεκόρ περισσότερων συνεχόμενων νικών σε μια πίστα ανήκει στον Giacomo Agostini ο οποίος έχει νικήσει εννιά φορές (από το 1965 ως και το 1973) στην πίστα Imatra, στη Φινλανδία.

    9) Επί ιταλικού εδάφους, ο Doctor μετράει οχτώ νίκες στη μεγάλη κατηγορία (7 στο Mugello και μία στο Misano). Αν φέτος καταφέρει να νικήσει στις δύο πίστες τότε θα «πιάσει» τον Mick Doohan ο οποίος έχει δέκα νίκες στην Ιταλία (6 στο Mugello, τρεις στην Imola και μία στο Misano).

  • Αναλυτική παρουσίαση των ομάδων, των αναβατών και των μοτοσικλετών της μεγάλης κατηγορίας, όπως επίσης και στοιχεία για τις μικρότερες κατηγορίες, για τις πίστες και όλους τους Παγκόσμιους Πρωταθλητές, μπορείτε να βρείτε στον επίσημο οδηγό του 2009 που κυκλοφορεί μαζί με το 13ο τεύχος του motoGP World.

    Επόμενο άρθρο »

    Η Moto2 έρχεται το 2010 με κοινό κινητήρα για όλους

    « Προηγούμενο άρθρο

    Η Petronas νέος χορηγός της Fiat Yamaha

    Χορηγοί
    Σχετικά άρθρα
    Δημοσκόπηση
    ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
    • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
    • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA