• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Stoner: Φέτος θα είναι πιο δύσκολα
Μίλησε για πολλά θέματα από την Ελβετία
Νέα 21/01/2012 - 19:58

Ο Casey Stoner έδωσε συνέντευξη σε δημοσιογράφο της ιστοσελίδας www.motogp.com στην οποία απάντησε σε πολλές ερωτήσεις. Ας δούμε τι είπε:

 

Πώς πέρασες τα Χριστούγεννα στην Αυστραλία;

«Έκανα πολλά, ήταν ήρεμες στιγμές που πέρασα με την οικογένεια και τους φίλους μου και είχα την ευκαιρία να ξεκουραστώ. Επίσης έπρεπε να πάμε στην Ελβετία για να προετοιμαστούμε για το μωρό, αλλά ήταν ωραία που είχα λίγο χρόνο να ηρεμήσω και να προετοιμαστώ για φέτος».

 

Πώς είναι η Αdriana; Έχετε άγχος που θα γίνετε γονείς σύντομα;

«Η Adriana είναι πολύ καλά, δεν υπάρχουν περιπλοκές και είναι πολύ καλά στην υγεία της. Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά ως το τέλος. Δεν έχουμε άγχος, το περιμένουμε καιρό αλλά φαίνεται ότι ο χρόνος περνά αργά! Θέλουμε αυτές οι τελευταίες βδομάδες της εγκυμοσύνης να περάσουν όσο πιο ήρεμα γίνεται. Ελπίζω να είμαι σπίτι όταν γεννηθεί, στο διάστημα μεταξύ των δύο δοκιμών».

 

Πώς θα συνδυάζεις τους αγώνες και τα καθήκοντα του πατέρα;

«Είμαι καλός στο να διαχωρίζω την προσωπική ζωή μου από τους αγώνες. Όταν αγωνίζομαι είμαι δοσμένος σε αυτό, όταν απέχω δεν τους σκέφτομαι και η μόνη μου σχέση μαζί τους είναι ότι προπονούμαι. Θέλω να χαίρομαι την ζωή μέχρι τον επόμενο αγώνα, τον οποίο πάντως περιμένω ενθουσιωδώς».

 

Πώς είναι η ζωή στην Ελβετία όπου μένεις;

«Είναι όμορφη χώρα και χαιρόμαστε τον τρόπο ζωής των Ελβετών. Στο μέρος που μένουμε υπάρχει ένα ρυάκι και μονοπάτια για ποδηλασία βουνού και όταν βρισκόμαστε εκεί “κατεβάζουμε διακόπτες”, περνάμε κάποιο χρόνο μόνοι μας και προετοιμάζομαι για τον επόμενο αγώνα».

 

Όταν είσαι εκεί προτιμάς το snowboard ή το σκι;

«Το σκι, αλλά μπορώ να κάνω και τα δύο. Μου αρέσει η περιπέτεια. Μερικές φορές με το snowdboard πρέπει να βγάλεις την σανίδα και να περπατήσεις εκεί που με τα σκι θα περνούσες εύκολα».

 

Ο φίλος σου Chaz Davies κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superport. Είναι υπέροχο που και οι δύο κερδίσατε Παγκόσμιο Τίτλο την ίδια χρονιά.

«Είναι υπέροχο. Ο Chaz είχε μια δύσκολη καριέρα και δεν είχε πολλές ευκαιρίες. Είχα κι εγώ κάποιες δυσκολίες αλλά όχι όσο αυτές του Chaz, ο οποίος προσπάθησε πολύ και απέδειξε τι μπορεί να κάνει. Χαίρομαι που και οι δύο κερδίσαμε το Πρωτάθλημα την ίδια χρονιά».

 

Πώς αισθάνεσαι που θα συμμετέχεις με το Νο 1 φέτος;

«Ανυπομονώ να αγωνιστώ με το Νο 1 στο φέρινγκ. Πολλοί το θεωρούν γρουσουζιά, αλλά όταν είσαι Παγκόσμιος Πρωταθλητής πρέπει να έχεις τον συγκεκριμένο αριθμό στην μοτοσυκλέτα. Είναι μια ακόμα πρόκληση για εμένα και μου αρέσει.

Η φετινή χρονιά θα είναι έντονη ανταγωνιστικά. Ξεκινά μια νέα κατηγορία και θα πρέπει να κάνουμε πολλές δοκιμές για να είμαστε ικανοποιημένοι από την μοτοσυκλέτα. Οι τελευταίες δοκιμές μας άφησαν ικανοποιημένους αλλά ακόμα έχουμε δουλειά. Τα επόμενα τεστ θα είναι σημαντικά και ελπίζουμε να συλλέξουμε πολλά δεδομένα».

 

Τι αλλαγές περιμένεις να δεις στην μοτοσυκλέτα συγκριτικά με τις δοκιμές της Valencia;

«Θα υπάρχουν αλλαγές στο πλαίσιο. Με τα νέα λάστιχα αυξήθηκε η ταλάντωση (της μοτοσυκλέτας) και πρέπει να προσαρμόσουμε το πλαίσιο σε αυτά. Πρέπει να κάνουμε την μοτοσυκλέτα να λειτουργεί πιο καλά καθώς τείνει να ταλαντώνεται στα φρένα. Στην Valencia κάναμε κάποια πρόοδο αλλά πρέπει να βελτιωθούμε. Επίσης πρέπει να βελτιώσουμε και το φρένο κινητήρα.

Η επιτάχυνση είναι καλή, ο κινητήρας των 1000cc σου δίνει καλύτερη αίσθηση και αν κάνουμε την μοτοσυκλέτα πιο ομαλή στις στροφές θα έχουμε ένα μικρό πλεονέκτημα»

 

Οι μοτοσυκλέτες των 1000cc δεν θα είναι όπως αυτές των 990cc. Πώς φαντάζεσαι τις αλλαγές φέτος;

«Για να είμαι ειλικρινής, δεν είδα πολλές αλλαγές συγκριτικά με αυτές των 800cc. Με τα ηλεκτρονικά, δεν θα γλιστράνε πολύ. Θα υπάρχει το φαινόμενο αλλά το σύστημα θα το διορθώνει για κάποιους οδηγούς. Έχουμε διαφορετικά ελαστικά απ’ ό,τι με τις 990cc. Τότε υπήρχε ανταγωνισμός των εταιρειών ελαστικών, τώρα όχι.

Δεν βλέπω να υπάρχουν πολλές αλλαγές από τις 800cc, αλλά θα δούμε. Μου αρέσουν οι 1000cc, κάνουν περισσότερο θόρυβο και έχουν μεγαλύτερη δύναμη και θα θέλουν περισσότερη προσοχή στις μικρές πίστες, ιδίως με κοντή κλιμάκωση (κιβωτίου ταχυτήτων). Θα έχουμε θέμα με τις “σούζες” καθώς με κάθε αλλαγή σχέσης τείνουν να σηκώνονται εμπρός. Συνεπώς θα είναι μια πρόκληση να μειώσουμε το φαινόμενο, όμως είναι ωραία που επιστρέψαμε στα 1000cc».

 

Αυτή δεν ήταν η μόνη αλλαγή φέτος, έχουμε και την κατηγορία CRT (Claiming Rules Team). Γνωρίζουμε την άποψή σου για αυτή αλλά τι πιστεύεις ότι θα κάνουν φέτος οι μοτοσυκλέτες που ανήκουν σε αυτή;

«Θα περιμένουμε να δούμε. Οι χρόνοι τους ανά γύρο δεν εντυπωσιάζουν. Είμαι σίγουρος ότι κάποιες από αυτές τις ομάδες θα συγκροτηθούν και θα έχουν τους κατάλληλους οδηγούς και θα είναι αρκετά ανταγωνιστικές, όμως υπάρχουν και κάποιες άλλες που δεν είναι καθόλου τέτοιες. Νομίζω ότι θα υπάρχουν μόνο για να αυξηθεί ο αριθμός συμμετοχών, κάτι για το οποίο χαίρομαι για να είμαι ειλικρινής. Όμως δεν θα είναι ανταγωνιστικές και οι αναβάτες τους δεν έχουν εμπειρία. Ο χρόνος θα δείξει πόσο ανταγωνιστικός θα είναι ο καθένας».

 

Ποιοι οδηγοί θα είναι κυριότεροι αντίπαλοί σου φέτος;

«Ο κυριότερος θα είναι ο Jorge (Lorenzo), ήταν πρώτος το 2010 και δεύτερος πέρσι και είναι πάντα μαχητικός. Όλοι οι εργοστασιακοί αναβάτες, όπως και ο Andrea (Dovizioso) με την Yamaha Tech 3, θα πιέζουν πολύ. Είναι οι ίδιοι όπως και παλιότερα. Δυστυχώς θα μας λείπει ο Marco (Simoncelli), ο οποίος σίγουρα θα βρισκόταν στις πρώτες θέσεις. Τα δεδομένα αλλάζουν κάθε χρονιά και θα δούμε ποιος θα είναι πιο μαχητικός όλη τη χρονιά».

 

Τι πιστεύεις ότι θα κάνει η Ducati φέτος;

«Λένε ότι αναβάθμισαν κατά 90% την μοτοσυκλέτα τους, όμως το ίδιο έκαναν και πέρσι στα μέσα της χρονιάς. Την άλλαξαν άρδην αλλά τίποτα δεν έγινε. Για το καλό της Ducati ελπίζω να έχουν μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα φέτος επειδή το Πρωτάθλημα το έχει ανάγκη. Ασχέτως του τι θέλουν οι οδηγοί, όλοι χρειαζόμαστε όσο το δυνατόν περισσότερους κατασκευαστές να παλεύουν για την πρώτη θέση. Οι Honda και Yamaha θέλουν τον ανταγωνισμό, δυστυχώς οι Kawasaki και Suzuki αποσύρθηκαν από το Πρωτάθλημα, αλλά θέλουμε περισσότερες μοτοσυκλέτες εμπρός».

 

Ποια είναι τα νέα ταλέντα στα paddock και ποιοι πιστεύεις ότι θα είναι οι μελλοντικοί ανταγωνιστές;

«Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον Marc Marquez ο οποίος είχε δύο πολύ εντυπωσιακές χρονιές και απέδειξε ότι αξίζει να είναι Πρωταθλητής. Έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα είναι έπειτα από την εγχείριση (στο μάτι του). Είναι δύσκολο να πούμε σε τι κατάσταση θα επιστρέψει. Στα 125cc υπήρχαν πολλοί αναβάτες αλλά νομίζω ότι ο Maverick Vinales έκανε καλή δουλειά. Όμως είναι δύσκολο να πεις ποιος είναι πιο ανταγωνιστικός καθώς αν δεν έρθουν στην μεγάλη κατηγορία δεν μπορούν να αποδείξουν τι μπορούν να κάνουν (σε αυτή)».

 

Ακούγεται ότι ο Marquez θα είναι ο μελλοντικός ομόσταυλός σου.

«Ο Marc μου αρέσει πολύ, έχει δυνατό χαρακτήρα. Έκανε κάποια λάθη στο παρελθόν αλλά αντιμετωπίζει σωστά τους αγώνες και μαθαίνει καλά και γρήγορα. Δεν μένει στάσιμος και αυτό είναι το εντυπωσιακό στοιχείο του Marc. Δεν παίζει ρόλο ποιος θα είναι ο ομόσταυλός μου, όλοι αγωνιζόμαστε για το ίδιο γκρουπ. Ασχέτως αν είναι συναθλητής μου, θα πρέπει να τον κερδίσω τελικώς. Ελπίζω ο Marc να είναι ένας από αυτούς κάποια μέρα».

 

Ήδη πολλοί θεωρούν ότι το 2012 θα είναι η χρονιά σου. Πώς αισθάνεσαι φέτος σε σχέση με πέρσι;

«Θεωρώ ότι φέτος θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα από κάποιες απόψεις. Αν η μοτοσυκλέτα είναι καλή από την αρχή της σεζόν θα μπορώ να πάω πολύ καλά. Όμως όπως είδαμε στον δεύτερο αγώνα πέρσι, εμείς ήμασταν αυτοί που έπρεπε να προσπαθήσουμε πιο σκληρά. Έπρεπε να έχουμε μια καλή χρονιά χωρίς άλλα λάθη. Αν κάναμε ένα ακόμα τότε τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά για εμάς.

Όπως είναι το Πρωτάθλημα πλέον, κερδίζει αυτός που είναι αποτελεσματικός από την αρχή και που δεν κάνει λάθη. Αν κάνεις έστω και ένα είναι δύσκολο να επανέλθεις. Αισθανόμαστε αυτοπεποίθηση για φέτος όμως στο μέσον της χρονιάς πρέπει να δούμε που βρισκόμαστε και πόσο περισσότερο μπορούμε να πιέσουμε».

Επόμενο άρθρο »

H μεγαλύτερη chopper στον κόσμο

« Προηγούμενο άρθρο

H Cardion AB «αποκαλύπτει» την Ducati GP12

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA