• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R
Οι Vermeulen και Capirossi δηλώνουν ότι το μόνο που λείπει από τις Suzuki, είναι λίγη τελική ταχύτητα παραπάνω...
Νέα 05/03/2009 - 00:34
Η σημαντική αναβάθμιση που δέχτηκαν οι φετινές εργοστασιακές GSV-R σε όλους τους τομείς, φάνηκε καθαρά από τις ανταγωνιστικές επιδόσεις των αναβατών τους στις τελευταίες δοκιμές του Qatar. Ένα μεγάλο βήμα μπροστά για την Suzuki, η οποία δείχνει να διαθέτει τις πιο εξελιγμένες μοτοσυκλέτες για φέτος, σε σχέση με τα δεδομένα της περσινής σεζόν.

Οι Chris Vermeulen και Loris Capirossi μπήκαν στην πρώτη εξάδα της κατάταξης (4ος και 6ος αντίστοιχα), με διαφορά μόλις 0,029 του δευτερολέπτου μεταξύ τους. Και οι δυο έμειναν ικανοποιημένοι από την πρόοδο που είχαν σε σχέση με τις προηγούμενες δοκιμές στη Sepang, αλλά πιέζουν για ακόμα περισσότερη βελτίωση στον τομέα της τελικής ταχύτητας του κινητήρα, πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Ο Vermeulen δήλωσε χαρακτηριστικά: “Είχαμε την ικανότητα να κάνουμε δοκιμές διαρκείας, να δοκιμάσουμε διαφορετικά στησίματα και σαφώς ένα σημαντικό βήμα σε αυτή την πίστα. Ωστόσο, η τελική ταχύτητα είναι ένα πράγμα που ακόμα πρέπει να δουλέψουμε. Εξακολουθούμε να είμαστε ελαφρώς πιο αργοί στις ευθείες, κάτι που δημιουργεί δυσκολίες στον αγώνα”.

Οι διαπιστώσεις αυτές, αφορούν επίσης και τον Capirossi, ο οποίος με την σειρά του εκφράζει την αξιέπαινη δουλειά εξέλιξης που έγινε στην Ιαπωνία τους τελευταίους μήνες, προσθέτοντας:

“Είμαι πραγματικά ικανοποιημένος, διότι η μοτοσυκλέτα είναι συνολικά πολύ καλύτερη, συγκριτικά με την περσινή. Ήταν πολύ σημαντικό να επιβεβαιώσουμε ότι η μοτοσυκλέτα είναι ανταγωνιστική εδώ στο Qatar. Στον κινητήρα είναι που πρέπει να δουλέψουμε. Κάνουμε υπερπροσπάθεια και πιέζουμε έντονα για περισσότερη ταχύτητα και αυτό είναι το πιο προβληματικό πράγμα για μας”.

Από τις δοκιμές του Qatar, ο Vermeulen αποκόμισε ένα ασήμαντο τραύμα στο χέρι από μια πτώση την Δευτέρα, ενώ ο Capirossi είχε κι αυτός μια μικρή ανατροπή χωρίς επιπτώσεις.

Επόμενο άρθρο »

Λέει το «ναι» ο Melandri

« Προηγούμενο άρθρο

Δύσκολα θα προλάβει το GP του Kατάρ ο Pedrosa

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ