• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MICHELIN Anakee III
Νέο ελαστικό πολλαπλών δυνατοτήτων!
Νέα Αγοράς 31/01/2013 - 17:10

Το νέο ελαστικό MICHELIN Anakee III, σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ασφάλειας και γρήγορης απόδρασης που έχουν ανάγκη όλοι οι οδηγοί μεγάλων on-off, είναι  πιστοποιημένο για εξοπλισμό πρώτης τοποθέτησης στην  μοτοσυκλέτα αναφοράς στην κατηγορία αυτή, τη νέα BMW R 1200 GS. Ήδη από το 2013, ποσοστό μεγαλύτερο από 50 % αυτών των BMW θα «φοράνε» κατά την έξοδό τους από το εργοστάσιο το νέο ελαστικό MICHELIN. Θα εξοπλίζει επίσης και τις κυριότερες μοτοσυκλέτες του είδους.

 

Σε μιαν αγορά μοτό που αντανακλά την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, η κατηγορία των  μεγάλων on-off ξεφεύγει από την τάση αυτήν και παραμένει σε άνοδο.  Όλο και  περισσότεροι κατασκευαστές επενδύουν σ’ αυτήν την κατηγορία οχημάτων.  Το 2013, η BMW ανανεώνει το best seller  της, την R 1200 GS η οποία, μέχρι και το 2012 υπήρξε η μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως, σε όλες τις κατηγορίες συνολικά.

 

Το νέο MICHELIN Anakee III έλαβε πιστοποίηση της BMW για να εξοπλίζει την νέα έκδοση του on-off της για τον δρόμο.  Ήδη από το τρέχον έτος 2013, οι BMW R 1200 GS θα είναι εξοπλισμένες με αυτό, σε ποσοστό υψηλότερο από 50 % στην πρώτη τοποθέτηση.  Έτσι, η Michelin καθίσταται ο κυριότερος συνεργάτης του κατασκευαστή για το νέο αυτό μοντέλο.  Το γεγονός ότι ικανοποιεί τις άκρως αυστηρές προδιαγραφές της BMW αποτελεί τεκμήριο των επιδόσεων και της πολλαπλότητας των δυνατοτήτων του ελαστικού MICHELIN Anakee III.  Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, η BMW και η Michelin εργάστηκαν για την από κοινού ανάπτυξη, ανταποκρινόμενες η μία μάρκα στις καινοτομίες της άλλης :  η νέα BMW R 1200 GS επανασχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου, από τον υγρόψυκτο κινητήρα της  μέχρι τον καθορισμό των διαστάσεων των ελαστικών της (120/70 R19 εμπρός και 170/60 R17 πίσω).  Το νέο ελαστικό MICHELIN Anakee III αποτελεί τεχνολογικό άλμα σε σύγκριση με την παλαιότερη γενιά.  Το αποτέλεσμα αυτής της εργασίας που έκαναν από κοινού ο κατασκευαστής μοτοσυκλετών και ο κατασκευαστής ελαστικών είναι μια τέλεια εναρμόνιση συμπεριφοράς μεταξύ ελαστικών και οχήματος.   Έχοντας επιλεγεί προκειμένου να εξοπλίζει σε πλειοψηφικό ποσοστό την μοτοσυκλέτα που εμφανίζεται ως το πρότυπο μέτρο της κατηγορίας αυτής, η Michelin επαναβεβαιώνει την ηγετική θέση της από τεχνολογική άποψη και την ικανότητά της να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πλέον απαιτητικών τελικών καταναλωτών.

 

Πολλοί είναι οι λόγοι που εξηγούν την εμπορική επιτυχία των μεγάλων on-off.  Ασφαλείς, άνετες και εύκολες στην οδήγηση, αυτές οι μοτοσυκλέτες προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα χρήσεων. Άνετες στα καθημερινά μποτιλιαρίσματα, ικανές να αναλαμβάνουν μεγάλα ταξίδια με επιβάτη και αποσκευές,  με απόλυτη αξιοπιστία στις στροφές, επιτρέπουν αποδράσεις σε εξοχικούς δρόμους ή σε αγροτικούς χωματόδρομους,  δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες τους να εκφράζουν πολλαπλές όψεις της προσωπικότητάς τους.  Η Michelin ανταποκρίνεται στις προσδοκίες αυτές με το νέο ελαστικό MICHELIN Anakee III, που είναι ικανό να προσαρμόζεται σε όλες τις χρήσεις που καλύπτουν αυτές.

 

Όλο και περισσσότεροι μοτοσυκλετιστές απαιτούν περισσότερες επιδόσεις από το ίδιο ελαστικό.  Σύμφωνα με τις πρακτικές των χρηστών των μεγάλων on-off, το νέο MICHELIN Anakee σχεδιάστηκε για χρήση δρόμου κατά ποσοστό 90 % και εκτός δρόμου (off-road) κατά 10 %.  Είναι ελαφρώς περισσότερο «δρόμου» από τον προκάτοχό του, χωρίς εν τούτοις να χάνει τις αναγνωρισμένες ικανότητές του στους χωματόδρομους.  Το ποσοστό σκαλίσματος περνάει από το 30 στο 20 %. Η ασφάλεια, η χιλιομετρική απόδοση και η απόλαυση στην οδήγηση είναι ψηλά στη λίστα των προδιαγραφών του.

 

Περισσότερη τεχνολογία για περισσότερη ασφάλεια, περισσότερη απόλαυση και περισσότερη χιλιομετρική απόδοση

 

Το νέο MICHELIN Anakee III καινοτομεί με το σχέδιο των σκαλισμάτων του που εμφανίζεται για πρώτη φορά και είναι καρπός της τεχνολογίας Michelin. Το σχέδιο  του, που αποτελείται από εγκοπές κεντρικές σκαλισμένες σε λοξή τομή, βελτιώνει την πλευρική πρόσφυση.  Χάρη σε νέα συστατικά που περιέχουν πυρίτιο, το πίσω ελαστικό MICHELIN Anakee III έχει χιλιομετρική απόδοση  μεγαλύτερη[1] κατά 20 % εκείνης του MICHELIN Anakee II το οποίο ήδη διακρινόταν στον τομέα αυτόν.  Το πυρίτιο επιτρέπει στο ελαστικό να προσφέρει ακόμη μία επίδοση : καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο έδαφος. Το νέο σχέδιο των σκαλισμάτων παρέχει ομοιόμορφη φθορά, προσφέροντας ζωτικότητα και οδική συμπεριφορά που παραμένουν αναλλοίωτες από χιλιόμετρο σε χιλιόμετρο, για ασφάλεια και απόλαυση στην οδήγηση.

 

Ευκινησία, σταθερότητα, με επιβάτη και αποσκευές, χάρη στον άκαμπτο σκελετό του, ακρίβεια στην κάμψη ακόμη και με υψηλή ταχύτητα[2], εξαιρετική επιστροφή πληροφοριών, αυτές είναι οι ιδιότητες του MICHELIN Anakee III.  Η επιφάνεια επαφής με το έδαφος, όταν η μοτοσυκλέτα είναι σε κλίση από 0 εως γωνία 30°, είναι εως και κατά 10 % μεγαλύτερη από εκείνη του προηγούμενου MICHELIN Anakee II.  Αυτό αποτελεί τεκμήριο της ικανότητας της Michelin να παρέχει περισσότερες επιδόσεις ταυτόχρονα, χάρη στη χρήση τεχνολογιών αιχμής.

 

Η Michelin θα προτείνει ακόμη μια έκδοση του νέου ελαστικού της, πολύ χαρακτηριστική για χρήση  « Off Road », τόσο ως προς τον σχεδιασμό της όσο και ως προς τις επιδόσεις της, με το MICHELIN Anakee Wild.  Αυτό το ελαστικό radial, που ήδη έχει πιστοποιηθεί από την BMW, απευθύνεται σε όσους αγαπούν τις εκτός δρόμου αποδράσεις. Η διάθεσή του στις αγορές αντικατάστασης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2013.



 

 

 

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

 

ΕΜΠΡΟΣ

100/90-19 Η

90/90-12 S

90/90-21 H

90/90-21 V

110/80R19 H

110/80R19 V

120/70R19 V

 

 

ΠΙΣΩ

120/90-17 S

130/80R17 S

130/80R17 H

140/80R17 H

150/70R17 H

150/70R17 V

170/60R17 V

Επόμενο άρθρο »

Peugeot Vox 110: Επώνυμο και φθηνό

« Προηγούμενο άρθρο

Προσφορές Husqvarna

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ