• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test Sepang: Ο έλεγχος της Fiat Yamaha
Τι έκαναν Rossi και Lorenzo στις πρώτες δοκιμές του 2009;
Νέα 08/02/2009 - 14:39
VALENTINO ROSSI
Γύροι που πραγματοποίησε ανά ημέρα: 1η-31 / 2η-40 / 3η-43
Σύνολο γύρων: 114
Καλύτεροι χρόνοι ανά ημέρα:
1η - 2:02.324 (3ος)
2η - 2:01.626 (3ος)
3η - 2:01.137 (2ος)
  • Λίγες ώρες πριν πάρει το αεροπλάνο για Μαλαισία, έπεσε και χτύπησε μέσα στο σπίτι του προσπαθώντας να κλείσει τις κουρτίνες. του τοποθετήθηκαν 12 ράμματα στο αριστερό χέρι και στο αριστερό πόδι.
  • Ξεκίνησε τις δοκιμές του με πτώση που σημείωσε μόλις στον τέταρτο γύρο του.
  • Έβγαλε την πρώτη μέρα χρησιμοποιώντας τον κινητήρα που είχε και στις δοκιμές της Jerez. Το βάρος της δουλειάς έπεσε πάνω στη ρύθμιση του set-up και στην προσαρμογή της M1 πάνω στα νέα λάστιχα της Bridgestone.
  • «Η μοτοσικλέτα θα πρέπει να είναι πιο ευγενική τώρα με τα νέαΣτο φινάλε των δοκιμών ο Lorenzo έλυσε τα προβλήματα που τον ταλαιπώρησαν
    Στο φινάλε των δοκιμών ο Lorenzo έλυσε τα προβλήματα που τον ταλαιπώρησαν
    ελαστικά. Συνήθως προτιμώ τις σκληρές γόμες, από δω και πέρα όμως θα πρέπει να είμαι πιο γλυκός μαζί τους».
  • Τη δεύτερη μέρα δοκίμασε κάποια νέα ηλεκτρονικά που του επιτρέπουν να ανοίγει το γκάζι νωρίτερα στις εξόδους των στροφών. «Τα πράγματα δεν είναι άσχημα, αλλά χρειαζόμαστε δουλειά ακόμα», τόνισε. Η καλύτερη στιγμή του ήταν στο τέλος της ημέρας όταν "έπαιξε" κυνηγητό με τον καλό του φίλο Loris Capirossi.
  • Ολοκλήρωσε τις δοκιμές με τον δεύτερο καλύτερο χρόνο του τριημέρου και πολύ κοντά στην επίδοση του Stoner. Συνέχισε δοκιμάζοντας λύσεις στα ηλεκτρονικά, αλλά και τα νέα λάστιχα συγκρίνοντας τη σκληρή με τη μαλακή γόμα. «Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος γιατί όλα πήγαν καλά. Η μοτοσικλέτα είναι καλή και ο πόνος έχει μειωθεί. Οι ρυθμίσεις και ο ρυθμός είναι αρκετά καλός. Δεν κάναμε προσομοίωση αγώνα, αλλά στην πραγματικότητα δεν το χρειαζόμαστε. Χωρίς τον τραυματισμό μου ίσως κάναμε. Έκανα τον ταχύτερο γύρο σήμερα με τη σκληρή γόμα της Bridgestone πράγμα που αποδεικνύει ότι η μοτοσικλέτα μας είναι καλή. Σίγουρα χρειαζόμαστε βελτίωση, αλλά βρισκόμαστε σε καλό δρόμο».
  • «Δουλεύουμε σκληρά κυρίως πάνω στον τομέα των ηλεκτρονικών και η ρύθμιση του set-up πηγαίνει καλά. Αυτή η μοτοσικλέτα κατασκευάστηκε για τα λάστιχα της Bridgestone και είναι καλύτερη από αυτή του 2008», είπε ο Davide Brivio.

    JORGE LORENZO

    Γύροι που πραγματοποίησε ανά ημέρα: 1η-61 / 2η-51 / 3η-61
    Σύνολο γύρων: 173
    Καλύτεροι χρόνοι ανά ημέρα:
    1η - 2:03.894 (10ος)
    2η - 2:03.056 (10ος)
    3η - 2:01.907 (7ος)
  • Στη Sepang είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει για πρώτη φορά τον νέο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της Yamaha τον οποίο μέχρι τώρα είχε στη διάθεσή του μόνο ο Rossi. Η βελτιωμένη απόδοση του μοτέρ κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης στις εξόδους των στροφών ήταν το σημείο στο οποίο στάθηκε ο Ισπανός. Ξεκίνησε τις δοκιμές χρησιμοποιώντας το set-up που είχε στη Jerez, αλλά αντιμετώπισε δυσκολίες με το μπροστινό στις εισόδους των στροφών. Προτεραιότητά του ήταν να προσαρμόσει το οδηγικό του στιλ στις απαιτήσεις των Βridgestone.
  • Τα βασικά του προβλήματα ήταν το φρενάρισμα και η ταχύτητα στη στροφή. «Προς το παρόν δεν έχω εμπιστοσύνη στη μοτοσικλέτα για να οδηγήσω γρήγορα», έλεγε μετά το τέλος της δεύτερης μέρας.
  • Tην τελευταία μέρα τα πράγματα πήγαν καλύτερα, καθώς οι αλλαγές που έκαναν οι τεχνικοί στο set-up της M1 απέδωσαν καρπούς και ο πιτσιρικάς άρχισε να αποκτά εμπιστοσύνη στη μοτοσικλέτα του και να βρίσκει ρυθμό. «Ήταν η καλύτερη μέρα των δοκιμών καθώς διαπίστωσα πόσο γρήγορα μπορώ να κινηθώ με τα νέα Bridgestone. Έκανα και προσομοίωση αγώνα και είχα καλό ρυθμό. Μάλιστα σημείωσα τον καλύτερό μου χρόνο στον τελευταίο μου γύρο», είπε.

    Επόμενο άρθρο »

    Ο “δικός μας” Schwantz μελαγχολεί για το αγαπημένο του Donington

    « Προηγούμενο άρθρο

    Test Sepang: Ο έλεγχος της Ducati Marlboro

    Χορηγοί
    Σχετικά άρθρα