Και επίσημα πλέον θα έχουμε μονομάρκα στους κινητήρες της νεοσύστατης κατηγορίας Moto2 καθώς η FIM έκανε αποδεκτή την εισήγηση της Grand Prix Commission.
Η νέα κατηγορία θα μπει στη ζωή μας από το 2010 σύμφωνα με την απόφαση των επικεφαλής, παρά το γεγονός ότι ακόμα υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες στους τεχνικούς κανονισμούς. 
Η πρώτη σεζόν θα είναι πειραματική καθώς οι τετράχρονες μοτοσικλέτες των 600cc θα έρθουν σε άμεση αντιπαράθεση με τα δίχρονα 250άρια, όπως είχε συμβεί και το 2002, στη μεταβατική περίοδο από τα δίχρονα 500άρια στα τετράχρονα των 990cc.  
Όσο για την εταιρία που θα αναλάβει να προμηθεύει με κινητήρες τις ομάδες, θα ανακοινωθεί μέσα στον επόμενο μήνα. Ήδη πάντως υπάρχουν δύο κατασκευαστές που έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να αναλάβουν αυτήν την υποχρέωση. 
«Όπως έχουμε κάνει γνωστό εδώ και καιρό, η κάθε ομάδα είναι ελεύθερη να κάνει ό,τι θέλει αναφορικά με σασί της μοτοσικλέτας της αρκεί βέβαια αυτό να είναι πρωτότυπο. Ωστόσο, στον τομέα του κινητήρα θέλουμε να έχουμε τον έλεγχο με στόχο τη μείωση του κόστους», δήλωσε ο εκπρόσωπος της FIM, Claude Danis.
Όσον αφορά τα λάστιχα προς το παρόν δεν υπάρχουν πλάνα για επιβολή μονομάρκας, κάτι που ισχύει σήμερα σε όλες τις κατηγορίες. 
«Αυτή τη στιγμή η κατάσταση με τα ελαστικά είναι ανοιχτή. Είναι κάτι το οποίο σκεφτόμαστε και θα συζητήσουμε, αλλά αυτή τη στιγμή η κατηγορία είναι ανοιχτή για κάθε ενδιαφερόμενο», σχολίασε ο Danis.
Σίγουρα οι λάτρεις των «δύο χρόνων» θα νοσταλγήσουν τη μυρωδιά του καστορέλαιου και του ερεθιστικού ήχου των εξατμίσεων, ωστόσο η επιλογή αυτή μοιάζει μονόδρομος από τη στιγμή που οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν σταματήσει εδώ και καιρό να ασχολούνται με την κατηγορία και την εξέλιξη δίχρονων μοτοσικλετών.
Το Πρωτάθλημα φέτος, μετά και την απόφαση της ΚΤΜ να αποσυρθεί, μοιάζει με ενιαίο Aprilia καθώς οι περισσότερες μοτοσικλέτες του γκριντ είναι της εταιρίας του Noale, είτε έχουν τα λογότυπα της Aprilia είτε της Derbi. 
Συγκεκριμένα στο φετινό γκριντ υπάρχουν 15 Aprilia, δύο Gilera (Αprilia με τα λογότυπα της Gilera δηλαδή) και πέντε Honda. 
Οι Ιταλοί έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά, αυτό είναι σίγουρο, από την άλλη όμως το κόστος είναι ιδιαίτερα μεγάλο. 
Οι καινούργιες RSA με τον δίχρονο V2 είναι οι καλύτερες μοτοσικλέτες του γκριντ αλλά πολύ λίγοι είναι οι προνομιούχοι -Simoncelli, Bautista, Barbera, Pasini και κάποιοι άλλοι- που τις οδηγούν μιας και το κόστος ενοικίασης τους ανέρχεται στο ένα εκατομμύριο ευρώ.
Οι περισσότεροι ιδιώτες χρησιμοποιούν παλαιότερα μοντέλα της εταιρίας (τιs LE κατά κύριο λόγο) τα οποία είναι σαφώς κατώτερα σε απόδοση. Από κει και πέρα εξαρτάται από την οικονομική δυνατότητα των ομάδων για το αν θα αγοράσουν τα διάφορα ...καλούδια βελτίωσης που διαθέτει προς πώληση το εργοστάσιο και που μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της μοτοσικλέτας. 
Η Moto2 υπόσχεται κατά πολύ μικρότερο κόστος και αύξηση του θεάματος απο τη στιγμή μάλιστα που όλοι θα έχουν τον ίδιο κινητήρα. Ίδωμεν...

Η Moto2 έρχεται το 2010 με κοινό κινητήρα για όλους
                Μέσα στον επόμενο μήνα θα ανακοινωθεί ο κατασκευαστής που θα αναλάβει να παρέχει κινητήρες σε όλες τις ομάδες...
                Νέα 13/04/2009 - 11:03
            Επόμενο άρθρο »
Chris Pfeiffer θα βρίσκεται στην Ελλάδα στις 9 & 10 Μαΐου 2009
« Προηγούμενο άρθρο
ΑΠΟΣΤΟΛΗ QATAR: “Ρεκόρ θεατών”…
                Χορηγοί
            
            
            Σχετικά άρθρα
        
        
        Πρωτοσέλιδο
    
    - 
                        
                        
                            MotoGP Portimão: Ποιος θα πάρει τα ηνία στην πίστα “rollercoaster”;  - 
                        
                        
                            WorldSSP: O Can Öncü εντάσσεται στην Pata Yamaha Ten Kate Racing για το 2026   - 
                        
                        
                            Yamaha Tmax 25th Anniversary: ο Βασιλιάς γιορτάζει 25 χρόνια  - 
                        
                        
                            Νέα περιορισμένης παραγωγής BRABUS 1400 R SIGNATURE EDITION  - 
                        
                        
                            H Italjet εισάγει επαναστατικές τεχνολογίες με το DRAGSTER 459 TWIN και το ROADSTER.   
                        Video από το motograndprix.gr
                    
                    
                
                        Βαθμολογία Οδηγών
                    
                    | No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί | 
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 | 
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 413 | 
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 291 | 
| 4 | Francesco BAGNAIA | ITA | 286 | 
| 5 | Pedro ACOSTA | SPA | 260 | 
| 6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 227 | 
| 7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 226 | 
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 186 | 
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 182 | 
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 146 | 
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί | 
| 1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 247 | 
| 2 | Diogo MOREIRA | BRA | 245 | 
| 3 | Aron CANET | SPA | 212 | 
| 4 | Barry BALTUS | BEL | 205 | 
| 5 | Jake DIXON | GBR | 190 | 
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 166 | 
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 141 | 
| 8 | Senna AGIUS | AUS | 133 | 
| 9 | Albert ARENAS | SPA | 127 | 
| 10 | David ALONSO | COL | 117 | 
 
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί | 
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 | 
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 251 | 
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 237 | 
| 4 | David MUÑOZ | SPA | 197 | 
| 5 | Joel KELSO | AUS | 183 | 
| 6 | Alvaro CARPE | SPA | 183 | 
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 163 | 
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 140 | 
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 134 | 
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 127 | 
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
                
                        .jpg)

                        





                                        
                                        
                                        
                                        
                                        


.png)

