• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ago: Η ιδιωτική ομάδα δεν είναι λύση!
Δεν είναι αυτή η απάντηση για τον Rossi
Νέα 12/04/2012 - 10:37

Από την στιγμή που ο Valentino Rossi εξέφρασε ανοιχτά την δυσαρέσκειά του, λίγα λεπτά μετά το τέλος του αγώνα στο Κατάρ, όλοι αναρωτιούνται για το μέλλον του στην Ducati. Ανάμεσά τους και ο θρύλος του MotoGP, Giacomo Agostini - ο μόνος που έχει περισσότερες νίκες σε αγώνες από τον Vale - ο οποίος έδωσε την δική του οπτική γωνία:

 

"Περίμενα ένα τέτοιο ξέσπασμα!", σχολίασε ο Agostini "οι προσδοκίες ήταν υψηλές και η απογοήτευση μεγάλη... είναι φυσικό. Όταν όλα πάνε καλά, όλοι είναι φίλοι μεταξύ τους, όταν όμως δεν πάνε, τότε είναι που τα προβλήματα βγαίνουν στην επιφάνεια. Τα πάντα βασίζονται στο αποτέλεσμα: αν νικούσαν, όλα θα ήταν μέλι-γάλα..."

 

Πολλοί είναι εκείνοι που συζητούν - και στην Ελλάδα - το ενδεχόμενο επιστροφής του σε άλλον κατασκευαστή ή ίσως σε μια ιδιωτική ομάδα, όπως στην εποχή των 500cc.

 

"Είναι δύσκολο... διότι όταν έχεις συνηθίσει να είσαι εργοστασιακός αναβάτης, τότε αυτό το νιώθεις σαν πισωγύρισμα. Οι κατασκευαστές έχουν πλούτο που ποτέ δεν θα μπορέσει να πλησιάσει ένας ιδιώτης..."

 

Rossi θα έπρεπε να κάνει μια σημαντικότατη επένδυση για να ξεκινήσει μια ιδιωτική ομάδα. Για μένα όλα ήταν διαφορετικά: Επέστρεψα στην ΜV αφού έφυγα για καθαρά τεχνικούς λόγους... οι δίχροχες ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικές. Είχα την στήριξη ενός σπουδαίου χορηγού, όπως είναι η Marlboro (που είναι και χορηγός των Rossi - Ducati), και εξαιρετικούς μηχανικούς. Αλλά και πάλι, δεν ήταν εύκολο εγχείρημα".

 

Ως οδηγός της MV, o Agostini κέρδισε το Γερμανικό Grand Prix αλλά αποσύρθηκε από πολλούς αγώνες, κάνοντας την χειρότερή του σεζόν! Σταμάτησε τους αγώνες την επόμενη σεζόν, σε ηλικία 35 χρονών.

 

"Το να έχεις μια μείωση στην απόδοσή σου, είναι λυπηρό αλλά αναπόφευκτο. Ως αναβάτης είναι δύσκολο να το συνειδητοποιήσεις και να το αποδεχτείς. Ίσως χάνεις λίγο, μόνο 2/10 ανά γύρο και αρχίζεις να αμφισβητείς την μοτοσυκλέτα και την ομάδα. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Valentino δεν είναι μεγάλος σε ηλικία, αλλά έχει μια μεγάλη καριέρα πίσω του, έχοντας ξεκινήσει τους αγώνες σε πολύ μικρή ηλικία. Είναι όπως το πορτοκάλι: μπορείς να συνεχίζεις να το πιέζεις, αλλά κάποτε δεν θα έχει άλλο ζουμί να δώσει..."

 

Μιλώντας για την ικανότητα του Rossi, ο αρχιμηχανικός του Jeremy Burgess υποστήριξε - πρόσφατα - τον Ιταλό, εικάζοντας ότι έχει χάσει μόνο λίγη από την αυτοπεποίθησή του.

 

"Ο πνευματικός παράγοντας είναι πολύ σημαντικός για την απόδοση ενός οδηγού", επιβεβαιώνει ο Agostini "αν νιώθεις απογοητευμένος ή έχεις χάσει το κίνητρό σου, είναι δύσκολο να αγωνίζεσαι. Αυτή είναι η μόνη εξήγηση για το ότι τερμάτισε πίσω από τον Hayden και τον Barbera. Δεν είναι δυνατόν να έχει πέσει η απόδοσή του μέσα σε μόλις έναν χρόνο..."

 

Επόμενο άρθρο »

Η αφίσα του 1ου Αγώνα του Πρωταθλήματος

« Προηγούμενο άρθρο

Pernat: ο Rossi μπορεί να φύγει από τα MotoGP!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ