• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νεα μοντέλα ARAI!
RX-7 V REPLICA ARAI DANI
Νέα Αγοράς 18/12/2015 - 12:41

Δελτίο Τύπου                                         18/12/2015
 

RX-7 V REPLICA ARAI DANI

To Arai RX-7V είναι το εντελώς καινούργιο κράνος που σχεδίασε ο κορυφαίος κατασκευαστής με νέο ελαφρύτερο υλικό PB-SNC², το νέο σύστημα VAS(“Variable Axis System”) στη ζελατίνα (θα το αναλύσουμε διεξοδικά) και νέο σχεδιασμό γύρω από του κροτάφους. Το νέο full face κράνος διαθέτει επίσης την νέα επένδυση Eco Pure, αλλά και ξανασχεδιασμένο σύστημα αεραγωγών στο εσωτερικό και νέα ανοίγματα στο κέλυφος. Η Arai ανακοινώνει για το κράνος της ότι με το νέο ισχυρότερο και ομαλότερου σχήματος κέλυφος και το VAS στη ζελατίνα το Arai RX-7V είναι πιο κοντά στο ιδανικό σχήμα κράνους από ποτέ.

Το κέλυφος είναι κατασκευασμένο από μια νέα ρητίνη από το υλικό της Arai, Super Fiber και άλλα ειδικά συνθετικά υλικά με αντοχή στον εφελκυσμό και με χαρακτηριστικά ευκαμψίας, που έχουν εξελιχτεί για τα κράνη της F1 κι έχει συντεθεί από τους ανθρώπους της Arai. Η νέα ρητίνη δημιουργεί ισχυρότερους δεσμούς ανάμεσα από τα υλικά του κελύφους με μικρότερο βάρος.

Οι εξωτερικοί αγωγοί είναι ξανασχεδιασμένοι και είναι κατά 20mm μακρύτεροι και με βελτιωμένο σχήμα ως προς την αεροδυναμική, που συνεργάζεται με το ρυθμιζόμενο πτερύγιο AirWing. Τους νέους αγωγούς η Arai χαρακτηρίζει ως Type 12 και αντικαθιστούν τους αεραγωγούς Type 10 και έχουν καλύτερη κυκλοφορία αέρα κατά 19%. Τα ανοίγματα των αεραγωγών δίνουν δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις πλέον θέσεις (ανοιχτό – κλειστό και στο ενδιάμεσο που δεν υπήρχε πριν) ενώ σφραγίζουν καλύτερα ώστε να μην μπορεί να εισέλθει αέρας ή νερό.

Η πλήρως αφαιρούμενη επένδυση κατασκευάζεται τώρα από το νέο υλικό Eco Pure που έχει τοποθετηθεί ήδη και σε άλλες σειρές από κράνη της Arai και που βοηθά στη διατήρηση ουδέτερης οξύτητας κοντά στο ανθρώπινο δέρμα και δεν ευνοεί την ανάπτυξη των βακτηριδίων. Για καλύτερη εφαρμογή και περισσότερη άνεση  η επένδυση έχει νέο σκελετό από μαλακότερο ύφασμα. Η νέα επένδυση έχει ρυθμιζόμενο γέμισμα στους κροτάφους για να μπορεί να έρθει στα μέτρα του κεφαλιού του αναβάτη.

Τα μάγουλα FCS έχουν τσέπες για ακουστικά και αφαιρούμενες στρώσεις πάχους 5mm για την περίπτωση που ο αναβάτης νιώθει το κράνος σφιχτό στο πρόσωπό του και θέλει χώρο. Ο χώρος στη περιοχή του στόματος είναι μεγαλύτερος για πιο άνετη αίσθηση. Τα ανοίγματα αέρα στην επένδυση που τροφοδοτούνται από το εμπρός μέρος είναι τώρα μικρότερα αλλά χωρίς να έχει μειωθεί η αποτελεσματικότητα τους. Νέα είναι η θηλιά στο άκρο του ιμάντα που χαλαρώνει την επένδυση έτσι ώστε οι διασώστες να μπορούν να βγάλουν το κράνος με ασφάλεια. Σύμφωνα με την Arai η επένδυση είναι βελτιωμένη στην εφαρμογή ενώ είναι ευκολότερο να βάλεις και βγάλεις το κράνος.

Βρίσκεται στο κάτω μέρος του κράνους και είναι εκεί για να μπλοκάρουν τον αέρα που προκαλεί στροβιλισμούς. Αυξάνει την αρνητική πίεση και βοηθά στην κυκλοφορία τραβώντας αέρα από την περιοχή του στόματος.


http://www.mcmotor.gr/products.php?pid=2454&new=1&offer=0&pop=0&com=0&cat=0&u=0&gm=0&gf=0&gp=0&page=1

 

Επόμενο άρθρο »

Ενας σάκος γεμάτος ταξίδια σε αγώνες MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Grazytravel: Δείτε το MotoGP με.... άλλο μάτι!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ