• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ezpeleta: Το μέλλον των MotoGP/SBK
Μίλησε για τα μελλοντικά σχέδια στο Wrooom 2013
Νέα 17/01/2013 - 16:18

Ο Carmelo Ezpeleta έδωσε το παρόν στο Wrooom 2013, το οποίο διεξάγεται αυτές τις ημέρες στη Madonna di Campiglio της Ιταλίας, όπου στο περιθώριο των εκδηλώσεων ανέλυσε τις σκέψεις της Dorna για το μέλλον τόσο του MotoGP όσο και των SBK.

 

«Θα διατηρήσουμε τα δυο Πρωταθλήματα ξεχωριστά. Το ένα θα είναι για μοτοσυκλέτες βασισμένες σε αντίστοιχες παραγωγής και το άλλο για τις πρωτότυπες. Ωστόσο πάντα με το στόχο να μειώνουμε το κόστος, ενώ θα προσπαθούμε να έχουμε καλύτερο θέαμα», σχολίασε ο Ezpeleta και συνέχισε: «Είχαμε μια συνάντηση με τους κατασκευαστές από τα SBK και τα Supersport στη Γενεύη, παρουσία και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας (FIM), το Δεκέμβριο, όπου και αναλύσαμε τις τεχνικές προδιαγραφές για το 2014. Προσπάθειά μας είναι να ικανοποιήσουμε τους πάντες, να περιορίσουμε τα έξοδα και να παρέχουμε ίδιο εξοπλισμό σε όλους τους αναβάτες από κάθε κατασκευαστή».

 

«Από εδώ και στο εξής οι κατασκευαστές (MSMA) θα είναι μέλος της Επιτροπής των SBK και μαζί με τις ομάδες, τη FIM κι εμάς, θα αποφασίσουμε τους καλύτερους δυνατούς κανονισμούς για τον περιορισμό των εξόδων το 2014». Κάποια επιπλέον σχόλια του Ezpeleta αφορούσαν στη νέα μοτοσυκλέτα της Honda– που θα βασίζεται στην πρωτότυπη – και θα κοστίζει 1 εκατ. ευρώ, ενώ η Yamaha θα διαθέσει κινητήρες για τέσσερεις μοτοσυκλέτες, προς 800.000 ευρώ έκαστος. Οι συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες θα αγωνίζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές των CRT. Παράλληλα τόνισε ότι κάθε νέος κατασκευαστής του MotoGP θα πρέπει να ενσωματώνεται με μια ήδη υπάρχουσα ομάδα, αντί να συμμετέχει αυτόνομα! Τέλος, υπογράμμισε ότι στόχος για το κόστος μιας μοτοσυκλέτας των SBK, θα είναι το πολύ τα 250.000 ευρώ, με κάθε κατασκευαστή να έχει δικαίωμα για έξι συμμετοχές.

 

Επόμενο άρθρο »

MotoGP: Blake Young ο εκλεκτός!

« Προηγούμενο άρθρο

Ισχυροποιείται ο δεσμός Ducati - Shell

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα