• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MOTO2: Ο Abraham ταχύτερος στην Almeria, η Aspar ακόμα αναποφάσιστη για το πλαίσιο.
Τα τελευταία νέα της Moto2.
Νέα 20/12/2009 - 14:56

Στην Almeria συνέχισαν κάποιες ομάδες τις δοκιμές για την καινούρια κατηγορία, Moto2. Οι Pons, Viessmann Kiefer, Promoracing (πλέον, Antonio Banderas Racing Team) και Cardion AB ταξίδεψαν στη Νότια Ισπανία για να επωφεληθούν από τις άψογες καιρικές συνθήκες στο πιο ξηρό μέρος της Ευρώπης.

 

Ακόμα δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα από τους χρόνους, αλλά όπως και να έχει, ο ταχύτερος αναβάτης στην πίστα ήταν ο Karel Abraham με τη μοτοσυκλέτα της FTR. Δεύτερος ακολούθησε ο Sergio Gadea με τη μοτοσυκλέτα της Pons Racing Kalex. Πάντως, τα πρωτότυπα της Moto2 συνέχισαν να κινούνται στη σκιά των μοτοσυκλετών World Supersport 600: Η ομάδα της Motocard Glaner Kawasaki ήταν επίσης παρούσα στις δοκιμές με την μοτοσυκλέτα του 2009 και ο Joan Lascorz έγραψε ένα φοβερό γύρο με χρόνο 1'37.45, περισσότερο δηλαδή από ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερα από τον Abraham με την FTR.

 

Επαναλαμβάνουμε πως ακόμα συμπεράσματα δεν είναι δυνατό να βγουν, διότι οι μοτοσυκλέτες της Moto2 ακόμα δεν έχουν εξελιχθεί καθόλου, ώστε να παρουσιάσουν τις πραγματικές τους δυνατότητες. Επίσης, ο κινητήρας της Honda, που όλες οι ομάδες θα χρησιμοποιούν το 2010 δεν έχει ακόμα παραδοθεί. Σίγουρα οι πρωτότυπες μοτοσυκλέτες της μεσαίας κατηγορίας θέλουν ακόμη αρκετή δουλειά μέχρι να αποκαλύψουν τις αρετές τους. O Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 στα World Supersport, Kenan Sofuoglu οδήγησε τη μοτοσυκλέτα της Kalex Pons στην Valencia, και παρότι έγραψε μόλις πέντε γύρους, αποφάνθηκε ότι "είναι σαν κακοστημένη μοτοσυκλέτα Supersport."

 

Η μοτοσυκλέτα με την οποία ο Karel Abraham έγραψε τον ταχύτερο γύρο, είναι σχεδιασμένη από τη Βρετανική FTR και μια από τις πλέον δημοφιλείς μοτοσυκλέτες της Moto2. Ο Abraham επρόκειτο να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα της Aprilia, όμως μετά την απόσυρση της Ιταλικής εταιρίας από την κατηγορία, ο Abraham κατέληξε με τη μοτοσυκλέτα της FTR, από την οποία δηλώνει ικανοποιημένος. Βάσει και των πρόσφατων αποτελεσμάτων του, η ομάδα του σκέφτεται σοβαρά να συνεχίσει με το συγκεκριμένο πακέτο.

 

Το κύριο θύμα πάντως, από την απόσυρση της Aprilia από την Moto2, είναι αναμφίβολα η ομάδα της Aspar, της οποίας ηγείται ο Jorge Martinez. O manager από την Valencian αναμενόταν να ανακοινώσει της απόφασή του σχετικά με το πακέτο με το οποίο θα συνεχίσει, αντικαθιστώντας το αντίστοιχο της Αprilia. Παρόλα αυτά , καμία επίσημη δήλωση δεν έχει γίνει μέχρι τώρα. Οι αναβάτες της Aspar, Julian Simon και Mike di Meglio δοκίμασαν τόσο τα πρωτότυπα της Kalex όσο και της FTR, πέρασαν όμως περισσότερο χρόνο οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα της BQR. Ο Martinez αρνείται να πάρει βιαστικά μια απόφαση σχετικά με την μοτοσυκλέτα με την οποία θα αγωνιστεί, εξετάζοντας εξονυχιστικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε μιας. Όπως και να εξελιχθούν τα πράγματα, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ομάδες έχουν πολύ δουλειά μπροστά τους μέχρι να φτάσουν σε ικανοποιητικά επίπεδα οι καινούριες μοτοσυκλέτες. "Δεν μπορούμε απλά να αγοράσουμε ένα πλαίσιο και να τρέξουμε αμέσως με αυτό", τόνισε ο Martinez.

 

Οι καλύτερο χρόνοι από τις δοκιμές της Almeria: 

 

1 Karel Abraham Cardion AB Motoracing FTR Moto M210 1'39.0

2 Sergio Gadea Pons Racing Kalex Moto2 1'39.7

3 Axel Pons Pons Racing Kalex Moto2 1'39.9

4 Stefan Bradl Viessmann Kiefer Racing Suter MMX 1'41.9

5 Vladimir Leonov Viessmann Kiefer Racing Suter MMX 1'42.4

Επόμενο άρθρο »

SBK: Ο TARDOZZI στη BMW!

« Προηγούμενο άρθρο

WSBK: Ευχαριστημένος ο VERMEULEN από την πορεία των δοκιμών

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα