• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Crutchlow: “Καλύτερα απ’ ότι περίμενα”
Κέρδισε τις εντυπώσεις την 1η ημέρα των δοκιμών
Νέα 24/03/2012 - 11:55

Αποστολή περιοδικόMOTOGP WORLD: Βασίλης Μωραΐτης

 

Φωτογραφία: Βασίλης Μωραΐτης

 

Τις εντυπώσεις κέρδισε την πρώτη ημέρα των δοκιμών της μεγάλης κατηγορίας ο Βρετανός αναβάτης Cal Crutchlow που οδηγεί για δεύτερη χρονιά για λογαριασμό της ομάδας Monster Yamaha TECH 3. Η 5η θέση που έφερε δεν ήταν το μόνο συνταρακτικό γεγονός, μιας και η σταθερή απόδοσή του σε όλη την διάρκεια της ημέρας ήταν το στοιχείο που εντυπωσίασε το επιτελείο της ομάδας του και της Yamaha.

 

“Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ περισσότερο την νέα Μ1 των 1000cc και αυτό γιατί χρησιμοποιώντας τον ισχυρότερο κινητήρας της, μπορείς να διορθώσεις σε κάθε στιγμή και δεν χρειάζεται να έχεις γραμμές χειρουργικής ακρίβειας στην πίστα. Αυτός είναι ο τρόπος που οδηγούν αναβάτες που προέρχονται από τις κατηγορίες των GP125 και GP250 και αυτό γιατί το απαιτούσαν οι μοτοσυκλέτες τους. Μπορούσαν και μπορούν να στρίβουν με ακρίβεια στην ίδια γραμμή για 27 γύρους. Εγώ όμως δεν μπορούσα να το κάνω πέρυσι ούτε και τώρα, σε πίστες που γνωρίζω ελάχιστα. Πλέον μπορώ να διορθώσω πιο εύκολα και να βρω άμεσα το ρυθμό μου και την ταχύτητά μου. Σήμερα τα πήγα καλά αλλά είναι σίγουρο το ότι υπάρχουν αναβάτες πίσω από εμένα που είναι ταχύτεροι.”

 

Επιπλέον ο νεαρός αναβάτης αναφέρθηκε με θετικά σχόλια σε ότι αφορά την νέα του μοτοσυκλέτα. “Η καινούργια Μ1 είναι μία ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα αλλά δεν έχουμε εμείς στην TECH3 την ίδια μοτοσυκλέτα με την εργοστασιακή ομάδα. Αυτοί (Lorenzo και Spies).έχουν άλλον κινητήρα, υψηλότερων προδιαγραφών, άλλα ηλεκτρονικά συστήματα και άλλα φρένα.”

 

Διασταυρώσαμε τις πληροφορίες του μαθαίνοντας ότι η εργοστασιακή ομάδα διαθέτει νέας γενιάς ηλεκτρονικά συστήματα, διαφορετικό πλαίσιο και ελαφρύτερες δαγκάνες από την Brembo, χωρίς να εξαιρούνται οι αναρτήσεις. Βέβαια, ο ίδιος δήλωσε ότι πάντα του αρέσει να βάζει τα δυνατά του χωρίς να σκέφτεται τι έχουν οι άλλοι αναβάτες αλλά το πώς θα πολεμήσει με το όπλο που έχει εκείνος.

 

“Δεν με προβληματίζει ο νέος ισχυρότερος κινητήρας. Άλλωστε η R1 που έτρεχα στο SBK ήταν πιο ισχυρή από την 800άρα M1. Η νέα μοτοσυκλέτα επιταχύνει σχεδόν το ίδιο στις χαμηλές στροφές, αλλά στη συνέχεια η ισχύς παραμένει δυνατή και έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Το δύσκολο με την νέα μοτοσυκλέτα, είναι να την πας περισσότερο στο τέρμα γκάζι και είναι εύκολο να σηκώσει τον εμπρός τροχό.

 

Φέτος πιστεύω ότι καθοριστικό ρόλο θα παίξουν τα νέα ελαστικά της Bridgestone που θερμαίνονται εύκολα από τον πρώτο γύρο, αλλά από την άλλη αρχίζουν να χάνουν τις επιδόσεις τους από τον 5ο γύρο του αγώνα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να οδηγήσεις ταχύτερα από την αρχή του αγώνα, αλλά θα πρέπει να κάνεις προσεγμένο χειρισμό του γκαζιού για να μην φθείρεις το πίσω ελαστικό.”

Επόμενο άρθρο »

Jerez ΙΙ: Ισχυροί άνεμοι και βροχή

« Προηγούμενο άρθρο

O De Puniet μπροστά από κάποιες εργοστασιακές!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα