• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Bimota ετoιμάζεται για την Moto2
H θρυλική Bimota σχεδιάζει να μπει στο χώρο κατασκευάζοντας και εξελίσσοντας πλαίσια και εξαρτήματα για τις ιδιωτικές ομάδες...
Νέα 31/01/2009 - 15:55
H θρυλική Bimota σχεδιάζει να μπει στο χώρο κατασκευάζοντας και εξελίσσοντας πλαίσια και εξαρτήματα για τις ιδιωτικές ομάδες.

Στόχος της εταιρίας από το Ρίμινι είναι να κατασκευάζει πλαίσια και ψαλίδια στα οποία θα προσαρμόζονται εύκολα οι κινητήρες όλων των κατασκευαστών.

«Είναι μια σημαντική κίνηση για την Bimota και μια επιστροφή στο βασικό στοιχείο της εταιρίας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της ιταλικής φίρμας Anacleto Bernabei.

Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα άνθρωποι της Bimota βρέθηκαν τις προηγούμενες μέρες στην πίστα της Jerez όπου διεξήχθησαν οι δοκιμές των μικρών κατηγοριών και ενημέρωσαν τις ομάδες για τα πλάνα τους.

Η Bimota μπήκε στο χώρο των GP στις αρχές της δεκαετίας του '70 κατασκευάζοντας εξαρτήματα για αγωνιστικές μοτοσικλέτες. Tο 1980 σε συνεργασία με την Yamaha (σ.σ. χρησιμοποιούσε τους κινητήρες της στην αγωνιστική YB3) και αναβάτη τον Jon Ekerold έκανε το νταμπλ στα 350cc κατακτώντας Πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών. Συνολικά έχει πετύχει έξι νίκες στα 350cc.

Τα 600άρια αναμένεται να μπουν στο παιχνίδι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 2010 όπου θα έρθουν σε άμεση αντιπαράθεση με τα δίχρονα 250άρια.

Από το 2011 το κεφάλαιο 250cc κλείνει οριστικά για τα GP καθώς οι δίχρονες μοτοσικλέτες θα δώσουν τη θέση τους σε τετράχρονα πρωτότυπα 600cc.

O Jon Ekerold στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 350cc οδηγώντας μια YB3
O Jon Ekerold στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 350cc οδηγώντας μια YB3

Επόμενο άρθρο »

Να τι σκέφτονται για το μέλλον των MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Αποδεκτή η επιθυμία του Rossi να τρέξει αγώνα WSBK, από το αφεντικό των MotoGP…

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα