• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Εργονομία και περιπέτεια συνδυάζονται με τη νέα Honda NC750X
Νέα Αγοράς 25/11/2024 - 13:26

Η NC750X της Honda είναι ιδανική τόσο για πρακτικούς όσο και για τεχνικούς λόγους. Με μια πλευρά να δείχνει τον χαρακτήρα της περιπέτειας, έχοντας προστατευτική ποδιά και τα προαιρετικά αξεσουάρ των φώτων ομίχλης, τις χούφτες και τις πλαϊνές μπάρες προστασίας, φαίνεται να μπορεί να κινηθεί ακόμη και εκτός δρόμου, αλλά σίγουρα η χαμηλή σέλα και ο υπόλοιπος εξοπλισμός της, την κάνουν ιδανική για μεγάλα ταξίδια με πλήρη εργονομία.

Με την NC750X η Honda έχει δώσει μια μορφή στη μοτοσυκλέτα η οποία προέρχεται από την λειτουργικότητα. Διαθέτει ένα μεγάλο φέρινγκ που συνεχίζει να διατηρεί τις μεγάλες διαστάσεις του για να υπάρχει ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τον αναβάτη. Αυτό το πακέτο εργονομίας είναι αντίστοιχο με τις μοτοσυκλέτες περιπέτειας και είναι αποτέλεσμα σχεδιασμού για να είναι όσο το δυνατόν πιο άνετη στο ταξίδι αλλά και στην καθημερινή χρήση. Και για το 2025, η Honda έκανε αρκετές βελτιώσεις για να την κάνει ακόμα καλύτερη.

Η NC750X του 2025 αποκτά έναν επανασχεδιασμένο προβολέα παρόμοιο με αυτόν της Honda CB750 Hornet. Αλλά εκτός από την αισθητική, η NC750X έλαβε επίσης μια νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών που ενσωματώνει την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα RoadSync της Honda και το σύστημα συνδεσιμότητας smartphone.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει πολλαπλές λειτουργίες οδήγησης και μια λειτουργία προσαρμόσιμη από τον αναβάτη. Η Honda αναφέρει επίσης μια βελτιωμένη χαρτογράφηση για τη βροχή, ώστε ο αναβάτης να αισθάνεται πιο σίγουρος όταν οδηγεί ακόμα και όταν ο καιρός χειροτερεύει.

Όπως και πριν, η NC750X κινείται από τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 745 κ.εκ. με στρόφαλο διάταξης 270 μοιρών. Μαζί με την ομαλή λειτουργία του κινητήρα η Honda δίνει στη μοτοσυκλέτα και το εύχρηστο κιβώτιο DCT που είναι και το κορυφαίο κιβώτια ταχυτήτων ως προς τις ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χωρίς διακοπή της ροπής σε κάθε αλλαγή ταχύτητας. Αλλά υπάρχει επίσης και η επιλογή το παλιού καλού μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Αξίζει να αναφέρουμε, ωστόσο, ότι η έκδοση DCT αντιπροσωπεύει περισσότερες από τις μισές πωλήσεις του μοντέλου στην Ευρώπη από τότε που έγινε διαθέσιμο το 2021. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα πολλά για τη βάση των αναβατών της NC750X, καθώς την προτιμούν οι άνθρωποι που δεν δίνουν απαραιτήτως προτεραιότητα στις σπορ και συναρπαστικές επιδόσεις, αλλά μάλλον στον εύκολο και βολικό τρόπο να κυκλοφορούν όπως και οι αναβάτες των σκούτερ.

Με τον έξυπνο σχεδιασμό του χώρου αποθήκευσης των 23 λίτρων που μπορεί να χωρέσει το κράνος του αναβάτη και τον σχεδιασμό της που παραπέμπει στην κατηγορία περιπέτειας, η NC750X τα συνδυάζει όλα και αποτελεί ίσως την πιο μέση λύση για όλες τις μετακινήσεις, ξεκινώντας από την πόλη και φτάνοντας να ταξιδεύει άνετα σε μεγάλες αποστάσεις.

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

 

Χωρητικότητα μπαταρίας

AGM 12V-11AH

Γωνία κάστερ

27°

Ακτίνα στροφής (μ.)

3

Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά)

145

Βάρος πλήρως υγρών (κιλά)

216

Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ)

2.210 x 846 x 1.330

Ίχνος (χλστ)

110

Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ)

3,5/100

Μεταξόνιο (χλστ)

1525

Τύπος πλαισίου

Ατσάλινο, σωληνωτό, τύπου ‘Διαμάντι’

Ύψος σέλας (χλστ)

802

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)

14,1

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία

Ηλ. ψεκασμός PGM-FI

Σχέση συμπίεσης

10.7 : 1

Τύπος

Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος

Μίζα

Ηλεκτρική

Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ)

77mm x 80mm

Διάμετρος γκαζιού (χλστ)

-

Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ)

82

Κυβισμός (cc)

745

Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές

43,1 (59)/6.750

Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές)

69/4.750

Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα)

4.0

 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τελική Μετάδοση

Αλυσίδα

Κιβώτιο ταχυτήτων

6 ταχύτητες

Τύπος μετάδοσης

Μηχανικό

Quick Shifter

-

Επιλογή κιβωτίου DCT

 

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System

2-κάναλο ABS

Φρένα Εμπρός

Δύο δισκόφρενα 296mm με ακτινικές δαγκάνες 2 εμβόλων

Φρένα Πίσω

Δισκόφρενο 240mm με δαγκάνα 1-εμβόλου

Ανάρτηση Εμπρός

41 mm τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομή 120 mm

Ανάρτηση Πίσω

Monoshock αμορτισέρ, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 120mm

Εμπρός ελαστικό

120/70-R17M/C

Πίσω ελαστικό

160/60-R17M/C

Τροχός Εμπρός

Ακτινωτή ζάντα 3x3 17M/C x MT3.50

Τροχός Πίσω

Ακτινωτή ζάντα 3x3 17M/C x MT4.50

ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket

-

Προβολέας

LED

Πίνακας οργάνων

έγχρωμη οθόνη TFT 5' πολλαπλών πληροφοριών

Πίσω φως

LED

Φώτα ημέρας

-

Φώτα στροφής

-

Συνδεσιμότητα

Honda Roadsync

Πρίζα

Προαιρετικό (Type-C)

Αυτόματη απενεργοποίηση φλας

NAI

Cruise Control

-

Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης

NAI

Ασφάλεια

HISS

Επιπλέον Χαρακτηριτικά

-

 

« Προηγούμενο άρθρο

Η Royal Enfield παρουσιάζει την ηλεκτρική Flying Flea

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ