• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
TRIUMPH DAYTONA 675 SIN1ORIS
H Πρωταθλήτρια Triumph 675 του ΠΠΤ 2014
Τεστ-Μοντέλα 08/07/2015 - 08:40

Οδηγήσαμε στα Μέγαρα τη μοτοσυκλέτα με την οποία ο Σάκης Συνιώρης πήρε τον Τίτλο στην κατηγορία Supersport στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Δύσκολη αλλά αποδοτική, αναδεικνύει τις ικανότητες του οδηγού της!

 

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφίες: Γιώργο Φιωτάκης, Ιωάννα Φωτάκη

 

Η κατηγορία Supersport - γνωστή και ως τα «εξακοσάρια» - επιτρέπει τη συμμετοχή 4κύλινδρων μέχρι 600cc, 3κύλινδρων μέχρι 675cc και 2κύλινδρων μέχρι 750cc. Εδώ και αρκετά χρόνια η 2κυλινδρη Ιταλική λύση της Ducati 748 δεν έχει συνέχεια, ενώ οι Ιάπωνες έχουν επιλέξει τους 4κύλινδρους εν σειρά και τα 600 κυβικά. Οι Βρετανοί της Triumph επέλεξαν τη μεσαία λύση ως προς τον κυβισμό, με 3κύλινδρο εν σειρά μοτέρ και μια ιδιαίτερη λύση ως προς το πλαίσιο, που είναι από ένα δοκό αλουμινίου, με ένα κομμάτι που θυμίζει χωροδικτύωμα. Το μικρότερο πλάτος από των 600αριών και το μικρότερο βάρος επέτρεψαν μια γρήγορη επιθετική γεωμετρία, που με τη σειρά της έκανε την Daytona 675 μια όχι και τόσο εύκολη μοτοσυκλέτα.

 

Ο Σάκης Συνιώρης που είχε πάρει το Πρωτάθλημα το 2013 στην κατηγορία με 4κύλινδρη Honda, συνεργάστηκε και πάλι με τον Γιώργο Πιερράκο (που έχει και κατάστημα Triumph), o οποίος του πρόσφερε μια αγωνιστική Daytona από αυτές που χρησιμοποίησε στο παρελθόν η ομάδα του. Από κει και πέρα η ομάδα του Συνιώρη με τον Χρήστο Φράγκο βρήκαν τις ιδανικές ρυθμίσεις και το Πρωτάθλημα του 2014 ήρθε σχετικά εύκολα!

 

Ο κινητήρας αποδίδει 124 ίππους στο στρόφαλο, σύμφωνα με το εργοστάσιο, προσφέροντας εντυπωσιακή για την κατηγορία ροπή. Από κει και πέρα υπάρχει το εργοστασιακό κιτ, που περιλαμβάνει πλεξούδα, εγκέφαλο, βολάν, εξάτμιση, βαλβίδες τιτανίου, ελατήρια, εκκεντροφόρους, που όλα αυτά απαιτούν υψηλή συμπίεση, η οποία επιτυγχάνεται με δουλειά στις φλάντζες και το καπάκι του κινητήρα. Το αποτέλεσμα μπορεί να φτάνει τους 127 ίππους στον τροχό!

 

Στα Μέγαρα αισθανθήκαμε αμέσως άνετα με την σκληρή από πλευράς αναρτήσεων 675 και τα Dunlop που εμπιστεύτηκε η ομάδα μας έδωσαν την απαραίτητη σιγουριά στο πλάγιασμα στην στροφή. Τα φρένα της Nissin δούλεψαν αποτελεσματικά και η πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα παρά την ηλικία της (μοντέλο 2009-2011 της Triumph) μας άφησε άριστες εντυπώσεις. Μέσα στην πίστα η σκληρότητα των

αναρτήσεων και η ακρίβεια που δίνει η γρήγορη γεωμετρία είναι καλοδεχούμενα, τη στιγμή που η δυσκολία που μπορεί να σου δίνουν στο δρόμο, μετατρέπεται σε απόλυτη οδηγική απόλαυση.

 

Αυτός άλλωστε είναι ο στόχος τέτοιων μοτοσυκλετών που κρίνονται επιτυχημένες εκ του αποτελέσματος!

Επόμενο άρθρο »

Επετειακή GSX-R1000

« Προηγούμενο άρθρο

Triumph Explorer με ημι-ενεργή ανάρτηση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα