• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sterlacchini: O Rossi είναι ιδιοφυία!
Καταλαβαίνει τα πάντα πάνω στην μοτοσυκλέτα, όπως η τηλεμετρία
Νέα 08/07/2011 - 21:20

O Fabiano Sterlacchini είναι ο αρχιμηχανικός της Pramac Racing, o οποίος στον αγώνα του Mugello πήρε τη θέση του Jeremy Burgess στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, αφού το επέτρεπε η μη συμμετοχή του δικού του οδηγού Loris Capirossi.

Για τέσσερις μέρες λοιπόν βρέθηκε στο γκαράζ του Valentino Rossi και έζησε από κοντά τον τρόπο που δουλεύει ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έσκυψε πάνω στα δεδομένα της τηλεμετρίας και πήρε μια γεύση από την εξέλιξη που γίνεται στην Ιταλική ομάδα, υπό την καθοδήγηση του Filippo Preziosi, που και σε αυτόν τον αγώνα ήταν κοντά στην δράση για να κατανοεί από πρώτο χέρι, το τι ακριβώς γίνεται με την GP11.1.

 

O Sterlacchini την Δευτέρα μετά τον αγώνα, γύρισε στο γκαράζ της Pramac και επέβλεψε τις δοκιμές του Sylvain Guintoli, καθώς και του Andrea Iannone (μαζί του στην φωτογραφία 1). Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του για αυτά που έγιναν στην εργοστασιακή ομάδα:

«Ναι, τελικά το πρωί στο Ζέσταμα πριν από τον Αγώνα, βρήκαμε κάτι θετικό, που βοήθησε τον Valentino να κάνει έναν αξιοπρεπή αγώνα. Πιστεύω ότι στο άμεσο μέλλον η ομάδα θα βρει αυτό που θέλει και τα αποτελέσματα σιγά – σιγά θα έρθουν», μας είπε, χωρίς να επιτρέπεται να μας αποκαλύψει την κατεύθυνση της εξέλιξης.

Όμως μας μίλησε για την συνεργασία με τον Rossi:

«O Valentino είναι εκπληκτικός. Κατεβαίνει από την μοτοσυκλέτα και μας λέει αναλυτικά το τι ακριβώς συμβαίνει σε κάθε τομέα. Μετά κοίταζα την τηλεμετρία και ήταν ακριβώς όπως τα έλεγε. Είναι ιδιοφυία στον τομέα αυτό. Δεν έχω συναντήσει ποτέ έναν οδηγό με τέτοιο χάρισμα. Ήταν μεγάλη μου χαρά που δούλεψα μαζί του».

 

Μετά θυμηθήκαμε ότι ακριβώς έτσι μιλούσαν για τον Rossi και οι μηχανικοί στην Honda και την Yamaha. Δεν θα ξεχάσουμε το 2007 στην Valencia όταν ρωτήσαμε τον Ιάπωνα αρχιμηχανικό υπεύθυνο για τα ηλεκτρονικά της Yamaha, για το θέμα του traction control που δεν λειτούργησε στην πτώση του Valentino τότε στις δοκιμές και μας απάντησε:

«Μα, πάντα ο Valentino είναι γρηγορότερος στις αντιδράσεις του από το traction control! Όταν καταλαβαίνει ότι η μοτοσυκλέτα θα γλιστρήσει, ρυθμίζει το γκάζι του, πριν μπουν τα ηλεκτρονικά!» 

Με αυτά ως δεδομένα, πιστεύουμε ότι αργά ή γρήγορα θα βρουν στην Ducati ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να δουλέψει η GP11.1 και η GP12 με τον τρόπο που θέλει ο «γιατρός». Και τότε θα δούμε τα ωραία και μέσα στην πίστα, με δεδομένο ότι και οι Honda, Yamaha βρίσκονται σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο.

 

Επόμενο άρθρο »

O Stoner μιλάει για τα 1000ρια

« Προηγούμενο άρθρο

WSBK Brno Κατατακτήριες 1: Πρώτος ο Checa

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA