• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
2012 Wave 110i
Το άνετο, προσιτό παπί
Νέα Αγοράς 14/05/2012 - 22:40

Δελτίο Τύπου

 

 

1. Επισκόπηση μοντέλου

 

Το νέο Wave 110i με μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 109.1cm3 με ψεκασμό καυσίμου προδιαγραφών Euro-3, προσφέρει εξαιρετική απόδοση καυσίμου με συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 210km. Το Wave 110i είναι ένα προσιτό, βολικό παπί που αποδίδει ομαλή ισχύ διαθέτοντας τετρατάχυτο κιβώτιο και ηλεκτρική μίζα χωρίς τσοκ. Ο ισχυρός κινητήρας τοποθετείται σε ένα στιβαρό και συμπαγές πλαίσιο με γεωμετρία κατάλληλη για ένα ελαφρύ και ευέλικτο παπί, ιδανικό για τη πόλη και τις καθημερινές μετακινήσεις. Οι τροχοί 17” του Wave 110i σε συνδυασμό με το εμπρός δισκόφρενο το ακινητοποιούν άψογα, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για ένα πολυτάλαντο εργαλείο.

 

Στην ελληνική αγορά το Wave 110i είναι άμεσα διαθέσιμο σε 2 αποχρώσεις ( Pearl Procyon Black και Candy Lucid Red) από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. - Επίσημος Εισαγωγέας Διανομέας Honda Moto στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στην τιμή των €1,750.

 

 

2. Βασικά χαρακτηριστικά

 

2.1 Κινητήρας 

 

Αξιόπιστη τετράχρονη ισχύς

Αερόψυκτος τετράχρονος κινητήρας SOHC 109.1cm3 με ψεκασμό καυσίμου PGM-FI και ηλεκτρική μίζα, χαμηλό λειτουργικό κόστος και απόλυτη αξιοπιστία.

 

 

2.2 Στυλ 

 

Πρακτικό και κομψό

Κομψό, κατάλληλο για δύο άτομα, με αποθηκευτικό χώρο που ασφαλίζει κάτω από τη σέλα και ρεζερβουάρ 3,7-L για αυτονομία πάνω από 210km. Δύο επιλογές χρωμάτων.

 

2.3 Πλαίσιο 

 

Βελτιστοποιημένο για ευελιξία στην πόλη

Ελαφρύ και ευέλικτο χαρίζει στον αναβάτη υψηλή αυτοπεποίθηση, ακόμα και σε μποτιλιαρισμένους δρόμους.

 

2.4 Φρένο 

 

Υψηλών προδιαγραφών για ασφάλεια

Ισχυρό υδραυλικό δισκόφρενο 220mm για ασφαλές φρενάρισμα.

 

 

3. Λεπτομέρειες μοντέλου

 

3.1 Στυλ

 

Προηγμένο στυλ

Εξωτερικά κυριαρχούν οι μεγάλοι τροχοί 17", που χαρίζουν στο Wave 110i στιβαρή και δυναμική παρουσία στο δρόμο, συμβάλλοντας και στην άριστη οδική του συμπεριφορά.

 

Ενσωματωμένος αποθηκευτικός χώρος

Το Wave 110i έχει πλάτος 709mm και ενσωματώνει ένα μεγάλο εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο 7.1 L κάτω από τη σέλα που χωράει διαφόρων τύπων κράνη open-face.

 

3.2 Εργονομική Σχεδίαση

 

Άνετη θέση οδήγησης

Το Wave 110i προσφέρει υψηλή οδηγική άνεση. Οι λεπτές διαστάσεις του παίζουν επίσης ρόλο σ’ αυτή την άνεση και ευκολία χρήσης, καθώς ο αναβάτης μπορεί εύκολα να πατά τα πόδια στο έδαφος για σταθερότητα όταν σταματά.

 

Ευανάγνωστα όργανα

Το Wave 110i υιοθετεί έναν πολύ απλό πίνακα οργάνων που ενημερώνει το χρήστη με μια ματιά για σημαντικές πληροφορίες. Εκτός από το μηχανικό ταχύμετρο με ντίζα, η οθόνη απεικονίζει τη σχέση στο κιβώτιο ώστε να είναι ξεκάθαρη η επιλογή της νεκράς.  

 

3.3 Πλαίσιο

 

Εξαιρετική ευελιξία

Χάρη στο μονοκύλινδρο κινητήρα του, το φυσικό περιβάλλον του Wave 110i είναι οι πολυσύχναστοι δρόμοι της πόλης και οι επαρχιακοί δρόμοι με στροφές. Το συμπαγές πλαίσιο χαρίζει στο Wave 110i ευελιξία κίνησης και στις δύο περιπτώσεις. Η γεωμετρία σχεδιάστηκε με γνώμονα την ευελιξία, ενώ στο σχετικά κοντό μεταξόνιο των 1227mm οφείλεται η γωνία στροφής των 45°. Όλοι αυτοί οι παράγοντες χαρίζουν στον αναβάτη την αυτοπεποίθηση να στρίβει γρήγορα και εύκολα σε αστικούς δρόμους όσο και σε περιοχές

 

εκτός πόλης με στροφές. Το ισχυρό εμπρός δισκόφρενο 220mm και το εξίσου ισχυρό πίσω ταμπούρο 110mm προσφέρουν ασφαλές και αποτελεσματικό φρενάρισμα.

 

Ικανό για κάθε είδους δρόμο

Το Wave 110i βασίζεται σε ένα στιβαρό, ατσάλινο πλαίσιο (τύπου ραχοκοκκαλιάς), που προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία για ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση οδήγηση, καταλαμβάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο στο σώμα του δίκυκλου, με αποτέλεσμα να μεγιστοποιείται το μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου και του ρεζερβουάρ. Οι μεγάλοι τροχοί εδράζονται στο πλαίσιο μέσω ενός ζεύγους τηλεσκοπικών αναρτήσεων 26mm. Το αποτέλεσμα είναι μία ασφαλής και ευέλικτη συμπεριφορά ακόμα και σε τραχείς δρόμους με ανωμαλίες.

 

3.4 Κινητήρας

 

Αξιόπιστος, εύχρηστος μονοκύλινδρος κινητήρας

 

Το Wave 110i αντλεί τη δύναμη του από έναν απλό αλλά ισχυρό, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα με ψεκασμό PGM-FI. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου και η ηλεκτρική μίζα σημαίνουν εύκολη εκκίνηση χωρίς τσοκ – το Wave 110i ξεκινά άμεσα με το πάτημα ενός μπουτόν. Το τετρατάχυτο κιβώτιο συντελεί στην οδηγική άνεση, ενώ το κάλυμμα της αλυσίδας μειώνει τις απαιτήσεις συντήρησης προστατεύοντας την αλυσίδα από τη σκόνη και τα χαλίκια του δρόμου.

 

Καθαρή, αθόρυβη, ωφέλιμη ισχύς

Το Wave 110i διαθέτει ακριβές σύστημα ψεκασμού καυσίμου που χρησιμοποιεί αισθητήρα οξυγόνου στο σύστημα εξαγωγής για συνεχή βελτιστοποίηση της λειτουργίας του κινητήρα, επιτυγχάνοντας αθόρυβη λειτουργία και χαμηλές εκπομπές ρύπων επιπέδου EURO 3.

 

Πολύ αποδοτικός

Το Wave 110i χρησιμοποιεί έναν απλό και πολύ αποδοτικό μονοκύλινδρο κινητήρα SOHC που προσφέρει οικονομία 57km/l (HUDC). Αυτό συνεπάγεται χαμηλότερο λειτουργικό κόστος ενώ αυξάνει την άνεση για τον αναβάτη αφού μπορεί να διανύσει 210.9km πριν χρειαστεί ανεφοδιασμό.

 

4. Χρώματα

 

Το Wave 110i είναι διαθέσιμο σε δύο αποχρώσεις.

 

- Pearl Procyon Black (μαύρο)

- Candy Lucid Red (κόκκινο)

 

 

5. Ιστορία μοντέλου

 

Το λιτό Honda Super Cub έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο από το 1958 που κυκλοφόρησε. Στιβαρό, προσιτό, απολαυστικό στην οδήγηση και κυρίως εύχρηστο, το Cub πέτυχε επειδή ικανοποιεί άριστα τις ανάγκες και διευκολύνει την καθημερινότητα των ιδιοκτητών του, κάνοντας τις καθημερινές μετακινήσεις γρήγορες και άνετες. Το Super Cub ήταν σε πολλές περιπτώσεις το πρώτο μηχανοκίνητο μεταφορικό μέσο για πολλούς αναβάτες, προσφέροντας τη διαισθητική εμπειρία χρήσης ενός ποδηλάτου αλλά με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα, άνεση και ικανότητα μεταφοράς φορτίου.

 

Και ενώ ο κόσμος έχει αλλάξει πολύ από τότε που λανσαρίστηκε το Super Cub, η ανάγκη για προσιτά και αξιόπιστα προσωπικά μέσα μεταφοράς έχει αυξηθεί. Με τη συνεχή αστική

επέκταση και το αυξανόμενο κόστος καυσίμου, η ζήτηση για άνετη και οικονομική μετακίνηση στη δουλειά και σε δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου είναι υψηλότερη από ποτέ σε διάφορες κοινωνίες.

 

Σ’ αυτό το σκηνικό, η Honda δημιούργησε το Wave 110i, το τελευταίο μοντέλο μιας εξαιρετικά δημοφιλούς σειράς που εξελίχθηκε από το θρυλικό Super Cub του Soichiro Honda. Με έναν καθαρό, άμεσης απόκρισης και με ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης τετράχρονο κινητήρα, σε συνδυασμό με μελετημένες λεπτομέρειες όπως ένας μεγάλος εσωτερικός αποθηκευτικός χώρος και ένα ισχυρό υδραυλικό δισκόφρενο μπροστά, το 2012 Wave 110i είναι έτοιμο να κατακτήσει μία νέα γενιά αναβατών.

 

6. Τεχνικές προδιαγραφές – Wave 110i (ED-type)

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος                                                  Αερόψυκτος, 4-χρονος, SOHC, μονοκύλινδρος με 2 βαλβίδες

Κυβισμός                                            109.1cm3

Διάμετρος x Διαδρομή                        50 x 55.6mm

Συμπίεση                                             9.0 : 1

Μεγ. Ισχύς                                          8.54Ps/7500min-1

Μεγ. Ροπή                                           8.65Nm/5,500min-1 (95/1/EC)

 

Τροφοδοσία

Εισαγωγή καυσίμου                            Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI

Διάμετρος πεταλούδας                        22mm

Φιλτροκούτι                                        2.2 L

Ρεζερβουάρ                                         3.7 L

Κατανάλωση                                       56.7km/l (HUDC)

 

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Ανάφλεξη        Ψηφιακού τύπου, με χρονισμό & προπορεία ελεγχόμενα από εγκέφαλο

Χρονισμός                                          10° BTDC (ρελαντί) ~ 62.3° BTDC (8,000min-1)

Τύπος μπουζί                                      CPR6EA-9S 

Εκκίνηση                                              Μίζα & Μανιβέλα

Μπαταρία                                            12V-3AH

Προβολέας                                          Μονός 35/35W πολυεδρικού τύπου

 

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Συμπλέκτης                                         Αυτόματος, Φυγοκεντρικός, Υγρός, Πολύδισκος

Κιβώτιο                                               4-τάχυτο, περιστροφικού τύπου

Τελική μετάδοση                                Αλυσίδα τύπου 420 με ασφάλεια

 

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος                                                  Ατσάλινη Ραχοκοκαλιά, τετραγωνικής διατομής

 

ΣΩΜΑ

Διαστάσεις (LxWxH)                          1870mmx 709mmx 1080mm

Μεταξόνιο                                           1227mm

Γωνία Κάστερ                                     2630´

Ίχνος                                                   68mm

Γωνία Στροφής Τιμονιού                     45°

Ύψος Σέλας                                        760mm

Απόσταση από το έδαφος                   135mm

Βέρος Γεμάτο                                     99.1kg (F: 42.2kg; R: 56.9kg)

 

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Τύπος  Εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm

 

ΤΡΟΧΟΙ

Τύπος                                                  Εμπρός/Πίσω χυτοί αλουμινένιοι τροχοί

Ζάντες                                                 Εμπρός 17x1.40

                                                             Πίσω  17x1.60

Ελαστικά                                             Εμπρός           70/90-17M/C 38P

                                                             Πίσω              80/90-17M/C 50P

Πίεση ελαστικών                                 Εμπρός 200kPa

                                                             Πίσω 225kPa (2 άτομα:280kPa)

 

ΦΡΕΝΑ

Τύπος                                                  Εμπρός δίσκος 220mm

 

                                    Πίσω ταμπούρο 110mm

 

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προκαταρκτικές και μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.

 

*Τιμές υπολογισμένες από τη Honda μέσω τυποποιημένων συνθηκών μέτρησης σύμφωνα με την WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο χρησιμοποιώντας το στάνταρ μοντέλο με αναβάτη και χωρίς πρόσθετο, προαιρετικό εξοπλισμό. Οι πραγματικές τιμές κατανάλωσης μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και συντήρησης, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση ελαστικών, την τοποθέτηση αξεσουάρ, το φορτίο, το βάρος του αναβάτη και του συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

 

 

 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Sidi Sport: Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross ΜΧ1

« Προηγούμενο άρθρο

Dunlop ScootSmart για scooter

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ