• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Peugeot Vox 110: Επώνυμο και φθηνό
Η Γαλλική εταιρεία χτυπά στα ίσια την κρίση
Νέα Αγοράς 01/02/2013 - 15:22

Peugeot Vox 110 

 

Επώνυμο και φθηνό

 

Η Γαλλική εταιρεία χτυπά στα ίσια την κρίση στις τιμές των παπιών παρουσιάζοντας το νέο Vox 110 στην τιμή των 1,299 €.  

 

Κείμενο-Φωτ.:Βασίλης Μωραΐτης  

 

Μεγάλη είναι η ιστορία της Γαλλικής εταιρείας Peugeot στο χώρο των μοτοποδηλάτων και των scooter που πλέον ενισχύει την γκάμα της μπαίνοντας σε μία νέα κατηγορία με το παπί Vox 110. Η Peugeot είχε στο παρελθόν μία στενή συνεργασία με την Honda και πολλοί ίσως να πιστεύουν ότι το Vox ίσως να πηγάζει κάπου από το Big H. Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο παπί και ιδιαίτερα ο κινητήρας του προέρχεται από την Daelim και σε αυτό οφείλει την αλεξίσφαιρη αξιοπιστία του.  

 

Ο τετράχρονος μονοκύλινδρος κινητήρας του είναι αερόψυκτος (φέρει έξτρα πτερύγια-ψύκτρες στα κάρτερ) με χωρητικότητα 109.7κ.εκ. και τροφοδοτείται με μονό καρμπιρατέρ από το ρεζερβουάρ των 4.5 λίτρων.

Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 7.5 ίππους στις 8500σ.α.λ. σύμφωνα με τα δεδομένα του κατασκευαστή και η ροπή του αγγίζει τα 6.8Νm/6000σ.α.λ. Έρχεται στη ζωή με τη χρήση της μίζας, ωστόσο διαθέτει και μανιβέλα για τις αντίξοες περιπτώσεις.

Σύμφωνα με την Γαλλική εταιρεία η κατανάλωσή του κυμαίνεται στα 1,6λίτρα/100χλμ. κάτω από ιδανικές συνθήκες, ενώ στο διάστημα που το οδηγήσαμε έφθασε τα 2.5λίτρα/100χλμ. με μεικτές συνθήκες οδήγησης.  

 

Είναι εφοδιασμένο με ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και διαθέτει τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου (5 θέσεις). Το μεταξόνιό του αγγίζει τα 1230mm ενώ το βάρος φθάνει τα 96 κιλά. Την παράσταση κλέβουν οι όμορφες χυτές ζάντες, τα προσεγμένα πλαστικά και οι εντυπωσιακοί αεραγωγοί στην ποδιά.  

Η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία της Peugeot στα μοτοποδήλατα είναι μεγάλη και γνωρίζει από πρώτο χέρι τι χρειάζεται κανείς για να κινηθεί με άνεση, ασφάλεια και στυλ στην πόλη. Στο Vox ο συνδυασμός του ατσάλινου πλαισίου με τις μαλακές αναρτήσεις, έχει γίνει για να ενισχυθεί η άνεση των αναβατών. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θέτουν τα όρια, όταν αρχίσει κανείς να κινείται σε πιο σπορτίφ ρυθμό.

Η σέλα του διαθέτει σκληρό αφρώδες υλικό που αρχικά σου κάνει εντύπωση για τα δεδομένα της κατηγορίας, σύντομα όμως ανακαλύπτεις ότι παραμένεις άνετος ακόμη και έπειτα από πολύ χρόνο οδήγησης. Οι καθρέφτες του διαθέτουν μεγάλα μπράτσα και είναι τοποθετημένοι στη σωστή γωνία με αποτέλεσμα να παρέχουν καλό οπτικό πεδίο. Η ποδιά έχει συμπαγείς διαστάσεις και συντελεί στη μοντέρνα αισθητική του συνόλου, αλλά από την άλλη πλευρά η προστασία που παρέχει στον αναβάτη κυμαίνεται σε μέτριο επίπεδο.

 

Η γεωμετρία του είναι “γρήγορη” και αυτό αποτελεί χαρακτηριστικό των περισσότερων δικύκλων μικρού κυβισμού της Peugeot καθώς και των scooter. Αλλάζεις κατεύθυνση “με τη σκέψη” και στρίβεις από το ένα στενό στο άλλο σαν αστραπή. Σε εκπλήσσει ο τρόπος με τον οποίο ελίσσεσαι ακόμη και στις πιο απαιτητικές περιπτώσεις. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σου δίνει την ευκαιρία να ελιχθείς σαν αιλουροειδές ανάμεσα στις ουρές των οχημάτων και να βρεις άμεσα το δρόμο σου στην πρώτη γραμμή στο φανάρι.

Από την άλλη είναι σταθερό στην ευθεία παρόλο ότι θα περίμενες το αντίθετο. Διατηρεί μάλιστα την ευστάθειά του ακόμη και στην τελική του ταχύτητα που μόλις υπερβαίνει τα 95χλμ./ώρα, ενώ αγγίζει τα 100χλμ./ώρα σε ελαφρά κατωφέρεια.

Τα ελαστικά της Kenda είναι ίσως το μόνο στοιχείο που επηρεάζει την σταθερότητα του Vox, κάτι που πιθανότατα οφείλεται στο μαλακό σκελετό τους.  

 

Το κιβώτιο των 4 σχέσεων είναι σαφές και μαλακό και μπορείς να κατεβάσεις σωστά τις σχέσεις ακόμη και όταν είσαι εν στάση. Ο λεβιές των ταχυτήτων είναι συμβατικού τύπου στο εμπρός τμήμα του, γεγονός που σου δίνει την ευκαιρία να τον χρησιμοποιείς όπως σε μία μοτοσυκλέτα.

Τα φρένα του δεν αφήνουν περιθώρια για αρνητικά σχόλια. Άλλωστε στον συγκεκριμένο τομέα η Peugeot φημίζεται ιδιαίτερα για τις καλές συνταγές της από την κατηγορία των scooter. Ισχυρό με καλή αίσθηση το εμπρός δισκόφρενο που δαγκώνει δυνατά από την αρχή της διαδρομής της μανέτας. Το δε ταμπούρο έχει πολύ καλή αίσθηση και θα το μπλοκάρεις μόνο αν το επιδιώξεις. Σημειωτέων δε ότι το εμπρός δισκόφρενο είναι τύπου μαργαρίτα.  

 

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ανθεκτική μεταλλική σχάρα που είναι βολική για την πρόσδεση μικροαντικειμένων ή ενός σακιδίου. Το ταμπλό των οργάνων παρέχει αναλογική ένδειξη ταχυμέτρου και στάθμης καυσίμου και τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες των σχέσεων, της νεκράς και των φώτων. Οι διακόπτες του είναι τοποθετημένοι σε εργονομική θέση, ενώ τον εξοπλισμό ολοκληρώνει η κλειδαριά του διακόπτη.

 

Το νέο Vox 110 διατίθεται σε χρώμα κόκκινο, ασημί και μαύρο στην τιμή των 1,299 € γεγονός που το καθιστά ως μία πολύ καλή και προσιτή πρόταση για ένα επώνυμο παπί.  

 

Επόμενο άρθρο »

2014: Άνοδος στις ταξινομήσεις!

« Προηγούμενο άρθρο

MICHELIN Anakee III

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ