• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Dovi εξηγεί τα συν και τα πλην της Ducati
“Είμαι χαρούμενος που βελτιώθηκα τόσο με την ίδια μοτοσυκλέτα”
Νέα 12/03/2013 - 11:08

Έχοντας φύγει προβληματισμένος από το πρώτο τεστ στην Μαλαισία, ο Andrea Dovizioso έκανε ένα σημαντικό βήμα προόδου στο δεύτερο ραντεβού στην πίστα της Sepang. Με διαφορά πάνω από δυο δευτερόλεπτα – στο πρώτο τεστ – ο Dovi και η Ducati είχαν περιθώρια βελτίωσης στην Sepang II, ωστόσο οι συνθήκες πίστας δεν επέτρεψαν γρήγορους χρόνους, κάτι που αποδεικνύει και το γεγονός ότι κανείς δεν κατάφερε να ξεπεράσει το χρόνο του Pedrosa από το τεστ στις αρχές του Φλεβάρη.

 

Παρ’ όλα αυτά, ο Andrea Dovizioso βρήκε τον τρόπο να ρίξει το χρόνο του κατά 0,627δ – έναντι 0,332δ του ομόσταυλού του – κάτι που επέτρεψε στο δίδυμο να ανέβει στην 8η (Dovizioso) και 9η (Hayden) θέση αντίστοιχα. «Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε τη δυνατότητα να παλέψουμε με τις Honda και τις Yamaha στην κορυφή, αυτή είναι η πραγματικότητα και όλοι μπορούν να τη δουν!», παραδέχτηκε με ειλικρίνεια ο Ιταλός αναβάτης. «Ωστόσο αυτό το ξέραμε και δεν αποτελεί έκπληξη. Αυτές οι έξι ημέρες στην Μαλαισία ήταν πολύ καλές, ιδιαίτερα το δεύτερο τεστ διότι δοκιμάσαμε πολλές ρυθμίσεις και έδωσα πολλές πληροφορίες στους μηχανικούς. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που βελτιώθηκα τόσο πολύ με την ίδια μοτοσυκλέτα ».

 

Ο Dovi βρισκόταν 1,368δ πίσω από τον Jorge Lorenzo, ωστόσο την τελευταία ημέρα του δεύτερου τεστ κατάφερε να ρίξει τη διαφορά στο ένα σχεδόν δευτερόλεπτο! «Ο χρόνος μας είναι καλός. Έκανα τον καλύτερό μου χρόνο μιάμιση ώρα πριν τον οποιοδήποτε άλλο. Για τις δεδομένες συνθήκες πίστας, πιστεύω ότι ήταν αρκετά γρήγορος». Νέα εξαρτήματα πλαισίου, το καινούργιο ντεπόζιτο – που άλλαξε την κατανομή βάρους – και διαφορετικές “στρατηγικές” στα ηλεκτρονικά, έφεραν την πολυπόθητη πρόοδο. Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ducati παραμένει η τάση της να υποστρέφει στο μέσο των στροφών.

 

«Βελτιώσαμε το set-up ώστε να μπορώ να φρενάρω πιο δυνατά και να μπαίνω στις στροφές γρηγορότερα», συνέχισε ο Dovi. «Ωστόσο στο μέσο των στροφών, είμαστε ακόμα αργοί κι εκεί πρέπει να βελτιωθούμε. Η μοτοσυκλέτα δεν στρίβει. Θέλει να πάει ευθεία κι έτσι δεν μπορώ να πιάσω υψηλή ταχύτητα στο μέσο, επειδή δεν μπορώ να κρατήσω τη γραμμή μου». Πιεζόμενος περισσότερο, εξήγησε πιο λεπτομερώς το πρόβλημα: «Πρέπει να παίρνω περίεργη γραμμή με αυτή τη μοτοσυκλέτα στις στροφές. Δεν μπορώ να έχω τη γραμμή που θέλω. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να βελτιωθούμε στο στρίψιμο και μετά θα μπορώ να αλλάξω τη γραμμή σε αυτή που θεωρώ καλύτερη για να είμαι πιο γρήγορος!»

 

«Αυτό θα το πετύχω βάσει των απαιτήσεων της Bridgestone και όσων έχω μάθει τα τελευταία χρόνια σχετικά με τα ελαστικά. Τα ελαστικά που έχουμε, πρέπει να τα αφήνουμε όσο το δυνατόν λιγότερο σε maximum κλίση». Ο Dovi είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει και την “εργαστηριακή” μοτοσυκλέτα του Pirro, με το καινούργιο πλαίσιο. «Δεν μπορούσα να κάνω καλύτερο χρόνο, διότι η θέση οδήγησης και οι προδιαγραφές του κινητήρα δεν ήταν ίδιες όπως στη μοτοσυκλέτα μου. Ωστόσο το βασικό ήταν να καταλάβω αν οι διαφορές στην εργαστηριακή μοτοσυκλέτα δουλεύουν ή όχι. Είδα βελτίωση στο τελευταίο σημείο φρεναρίσματος και με βοήθησε να μπω στη στροφή πιο εύκολα. Μια μικρή αλλά θετική διαφορά. Είναι σημαντικό να κρατήσουμε αυτή την κατεύθυνση και στο μέλλον».

 

Η GP13 έχει ελάχιστες διαφορές με την περσινή GP12, με τα σημαντικά εξαρτήματα να αναμένονται  ίσως μετά το πρώτο μισό του Πρωταθλήματος. Τέλος, μιας και η Ducati δεν θα πάρει μέρος στις δοκιμές του Τέξας, ο Dovizioso θα ξαναβρεθεί σε πίστα στα τέλη του μήνα από 23 ως 25 Μαρτίου, στην Jerez. «Θέλω πολύ να βρεθώ στην Jerez και στο Κατάρ, διότι είναι δυο διαφορετικές πίστες και εκεί θα μπορώ να έχω ξεκάθαρη άποψη για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας».

 

Επόμενο άρθρο »

Μια ωραία έκπληξη για τον Marquez!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Schumacher με Honda Superbike!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα