• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέας τεχνολογίας ελαστικά από τη Dunlop
StreetSmart: ελαστικά σύγχρονης τεχνολογίας για κλασικές μοτοσυκλέτες
Νέα Αγοράς 23/01/2013 - 09:48

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Η Dunlop ανακοινώνει σήμερα ότι ανανεώνει και συμπληρώνει την τρέχουσα σειρά ελαστικών touring για μοτοσικλέτες με την κυκλοφορία του νέου StreetSmart. Τα νέα ελαστικά σχεδιάστηκαν ειδικά για τις ιδιαίτερες ανάγκες τοποθέτησης των κλασικών μοτοσικλετών και απευθύνονται σε μια αγορά που παρουσιάζει ανοδικές τάσεις σε όλη την Ευρώπη.

 

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι κλασικές μοτοσικλέτες συνεχίζουν να συνεπαίρνουν τους Ευρωπαίους. Μόνο στη Γερμανία, τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι η μέση παλαιότητα των μοτοσικλετών που κυκλοφορούν στους δρόμους αυξήθηκε από 12 σε 14 έτη σε μια περίοδο τεσσάρων ετών. Πίσω από την αύξηση της ζήτησης βρίσκονται οδηγοί στην ηλικία των 40 ή 50 που στρέφονται στην απόλαυση των δίτροχων ως χόμπι[1]. Τα δεδομένα υποστηρίζονται από στοιχεία πωλήσεων που έχουν συλλεχθεί από διάφορες ευρωπαϊκές αγορές και αποκαλύπτουν ότι πάνω από τις μισές πωλήσεις σε νευραλγικές ευρωπαϊκές αγορές αφορούν κλασικές μοτοσικλέτες[2]. Καθώς αυξάνεται η ζήτηση, η ανάγκη για ελαστικά με σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες για το δρόμο καθίσταται ακόμα πιο επιτακτική.

 

Σύμφωνα με τον Sharon Antonaros, Director Dunlop Motorcycle Business Unit EMEA, "Τα στοιχεία της αγοράς μάς λένε σαφώς ότι οι περισσότεροι αναβάτες χρειάζονται ελαστικά σαν τα StreetSmart. Καθώς ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού στην Ευρώπη εισέρχεται πλέον στην ηλικιακή ομάδα των 50, παρατηρούμε αύξηση της ζήτησης για κλασικές μοτοσικλέτες. Αυτή η ομάδα τροφοδοτεί εν μέρει τη ζήτηση για συμπληρωματικά προϊόντα αιχμής, συνεπώς τα ελαστικά StreetSmart βασίζονται ακριβώς σε αυτή την τάση."

 

Νέα τεχνολογία για κλασικές μοτοσικλέτες

Το StreetSmart δημιουργήθηκε ως αναβάθμιση του ελαστικού Arrowmax GT501 Touring Bias και αντικαθιστά επίσης το Arrowmax D103. Τα νέα ελαστικά συνδυάζουν την επιτυχημένη σχεδίαση με πρόσθετη αξία, δηλαδή τις τελευταίες τεχνολογίες σε υλικά περιβλήματος και γόμας. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά βελτιωμένος χειρισμός και ανώτερη άνεση, στοιχεία που δεν εμφανίζονται συχνά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το ελαστικό ενσωματώνει ολοκαίνουργια τεχνολογία γόμας με πυρίτιο για καλύτερο κράτημα σε ψυχρές και υγρές συνθήκες οδήγησης.

 

"Θελήσαμε να δημιουργήσουμε ελαστικά για κλασικές μοτοσικλέτες με όλα τα οφέλη της σύγχρονης τεχνολογίας. Ως αποτέλεσμα, το StreetSmart της Dunlop κυκλοφορεί στην αγορά προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση για ελαστικά υψηλών επιδόσεων για κλασικά μοντέλα", αναφέρει ο Sharon Antonaros, Director Dunlop Motorcycle Business Unit EMEA.

 

Τεχνολογικές βελτιώσεις: λιγότερο βάρος, μεγαλύτερη χιλιομετρική αντοχή

Από τεχνολογικής άποψης, το StreetSmart προσφέρει στους αναβάτες νέα χαρακτηριστικά και κατασκευή. Το συνολικό βάρος του ελαστικού μειώθηκε κατά 25% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, για βελτιωμένο χειρισμό και καλύτερη άνεση. Οι μεγαλύτερες αυλακώσεις του πέλματος διασφαλίζουν καλύτερο κράτημα στο υγρό οδόστρωμα. Για να βελτιώσει τη χιλιομετρική αντοχή, το πίσω ελαστικό του StreetSmart έχει κατασκευαστεί για μεγαλύτερο βάθος πέλματος, ενώ τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω διαθέτουν σχεδίαση με τόξο συντέμνουσας για καλύτερη αντοχή στη φθορά. Την εικόνα συμπληρώνει το μπροστινό ελαστικό που διαθέτει συνεχείς κεντρικές αύλακες, προκειμένου να βελτιωθεί το κράτημα και η διεύθυνση σε υγρές συνθήκες.

 

Το StreetSmart δεν εμπεριέχει απλά ορισμένες από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, αλλά έχει σχεδιαστεί επίσης με τα τελευταία εργαλεία μοντελοποίησης μέσω υπολογιστή. Η νέα τεχνολογία έδωσε την ευκαιρία στους σχεδιαστές του να συνταιριάσουν σε μεγάλο βαθμό το σχήμα του ελαστικού με και χωρίς πίεση, μειώνοντας σημαντικά τη συνολική κόπωση στο σκελετό. Το StreetSmart σχεδιάστηκε για άρτια κατανομή της πίεσης στην επιφάνεια του επίσωτρου, ενώ παράλληλα μείωσε την επιφάνεια κατά 16% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

 

Ο Antonaros καταλήγει, "Εν συντομία, δημιουργήσαμε ένα ελαστικό που περιλαμβάνει μερικές από τις τελευταίες καινοτομίες που τις περικλείσαμε σε κλασική σχεδίαση, ειδικά για τις ιδιαίτερες ανάγκες της πλειοψηφίας των οδηγών στην Ευρώπη".



[1]Πηγή: Motorrad – Motorcycling in Germany 2012

[2] Συνδυαστικά αποτελέσματα έρευνας που εκδόθηκε το 2011/2012 από διάφορες ευρωπαϊκές ενώσεις αυτοκίνησης. Ισπανία: πρόβλεψη από την έρευνα του ισπανικού ινστιτούτου Instituto de Estudios de Automoción για λογαριασμό της εθνικής ένωσης Asociación Noacional de Vendedores de Vehículos a Motor. Γαλλία: Récapitulatif des immats 1999/2011 par puissance fiscal. Γερμανία: Μελέτη για μοτοσικλέτες MPS/IfD-Allensbach 2011.

 

Επόμενο άρθρο »

Peugeot Vox 110: Επώνυμο και φθηνό

« Προηγούμενο άρθρο

Ειδικές προσφορές Honda

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ