• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
DUCATI PANIGALE V4 & SPECIALE
Κατευθείαν στην κορυφή!
Τεστ-Μοντέλα 06/11/2017 - 14:25

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

Η Ducati – όπως είναι φυσικό – δίνει μεγάλη βάση και προσοχή στο Αγωνιστικό της τμήμα και η μεγάλη απόδειξη ήταν η χθεσινή παρουσία σύσσωμου του Αγωνιστικού στην Παγκόσμια Παρουσίαση των μοντέλων παραγωγής του Ιταλικού εργοστασίου που έγινε στο Μιλάνο. Αρχικά μετά το χαιρετισμό του Προέδρου Claudio Domenicali, ανέβηκε στη σκηνή ο Danilo Petrucci που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στο Ιταλικό κοινό, αλλά και τους εκπροσώπους των DOC Club από όλον τον κόσμο που έδωσαν το παρόν στην φαντασμαγορική εκδήλωση. Αμέσως μετά ακολούθησαν μαζί οι Jorge Lorenzo & Andrea Dovizioso που επίσης χειροκροτήθηκαν θερμά από το κοινό.

Την Panigale V4 S που παρουσιάστηκε αργότερα στη σκηνή οδήγησε ο Michele Pirro που φέτος κέρδισε το Ιταλικό Πρωτάθλημα SBK με την Panigale R και δήλωσε ότι παρά την αγάπη του γιαυτό το μοντέλο, οδηγώντας τη νέα V4 έχει μείνει εντυπωσιασμένος, για το πόσο κοντά στην αγωνιστική του MotoGP είναι αυτό το μοντέλο παραγωγής που θα κοστίζει ελάχιστα παραπάνω από την V2!

Η πρώτη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα παραγωγής – δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την συλλεκτική Desmosedici που ήταν Replica της μοτοσυκλέτας του 2006 με τον V4 των 990cc - από το εργοστάσιο του Borgo Panigale φέρνει την τεχνολογία του MotoGP διαθέσιμη άμεσα για το κοινό! Ο κινητήρας, για να έχει την ζητούμενη ροπή, είναι 1,103cc με το κλασικό για την Ducati V4 90 μοιρών, με τον επίσης κλασικό Δεσμοδρομικό χρονισμό βαλβίδων και αποδίδει 214hp , ενώ ζυγίζει μόλις 174 κιλά, δίνοντας μια σχέση ιπποδύναμης/βάρους στο 1.23. Η ροπή στα 12.6kgm στις 10,000 σαλ., είναι επίσης πολύ καλό στοιχείο.

Το νέο πλαίσιο «Rolling Chassis», είναι ουσιαστικά το “μη πλαίσιο” της Ducati, το οποίο είναι ιδιαίτερα πετυχημένο στις Panigale παραγωγής και τις αγωνιστικές των SBK και σύμφωνα με τους “κόκκινους” είναι πιο συμπαγές και ελαφρύ από το πλαίσιο δύο δοκών τύπου Deltabox, που χρησιμοποιείται στο MotoGP καθαρά για λόγους ευελιξίας της γεωμετρία της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. “Εδώ δεν υπάρχει ο περιορισμός του βάρους που υπάρχει στο MotoGP και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη λύση που έχει ως μεγάλο πλεονέκτημα το μικρότερο βάρος, κάτι που φυσικά είναι το ζητούμενο στις Supersport μοτοσυκλέτες”, είπε χαρακτηριστικά ο μηχανολόγος – Πρόεδρος.

Το πλαίσιο αυτό πλαισιώνεται από κορυφαίες αναρτήσεις Ohlins ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες (στην έκδοση S), με νέα δαγκάνα της Brembo, με ελαφριές ζάντες Marchesini και με ειδικό πίσω ελαστικό το Pirelli Supercorsa 200/60-17.

Στα ηλεκτρονικά η IMU έξι αξόνων της Bosch ελέγχει ένα πλήρες πακέτο που συμπεριλαμβάνει: Cornering ABS Bosch EVO (μόνο στον μπροστινό τροχό, ώστε ο δοηγός να μπορεί να ντριφτάρει με τον πίσω στις εισόδους των στροφών), Ducati Traction Control EVO, Ducati Slide Control (DSC), Ducati Wheelie Control EVO, Ducati Power Launch, Ducati Quick Shift up/down EVO και Engine Brake Control EVO. Τρία είναι τα Προγράμματα Οδήγησης: Race, Sport και Street. Η μοτοσυκλέτα είναι συμβατή με το Ducati Data Analyser και το Ducati Multimedia System.

Μετά από αυτήν την παρουσίαση ο Domenicali αποκάλυψε την επόμενη έκπληξη που ήταν η οδήγηση από τον Casey Stoner της ειδικής έκδοσης Speciale, βαμμένη στα παραδοσιακά αγωνιστικά χρώματα της εταιρίας. Ο Αυστραλός έγινε δεκτός με παρατεταμένο χειροκρότημα και ζητωκραυγές από τους τους Ducatisti που βρισκόταν στο θέατρο και είπε ότι βοήθησε ο ίδιος στην εξέλιξη αυτής της έκδοσης που περιλαμβάνει ένα αγωνιστικό κιτ, με φουλ εξάτμιση από την Akrapovic και ρυθμίσεις που έχουν ανεβάσει την απόδοση στο εξωπραγματικό 226hp, με τη ροπή επίσης αυξημένη στο φοβερό 13.7kgm και το βάρος να μειώνεται στα μόλις 164kg, για μιά αναλογία 1.38hp/kg! Μια μοτοσυκλέτα που θα κατασκευαστεί μόλις σε 1,500 κομμάτια και θα προτείνεται στους ιδιοκτήτες η αποκλειστική χρήση πίστας!

Την μοτοσυκλέτα κοίταζε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο Andrea Dovizioso, με τον δοκιμαστή Alex Valia να του εξηγεί κάποια πράγματα για την εξέλιξή της.

Από πηγές μας στο εργοστάσιο μάθαμε ότι λείπουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες και σε δύο εβδομάδες όλα θα είναι έτοιμα για να αρχίσει η παραγωγή της V4, ενώ η δημοσιογραφική παρουσίαση θα γίνει τον Ιανουάριο στην Valencia, με τον καιρό να αναμένεται κρύος, αλλά όχι βροχερός. Το Κατάρ που ήταν η αρχική επιλογή, αποκλείστηκε τελικά λόγω των πολιτικών εξελίξεων εκεί που μπορεί να επηρεάσοουν και τις πτήσεις των δημοσιογράφων από τα διάφορα μέρη του κόσμου.

Στο κλείσιμο της εκδήλωσης το κοινό φώναζε ρυθμικά Dovi, Dovi και όλοι του ευχήθηκαν τα καλύτερα για την Valencia την Κυριακή που έρχεται!

 

Επόμενο άρθρο »

Οι 5 καλύτερες του 2017

« Προηγούμενο άρθρο

Desmosedici Stradale: ο νέος V4 κινητήρας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ