• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
15ος Αγώνας Aragon
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Desmosedici Stradale: ο νέος V4 κινητήρας
Η Ducati για άλλη μια φορά πρωτοπορεί
Τεστ-Μοντέλα 07/09/2017 - 16:06

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Ο Claudio Domenicali, o μηχανολόγος CEO της Ducati ήταν ιδιαίτερα υπερήφανος στο Misano στην παρουσίαση του νέου κινητήρα – αποκλειστικά για σούπερσπορ μοντέλα – που σχεδίασε και υλοποίησε το Ιταλικό εργοστάσιο. Desmosedici Stradale, λέγεται ο νέος V4 κινητήρας που θα εξοπλίζει την Panigale V4, όπως θα λέγεται το μοντέλο που θα παρουσιαστεί στις 5 Νοεμβρίου στο Μιλάνο.

Ο απίστευτος αυτός νέος κινητήρας παραγωγής αποδίδει 210hp από 1,103cc, με Big Bang ανάφλεξη, με κόκκινο στις 14,500 στροφές, είναι μια πραγματική αντιγραφή του κινητήρα του MotoGP, με συμβατικά όμως υλικά που δεν αυξάνουν το κόστος!

Η διάταξη βέβαια θα είναι V90, με τεράστιο σε διάμετρο πιστόνι στα 81χιλ., με ΔιάμετροΧΔιαδρομή 81 x 53.5 mm, με Συμπίεση 14:1, με μέγιστη ιπποδύναμη πάνω από 155 kW (210 hp) στις 13,000 rpm, με μέγιστη ροπή πάνω από 120 Nm (12.2 kgm) από τις 8,750 έως τις 12,250 rpm, με προδιαγραφές Euro 4, με εξελιγμένο Δεσμοδρομικό Σύστημα βαλβίδων, με ανάποδης φοράς στρόφαλο (που περιορίζει τη σούζα), με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης που συνεργάζεται με Quick Sifter και για ανεβάσματα και για κατεβάσματα, με μεταβλητού ύψους ψεκασμό, με ανάγκη “Desmo Service” κάθε 24,000χλμ! Συγχρόνως το βάρος του στα 64.5 κιλά, είναι μικρότερο από τους περισσότερους V2 κινητήρες της εταιρίας, αφού δεν χρειάζονται ιδιαίτερα ενισχυμένα υλικά σε κάποια σημεία και χωρίς να έχει γίνει χρήση τιτανίου πουθενά στο μοτέρ.

Με αυτά τα στοιχεία θα είναι ένας προσιτός σε τιμή κινητήρας που θα προσαρμοστεί σε ένα πλαίσιο που μοιάζει με αυτό της τωρινής Panigale, δεν είναι περιμετρικό, αλλά δεν είναι και τόσο μικρό και monocock όπως το τωρινό. Δεν είναι βέβαια περιμετρικό όπως αυτό του MotoGP, για λόγους εξοικονόμησης βάρους. Η τελική μοτοσυκλέτα θα είναι ελάχιστα ακριβότερη από την τωρινή Panigale. Το σχεδιασμό θα επιμεληθεί ο νεαρός Γάλλος Julien Clement, που επιμελήθηκε και την Scrambler και την πρόσφατη SuperSport.

Για όσους αναρωτιούνται τι γίνεται με την ομολογκασιόν για τους αγώνες SBK, η απάντηση είναι ότι θα υπάρξει μια έκδοση R για το 2019, η οποία θα είναι στα 1,000cc, με χρήση τιτανίου και άλλων υλικών που θα φροντίσουν ώστε η ιπποδύναμη να μείνει στους 210 ίππους, αλλά με λίγο λιγότερη ροπή, γεγονός που δεν προβληματίζει, καθώς θα είναι μια έκδοση μόνο για αγώνες. Το 2018 η τωρινή Panigale θα αγωνίζεται σε όλα τα πρωταθλήματα του κόσμου.

 

 

 

 

« Προηγούμενο άρθρο

2017 HONDA X-ADV

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Advertisement
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΤΗΣ ARAGON
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ