• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Moto Guzzi California 90
Ξεχωριστή μοτοσυκλέτα για ξεχωριστούς αναβάτες!
Νέα Αγοράς 05/12/2011 - 19:11

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η καριέρα της ένδοξης California 1100 φαίνεται να κορυφώνεται με μια συλλεκτική έκδοση για τον εορτασμό των 90ων γενεθλίων της Μoto Guzzi.

Η California 90 κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και εξοπλίζεται με τα πιο πολυτελή αξεσουάρ της αγοράς, ειδικά σχεδιασμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο.

 

Μετά από μια μακρά και αναγνωρισμένη καριέρα η California 1100 αφιερώνει στους φανατικούς της φίλους μια τελευταία υψηλής αξίας και σε περιορισμένο αριθμό έκδοση γιορτάζοντας δύο σημαντικά γεγονότα: τα 90α της γενέθλια και τα 40α χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του μοντέλου California. 

 

 

Το πρώτο μοντέλο V7 California λανσάρεται το 1971, και κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου βασισμένο στα τεχνικά χαρακτηριστικά του V7 Special, με μοναδική διαφορά τη σέλα που ήταν άνετη σαν πολυθρόνα για να επιτρέπει στον αναβάτη να απολαμβάνει τη διαδρομή. 

Επίσης προσέφερε και εξαιρετική προστασία χάρη στο μεγάλο φέρινγκ που, μαζί με τις πλαϊνές βαλίτσες, αποτελούσαν μέρος του στάνταρντ εξοπλισμού. Μια συνταγή επιτυχίας που καρπός της η μοτοσυκλέτα που αγαπήθηκε τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική, κάνοντας καριέρα στο «L.A.P.D.» («Los Angeles Police Department», την Αστυνομία της Αμερικανικής πόλης).

 

Από την πρώτη της εμφάνιση, αυτή η μυθική Ιταλική μοτοσυκλέτα εξελίχθηκε χωρίς να παραβαίνει την αυθεντική φιλοσοφία της Moto Guzzi, λανσάροντας πολυάριθμες εκδόσεις σε κυβισμό από 750cc σε 850cc με τα μοντέλα T (1973) και T3 (1975), φημισμένα για το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Η έκδοση 1000 είχε κινητήρα 948cc και έκανε την εμφάνισή της το 1981 με το νέο κινητήρα «τετράγωνης κεφαλής» στην California I, ενώ το κοινό θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1994 για την σύγχρονη έκδοση 1100 κυβικών (1064cc), όταν έκανε το ντεμπούτο της η California 1100i. Από τότε μέχρι σήμερα, περισσότερες από 50,000 μονάδες του δημοφιλούς μοντέλου California βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του Mandello del Lario.  

 

Κατασκευασμένη με προσοχή και ιδιαίτερη φροντίδα, η νέα Moto Guzzi California 90 λανσάρει ένα ολοκαίνουργιο δίχρωμο επετειακό μοντέλο που συνδυάζει το μεταλλικό πορτοκαλί «California» με το άσπρο «Diamante».  

Το πορτοκαλί χρώμα διατρέχει το σώμα της μοτοσυκλέτας California 90, ενώ το άσπρο διακοσμεί το πάνω μέρος, τονίζοντας το τεπόζιτο, το πάνω μέρος του λασπωτήρα τροχού και τις πλαϊνές βαλίτσες. Ξεχωριστό στοιχείο αποτελεί το λογότυπο πάνω στο τεπόζιτο που παραπέμπει στο γραφικό χαρακτήρα που χρησιμοποιούσε η Moto Guzzi στις αρχές του 1930, τα χρόνια που σημάδεψε ο διάσημος αναβάτης Omobono Tenni. 

Επιπλέον στοιχεία που παραπέμπουν στη Moto Guzzi του 1930 είναι η χειροποίητη δερμάτινη σέλα και η διακριτική ταμπέλα με τον αύξοντα αριθμό της τελευταίας συλλεκτικής έκδοσης California 1100.

 

Το επετειακό «Anniversario» δίνει έμφαση στους ωραίους ακτινωτούς τροχούς στα ατσάλινα πλαϊνά και στα φώτα ομίχλης, στοιχεία που έχει κληρονομήσει από την έκδοση «Vintage» μαζί με το φέρινγκ με την ατσάλινη στήριξη και το τιμόνι, εκτός από τις χαρακτηριστικά σκληρές πλαϊνές βαλίτσες με βελούδινο εσωτερικό και την ατσάλινη σχάρα στήριξης.

 

Η καρδιά που χτυπά μέσα στην California 90 είναι ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 και έγινε διάσημος για την αξιοπιστία και την εκπληκτική ροπή. Ο κινητήρας διαθέτει μέγιστη ροπή 94 Νm που αποδίδεται στις 5,000rpm και εύκολα φτάνει στην ανώτατη ισχύ των 74hp.

Η ολοκληρωμένη μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού Weber Marelli IAW 40mm εκμεταλλεύεται τα σήματα των δύο αισθητήρων «λάμδα» ώστε να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση καυσίμου σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση ακόμη και στις χαμηλές στροφές και επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.

 

Εκτός από τον κινητήρα, η Moto Guzzi California 90 μοιράζεται επίσης τα ίδια χαρακτηριστικά με την έκδοση Vintage. Το εξαιρετικής απόδοσης σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής προσφέρει ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας. Επομένως. η γεωμετρία του πλαισίου παραμένει αμετάβλητη. Η γωνία κάστερ είναι 29° και εγγυάται άψογη σταθερότητα και ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης.

 

Οι υψηλής ποιότητας αναρτήσεις, που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου), συνδυάζονται άριστα μεταξύ τους, προσφέροντας άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε πίεση στο τιμόνι.

Η εμπρός ανάρτηση είναι εξοπλισμένη με ανάποδο πιρούνι Marzocchi 45mm ενώ η πίσω εξοπλίζεται με αμορτισέρ που συνδέεται στο μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω μοχλικού και προσφέρει 104mm διαδρομής.  

Στο μοντέλο California 90 ξεχωρίζει το αυθεντικό σύστημα συνδυασμένης πέδησης της Moto Guzzi ενώ το σύστημα φρένων της Brembo παραμένει το ίδιο, είναι ασυναγώνιστο σε αποτελεσματικότητα και εμφάνιση, μόνο που τώρα οι ακτινικές δαγκάνες εμπρός συνεργάζονται με νέους ελαφρύτερους δίσκους, με καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής της θερμότητας. 

 

Εμπρός υπάρχουν δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι 320mm, με ακτινικές δαγκάνες Brembo 4 αντικρυστών εμβόλων και πίσω ένας δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, διαμέτρου 282 mm, με πλευστή δαγκάνα Brembo 2 παράλληλων εμβόλων.

Η καινοτομία συνεχίζεται και στους τροχούς, οι οποίοι διαθέτουν πλέον πρωτοποριακής σχεδίασης ζάντες από αλουμίνιο, 18 ιντσών εμπρός και 17 πίσω, με ελαστικά χαμηλού προφίλ που προσφέρουν κρατήματα και ευελιξία.

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

• Κινητήρας V-twin 90°, 4χρονος, 2βαλβίδες στον κύλινδρο, αερόψυκτος.

• Κυβισμός 1,064cc.

• Μέγιστη ισχύς 54 kW (73.4 hp)/6,400rpm.

• Mέγιστη ροπή 94 Nm/5,000rpm.

• Εξάτμιση με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου («λ»).

• 5 ταχύτητες, πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια.

• Τελική σχέση μετάδοσης με άξονα (8/33) = 1:4,125.

• Εμπρός ανάρτηση: τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Marzocchi 45 mm, ρυθμιζόμενο σε συμπίεση και επαναφορά.

• Πίσω ανάρτηση: αιωρούμενος βραχίονας ελαφρού κράματος με 2 αμορτισέρ ρυθμιζόμενης επαναφοράς.

• Φρένο εμπρός: δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι 320mm, με ακτινικές δαγκάνες Brembo 4 αντικριστών εμβόλων

• Φρένο πίσω: δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, 282mm, πλευστή δαγκάνα Brembo 2 παράλληλων εμβόλων. Συνδυασμένο braking system Μoto Guzzi.

• Ελαστικά 110/90 VB 18” (μπροστά), 140/70 VB 17” (πίσω).

• Μήκος: 2,380 mm/Πλάτος: 815 mm/Ύψος: 1,150 mm.

• Ύψος σέλας: 780mm. • Βάρος κενό: 251Kg

• Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 19lt (ρεζέρβα 4lt).

 

Ενημερωθείτε στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Moto Guzzi και επωφεληθείτε των μοναδικών προνομίων και του ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών:

- Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια.

- Δύο χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

- Προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα: προκαταβολή από 0%, έως 84 μήνες εξόφληση, σταθερό επιτόκιο 6,9%.

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

DAINESE G. GOTHAM GORE-TEX

« Προηγούμενο άρθρο

DAINESE G. GREYHOUND PELLE

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ