• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test Sepang: Ο έλεγχος της Ducati Marlboro
Ο Stoner πονούσε αλλά παρ' όλα αυτά μέσα στην πίστα ...πετούσε, την ώρα που ο Hayden συναντούσε πολλές δυσκολίες...
Νέα 08/02/2009 - 14:38
CASEY STONER
Γύροι που πραγματοποίησε: 1η-34 / 2η-29 / 3η-38
Σύνολο γύρων: 101
Καλύτεροι χρόνοι ανά ημέρα:
1η - 2:02.038 (2ος)
2η - 2:01.483 (1ος)
3η - 2:01.043 (1ος)
  • Επέστρεψε στην πίστα μετά από απουσία τριών μηνών. Η επέμβαση στο σκαφοειδές του αριστερού του καρπού πήγε καλά, ωστόσο ο καρπός του δεν είναι ακόμα αδύναμος και πονάει -ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος- με αποτέλεσμα να μη μπορεί να πιέσει όσο ο ίδιος θα ήθελε τη GP9. «Ήλπιζα πως θα ήμουν σε καλύτερη κατάσταση», έλεγε. Κάθε βράδι υποβαλλόταν σε φυσιοθεραπείες για να μπορεί την άλλη μέρα να οδηγήσει.
  • Παρά την κατάστασή του κατάφερε να γράψει πολύ καλούς χρόνους κλείνοντας τις δοκιμές στην κορυφή της κατάταξης. Η επίδοσή του μάλιστα αποτελεί ρεκόρ πίστας. ΤοΠολλά προβλήματα αντιμετώπισε o Hayden με τη σκληρή γόμα της Bridgestone
    Πολλά προβλήματα αντιμετώπισε o Hayden με τη σκληρή γόμα της Bridgestone
    άσχημο της υπόθεσης είναι ότι στην κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να κάνει περισσότερους από 3-4 συνεχόμενους γύρους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι σε θέση να βγάλει αγώνα. «Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κάνω περισσότερους από 4 συνεχόμενους γύρους. Αυτό είναι το όριό μου. Ελπίζω στο μήνα που μεσολαβεί μέχρι τις επόμενες δοκιμές να είμαι καλύτερα. »
  • Η αίσθηση πάντως που έχει για την GP9 είναι πολύ καλή και σε αυτό βοήθησαν οι αλλαγές που έγιναν στο πίσω μέρος. «H GP9 πάει καλά και έχω την ίδια θετική αίσθηση όπως και στις τελευταίες δοκιμές σε Βαρκελώνη και Valencia. Το πλαίσιο είναι τελείως διαφορετικό και πρέπει να δουλέψουμε ώστε να βελτιώσουμε το set-up αλλά έχουμε μια καλή βάση και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την GP8 ως σημείο αναφοράς. Η κατανομή της δύναμης έχει βελτιωθεί αρκετά και τώρα έχουμε περισσότερη ροπή η οποία βοηθάει στις εξόδους από τις πιο αργές στροφές. Συνολικά είναι πιο προβλέψιμη και με μεγαλύτερη ευστάθεια. Η Bridgestone έχει φέρει εδώ δύο γόμες που δουλεύουν και οι δυο καλά. Εγώ πάντως προτιμώ την πιο σκληρή γιατί εγγυάται πιο σταθερή απόδοση αν και είναι λίγο πιο δύσκολη στην οδήγηση», λέει.

    NICKY HAYDEN

    Γύροι που πραγματοποίησε: 1η-60 / 2η-58 / 3η-62
    Σύνολο γύρων: 180
    Καλύτεροι χρόνοι ανά ημέρα:
    1η - 2:04.002 (11ος)
    2η - 2:03.034 (9ος)
    3η - 2:02.497 (10ος)
  • Ως συνήθως ήταν από τους αναβάτες που έκαναν την περισσότερη δουλειά εντός πίστας. 180 γύρους συμπλήρωσε συνολικά το Kentucky Kid που ξεκίνησε το τριήμερο χρησιμοποιώντας στην GP9 το set-up που είχε και στις δοκιμές της Jerez. Ήταν ευχαριστημένος από την απόδοση της μοτοσικλέτας στην είσοδο των στροφών, αλλά εκεί που αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες ήταν στις εξόδους κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης όπου η Ducati ήταν πολύ νευρική και ασταθής.
  • Στην αρχή της δεύτερης μέρα βελτιώθηκε σημαντικά -κέρδισε ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με την προηγούμενη μέρα- χρησιμοποιώντας στη GP9 μεταχειρισμένα λάστιχα, αλλά μέχρι εκεί. Όταν «φόρεσε» τη σκληρή γόμα της Bridgestone δεν μπόρεσε να πιέσει τη μοτοσικλέτα καθώς όπως λέει «...το πίσω μέρος κουνούσε πάρα πολύ και η μοτοσικλέτα είχε πολλές αναπηδήσεις στις εξόδους των στροφών. Η συμπεριφορά της είναι απρόβλεπτη. Σίγουρα δεν μπορώ να κινηθώ στο ρυθμό που έχω με τη μαλακή γόμα».
  • To Σάββατο, τελευταία μέρα των δοκιμών, είχε ανώδυνη πτώση (σ.σ. στη στροφή 2 όπου έπεσαν κι άλλοι αναβάτες λόγω της άσχημης κατάστασης της ασφάλτου), αλλά κατάφερε να κερδίσει έξι δέκατα σε σχέση με τον καλύτερο χρόνο που πέτυχε την Παρασκευή. Ο ίδιος πάντως πιστεύει ότι έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης ακόμα.
  • «Προφανώς και δεν είμαι ευχαριστημένος από τους χρόνους μου. Το γεγονός ότι ο Stoner είναι ήδη τόσο γρήγορος σημαίνει ότι η μοτοσικλέτα έχει πολλές δυνατότητες. Τα Bridgestone είναι πραγματικά πολύ σταθερά σε απόδοση και ολοκλήρωσα την πρώτη μου προσομοίωση αγώνα χωρίς να αντιμετωπίσω προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών», δήλωσε.

    Επόμενο άρθρο »

    Test Sepang: Ο έλεγχος της Fiat Yamaha

    « Προηγούμενο άρθρο

    Test Sepang 3η μέρα - ο Stoner ταχύτερος

    Χορηγοί
    Σχετικά άρθρα
    Δημοσκόπηση
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
    • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
    • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
    • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ