• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Papastavrou Shops: Dainese D-Air
Παρουσίαση στα Μέγαρα της νέας φόρμας με αερόσακο!
Νέα Αγοράς 07/01/2012 - 19:31

Τα Papastavrou Shops παρουσίασαν στους δημοσιογράφους και αρκετούς μοτοσυκλετιστές που βρισκόταν στην πίστα των Μεγάρων για track day (φωτ.3), τη νέα φόρμα της Dainese με το σύστημα αερόσακου D-Air. 

Την παρουσίαση έκανε ο κ. Κωνσταντίνος Περτόπουλος, με τον νεαρό 16χρονο αγωνιζόμενο Γιώργο Παπασταύρου (φωτ. 1 & 2) να φορά τη νέα φόρμα, ενώ αργότερα έγινε και η φωτογράφηση της αγωνιστικής ομάδας Papastavrou Shops με τον Σταύρο Παπασταύρου να παίρνει τη θέση του δίπλα στον γιό του! (2 τελευταίες φωτογραφίες).

 

Αλλά ας περάσουμε στην παρουσίαση του D-Air:

Το σύστημα αυτό συνεργάζεται με την υπόλοιπη προστασία των ολόσωμων δερμάτινων φορμών της Dainese και προστατεύει επιπλέον τα εξλης σημεία του σώματος:

1. Λαιμός: Περιορίζει την κλίση που μπορεί να πάρει το κεφάλι σε σχέση με τον λαιμό και μειώνει την κίνηση του κράνους στη διάρκεια μιας πτώσης με κύλιση.

2. Ώμοι: Το σύστημα δίνει επιπλέον προστασία στους ώμους, με ένα αερόσακο που έχει όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας που θα υπάρχουν και στο μέλλον, έχοντας περάσει τις Γερμανικές προδιαγραφές TUV.

3. Κλείδα: Μειώνει το ρίσκο του απευθείας κτυπήματος του κράνους στην κλείδα, κάτι που ευθύνεται στις περισσότερες περιπτώσεις στο σπάσιμο του συγκεκριμένου κόκαλου.

 

Το D-Air είναι σχεδιασμένο να προσφέρει αυτήν την επιπλέον προστασία στην πίστα, αναγνωρίζοντας και ενεργοποιώντας το σύστημα στις εξής περιπτώσεις:

1. όταν χαθεί η πρόσφυση είτε του μπροστινού είτε του πίσω τροχού και ο οδηγός πέσει στην μέσα μεριά (lowsider). (φωτ. Simoncelli)

2. Όταν ο οδηγός πεταχτεί πάνω από την μοτοσυκλέτα, ως αποτέλεσμα του χασίματος του πίσω τροχού, που όμως ξαναβρίσκει πρόσφυση ξαφνικά (highsider) (φωτογραφίες του Leon Haslam).

 

D-Air Τεχνικός εξοπλισμός:

Διαθέτει ένα ηλεκτρονικό σύστημα που περιλαμβάνει το hardware, τον αλγόσριθμο της σκανδάλης ενεργοποίησης και το χειρισμό του software. Ένα σύστημα πλήρωσης του αερόσακο από μια γεννήτρια αερίου και όλα αυτά σε μια κατασκευή που έχει τοποθετηθεί κυρίως στην γνωστή “καμπούρα” της δερμάτινης φόρμας.

Για να αναγνωρίσει την επικίνδυνη κατάσταση το σύστημα διαθέτει τρία επιταχυνσιόμετρα, τρία γυροσκόπια, ένα GPS, 2Gbyte εσωτερική μνήμη, ένα φωτάκι LED που δείχνει την κατάσταση ενεργοποίησης και μία μπαταρία Λιθίου.

Στην περίπτωση που το σύστημα αναγνωρίσει β'αση των δεδομένων του πτώση, ενεργοποιείτην σκανδάλη σε λιγότερο από 15 miliseconds (χιλιοστά του δευτερολέπτου), ααναπτύσσονταςτον 4λιτρο αερόσακο σε λιγότερο από 30 miliseconds, ενώ η πλήρης ανάπτυξη χρειάζεται 80 miliseconds.

Χάρις στον έξυπνο αλγόριθμό του το σύστημα μπορεί να καταλάβει την σφοδρότητα της πτώσης και να μην ανοίξει τον αερόσακο, όταν για παράδειγμα η ταχύτητα είαι μικρότερη από 50 χαω ή όταν η δυναμική της πτώσης δείχνει ότι δεν χρειάζεται η επιπλέον προστασία του αερόσακου.

Επίσης σημαντικό είναι ότι λίγη ώρα μετα την πτώση ο αερόσακος αρχίζει να ξεφουσκώνει, ώστε σε περίπτωση αγώνα που ο οδηγός καταφέρει να συνεχίσει την προσπάθεια μετά την πτώση, να μην το ενοχλεί με τον όγκο του.

 

Το όλο σύστημα φαίνεται ότι μπορεί να δώσει μια πολύ καλή προστασία σε αυτούς που τρέχουν σε αγώνες και βέβαια σε αυτούς που κάνουν track day, περιορίζοντας τις πιθανότητες τραυματισμού και επομένως δίνοντας μια ακόμη επιπλέον αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό.

 

Το κόστος της φόρμας με αερόσακο είναι γύρω στα 2,900 € και με επιπλέον 300 € μπορεί κανείς να έχει μια εγγύηση επαναφοράς του αερόσακου στην αρχική του μορφή, μετά από κάθε πτώση, για τρία χρόνια!

Περισσότερες πληροφορίες στα Papastavrou Shops τηλ.: 210.9249350

 

Επόμενο άρθρο »

Super έκπτωση για το Modenas GT135!

« Προηγούμενο άρθρο

O τιμοκατάλογος της Ducati για το 2012

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ