• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αισιόδοξος ο Edwards μετά τα δοκιμαστικά
Οι κραδασμοί το μεγαλύτερο αγκάθι για τον Τεξανό
Νέα 07/02/2012 - 10:21

Ο Colin Edwards ήταν αρκετά κοντά με τις μοτοσυκλέτες των κατασκευαστών, στην πίστα της Sepang, για πρώτη φορά από τότε που προσχώρησε στην ομάδα της Forward Racing.

 

Μετά από κάποια μικρά τεχνικά προβλήματα την πρώτη ημέρα των δοκιμών, ο Edwards - ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του με την Suter-BMW στις δοκιμές της Jerez - κατέβασε τον χρόνο του κατά 3.5 δευτερόλεπτα, στο διάστημα των δυο ημερών, τερματίζοντας λίγο πάνω από 5 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με τον δυο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Casey Stoner.

 

Ωστόσο, η νέα κατηγορία των CRT μοτοσυκλετών δεν δημιουργήθηκε με τον σκοπό να απειλήσει τους καλύτερους της μεγάλης κατηγορίας. Κατ' αυτόν τον τρόπο, μια πιο λογική σύγκριση θα ήταν τα 2.5 δευτερόλεπτα διαφοράς του Edwards με τον Karel Abraham, τον πιο αργό από τους αναβάτες των κατασκευαστών.

 

Αν ήταν δυνατόν να γεφυρωθεί αυτό το κενό, τότε θα είχαν καθησυχαστεί οι φόβοι για ένα Πρωτάθλημα δυο ταχυτήτων το 2012 και ο Edwards επιμένει ότι μπορεί να ρίξει τον χρόνο του κατά 1.5 δευτερόλεπτο, σε περίπτωση που μειωνόταν το χρόνιο πρόβλημα των κραδασμών (chatter).

 

"Έχουν κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά με την μοτοσυκλέτα", δήλωσε. "Πήγα πίσω από τον Valentino Rossi και τον Nicky Hayden και κάνα δυο άλλους αναβάτες, μόνο και μόνο για να δω τι θα συμβεί και προς έκπληξή μου η μοτοσυκλέτα ήταν αρκετά γρήγορη. Δεν είναι τόσο γρήγορη όσο οι εργοστασιακές, αλλά είναι αρκετά γρήγορη. Ο κινητήρας και η ταχύτητα δεν είναι πρόβλημα, η BMW είναι σε καλό δρόμο στον τομέα της ιπποδύναμης".

 

"Στο πρώτο μας τεστ, τον Δεκέμβριο στην Jerez, είχαμε κάποια προβλήματα με τα ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία λύσαμε και στις δοκιμές της Sepang ήμουν αρκετά άνετος με το πως κατάφεραν να ομαλοποιήσουν την ισχύ. Γι' αυτό το κομμάτι είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτό που με δυσκολεύει είναι τα νέα ελαστικά της Bridgestone, τα οποία έφεραν για λόγους ασφαλείας. Το πίσω ελαστικό είναι πολύ καλύτερο, ειδικά στην πρόσφυση και για λόγους ασφαλείας στους πρώτους γύρους. Ωστόσο αλλάξαμε το πίσω και δεν αλλάξαμε το μπροστά".

 

"Η προηγούμενη εμπειρία μου με την Michelin, μου έδωσε να καταλάβω ότι κάθε φορά που αυξάνεις την επαφή του πίσω ελαστικού, πρέπει να αλλάζεις και το εμπρός, ειδάλλως θα έχεις το πρόβλημα με τους κραδασμούς (chatter). Και τώρα έχω το χειρότερο πρόβλημα με τους κραδασμούς σε ολόκληρη την καριέρα μου! Έχω μηδενική ταχύτητα στις στροφές. Χωρίς αυτό το πρόβλημα, θα μπορούσα να τρέξω γρηγορότερα κατά 1.5 δευτερόλεπτο και να πετύχω πολύ εύκολα χρόνο στα 2.3"

 

"Προσπαθήσαμε τα πάντα για να το φτιάξουμε, μαλακές και πιο σκληρές ρυθμίσεις, διαφορετικές συνδέσεις και γεωμετρίες. περισσότερα απ' ότι είχα δοκιμάσει ποτέ με την Yamaha, αλλά τίποτα δεν έκανε την διαφορά. Η αίσθησή μου είναι ότι χρειαζόμαστε μια διαφορετική τροποποίηση του πλαισίου. Γενικότερα το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας είναι πολύ καλό, αλλά το εμπρός τμήμα είναι λίγο δύσκαμπτο".

 

"Με τα ελαστικά του 2011, η μοτοσυκλέτα μας δούλευε πολύ καλά, αλλά με τα καινούργια έχουμε προβλήματα κραδασμού (chatter)" επιβεβαίωσε ο Alessandro Giussani, ο αρχισχεδιαστής του Τεχνολογικού Τμήματος της Suter Racing. "Ο Colin είναι ικανοποιημένος με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Μετά τις σύντομες δοκιμές στην Jerez, το πλαίσιο ανακατασκευάστηκε από την αρχή για να φιλοξενήσει το μεγαλύτερο - 24 λίτρων - ντεπόζιτο".

 

Bosch έφερε καινούργια και βελτιωμένα ηλεκτρονικά συστήματα και βρήκαμε, σχεδόν αμέσως, τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις για όλα τα εξαρτήματα, πράγμα που είναι πολύ ενθαρρυντικό. Τώρα πρέπει να συγκεντρωθούμε στο να βρούμε μια λύση για τα προβλήματα κραδασμού, πριν το νέο τεστ".

 

Ο Edwards, ο οποίος έχει ανέβει στο βάθρο δώδεκα φορές από τότε που πρωτοξεκίνησε στην MotoGP το 2003, τερμάτισε 3.5 δευτερόλεπτα μπροστά από την επόμενη καλύτερη CRT μοτοσυκλέτα, την FTR-Kawasaki του Ivan Silva.

 

Ωστόσο, ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Τεξανού - για το βραβείο της καλύτερης CRT μοτοσυκλέτας - θα είναι το δίδυμο των Randy de Puniet και Alex Espargaro, οι οποίοι αποφάσισαν να πάρουν μέρος στις δοκιμές της Βαλένθια αντί να μεταβούν στην μακρινή Μαλαισία.

 

Οι επόμενες δοκιμές στην Sepang θα ξεκινήσουν στις 28 Φεβρουαρίου

 

Επόμενο άρθρο »

Η Marc VDS έτοιμη για την νέα σεζόν

« Προηγούμενο άρθρο

Ημέρα επεμβάσεων για Hayden + Rossi!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA