• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aprilia Dorsoduro 1200
Νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία maximotard
Νέα Αγοράς 07/05/2011 - 14:16

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Βασιζόμενη στη μοναδική εμπειρία και τις ικανότητες που συγκεντρώθηκαν στον κόσμο των αγώνων, η Aprilia συνεχίζει να εξελίσσει μοντέλα με μεγάλης χωρητικότητας και υψηλής απόδοσης κινητήρα. Η Dorsoduro 1200 είναι ένα μεθυστικό κοκτέιλ δύναμης, ευκινησίας και ακρίβειας του συστήματος διεύθυνσης, συνώνυμο με την καθαρή διασκέδαση με μια μοτοσυκλέτα. Ακραία, ισχυρή και συναρπαστική όσο τίποτα άλλο στην κατηγορία της.

Η Dorsoduro 1200 είναι το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία maximotard. Ένας νέος υψηλών επιδόσεων δικύλινδρος κινητήρας που αποδίδει μια καταπληκτική ισχύ 130 ίππων σε ένα απίστευτα ελαφρύ και άκαμπτο πλαίσιο. Στενή μορφή, μεγάλο τιμόνι, εξαιρετικά μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και κορυφαία εξαρτήματα τοποθετούν την μοτοσυκλέτα στην κορυφή της κατηγορίας των δικυλίνδρων maximotard.

Η Dorsoduro 1200 είναι ένα εκρηκτικό κοκτέιλ ιπποδύναμης, ευκινησίας και εξαιρετικής ακρίβειας ελέγχου, που ενισχύει την έννοια της «οδηγικής διασκέδασης» που δρομολογήθηκε από την Dorsoduro 750.

 

Η Aprilia Dorsoduro 1200 συνδυάζει δύναμη και ευκινησία, σπορ ταμπεραμέντο και ευκολία στη χρήση, παίρνοντας τα καλύτερα στοιχεία από τις σπορ μοτοσυκλέτες δρόμου και τις supermoto. Ένας ιδανικός συνδυασμός απόδοσης και τεχνολογίας, που προσφέρει απαράμιλλη οδηγική απόλαυση και διασκέδαση. Μια μοτοσυκλέτα που είναι ασυναγώνιστη στις στροφές –όπως όλες οι Dorsoduro– αλλά προσφέρει επίσης και την υψηλή απόδοση ισχύος ενός πραγματικά σπορ μοντέλου. Αυτή είναι μια μοναδική, ξεχωριστή μοτοσυκλέτα, η οποία συμπληρώνει τις ικανότητες του αναβάτη και τις οδηγεί σε υψηλότερα επίπεδα 

 

Η καρδιά της Dorsoduro 1200 είναι ένας εντελώς νέος δικύλινδρος V90° κινητήρας της Aprilia με 1200cc που διαθέτει την πιο προηγμένη τεχνολογία σε αυτό τον τομέα. Η προηγμένη τεχνολογία και τα κορυφαία περιφερειακά, κύρια χαρακτηριστικά όλων των μοντέλων Aprilia, είναι γνωρίσματα και της Dorsoduro 1200, που διαθέτει επίσης σπορ και εκλεπτυσμένη εμφάνιση, εξαιρετικά επίπεδα φινιρίσματος, και μοναδικά χαρακτηριστικά επίπεδα ευελιξίας και ομαλής απόδοσης.

Ένα ουσιώδες σχέδιο, αλλά με πολύ ισχυρή προσωπικότητα είναι το χαρακτηριστικό της νέας Dorsoduro 1200. Οι μοναδικές γραμμές της την κάνουν να αναγνωρίζεται ανάμεσα στο πλήθος. Το φινίρισμα και η προσοχή στην λεπτομέρεια, όπως η βαμμένη ουρά, το πλαίσιο σε δύο χρωματικούς τόνους και η διπλή εξάτμιση με τα μαύρα προστατευτικά, θέτουν νέα στάνταρ.

 

Η μάσκα και οι προστατευτικές χούφτες προσφέρουν ενισχυμένη προστασία από τον άνεμο σε μια μοτοσυκλέτα που δεν είναι μόνο ιδιαίτερα ικανή στις στροφές, αλλά μπορεί να οδηγηθεί και σε υψηλές ταχύτητες.

Φυσικά, η Dorsoduro 1200 μπορεί να υπερηφανεύεται επίσης για τα κορυφαία περιφερειακά της. Ακτινικές δαγκάνες Brembo, υδραυλικός συμπλέκτης, Ride-by-Wire με 3 χαρτογραφήσεις, Matrix πίνακας οργάνων με ενσωματωμένο υπολογιστή, αποτελούν τα στοιχεία που καθορίζουν την Dorsoduro σαν ένα μοναδικό και εξαιρετικό project. Επιπλέον, υπάρχει επίσης διαθέσιμη έκδοση με ABS και traction control (ATC), για τη μέγιστη διασκέδαση με απόλυτη ασφάλεια.

 

Πιο αναλυτικά τα κυριότερα χαρακτηριστικά της Aprilia Dorsoduro 1200 είναι:

• Νέος υγρόψυκτος V2 90° κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και δύο μπουζί ανά κύλινδρο.

• Ride-by-wire τεχνολογία με τριπλή χαρτογράφηση (Sport, Touring, Rain).

• Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 

• Μικτό σύστημα- αλυσίδα/γρανάζια- κίνησης εκκεντροφόρων.

• Εξάτμιση με τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λάμδα.

• Υπερελαφρύ πλαίσιο από χωροδικτύωμα σωλήνων χάλυβα και πλαϊνά χυτά τμήματα από αλουμίνιο που προσφέρει εξαιρετικά υψηλή στρεπτική ακαμψία.

• Υποπλαίσιο από αλουμίνιο.

• Ψαλίδι από αλουμίνιο με αμορτισέρ πλάγια τοποθετημένο.

• Πλήρως ρυθμιζόμενο upside-down πιρούνι 43 χιλιοστών και piggy back αμορτισέρ .

• Racing φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες.

 

Η σχεδίαση

Η Dorsoduro 1200 είναι μια ριζοσπαστική, εξαιρετικά ευκίνητη και σπορ μοτοσυκλέτα. Έμφαση έχει δοθεί μόνο στα στοιχεία που είναι άμεσα λειτουργικά για την επίτευξη επιδόσεων και οδηγικής απόλαυσης. Για το λόγο αυτό το «πλαστικό κουστούμι» έχει μικρύνει όσο το δυνατόν περισσότερο.

 

Ακριβώς όπως μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα, η Dorsoduro 1200 αποβάλλει οτιδήποτε δεν έχει χρησιμότητα για τον αναβάτη. Χωρίς περιττά στολίδια, αφήνει να αναδειχτούν τα κορυφαία περιφερειακά της. Κάθε λεπτομέρεια έχει μελετηθεί και ελαχιστοποιηθεί, και επικεντρώνεται στην καθαρή λειτουργία, όπως οι προστατευτικές χούφτες και η μάσκα σε στυλ number plate motard, τα οποία προσφέρουν επίσης προστασία από τον αέρα σε υψηλότερες ταχύτητες.

 

Τα στοιχεία αυτά συμπληρώνουν ιδανικά την καθαρή σχεδίαση της Dorsoduro 1200, σε συνδυασμό πάντα με την εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια, όπως η βαφή δύο τόνων του πλαισίου, η ουρά στον ίδιο χρωματισμό και η νέα διπλή εξάτμιση με τα προστατευτικά σε μαύρο χρώμα. Ακόμα και το ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 15 λίτρων ενσωματώνεται απόλυτα στη λεπτή σιλουέτα και τις κομψές γραμμές της Dorsoduro 1200. Είναι μια μοτοσυκλέτα με την ψυχή καθαρόαιμης αγωνιστικής motard.

 

Το εξαιρετικά στενό μεσαίο τμήμα της μοτοσυκλέτας, η περιοχή που επηρεάζεται περισσότερο από την κίνηση του οδηγού κατά τη διάρκεια της σπορ οδήγησης, τονίζει τις συμπαγείς διαστάσεις της. Ο αναβάτης θα αποτελέσει αναπόσπαστο τμήμα της μοτοσυκλέτας και μπορεί να μετακινείται ελεύθερα στη λεπτή και ευθεία σέλα για να κυριαρχεί στην ωμή δύναμη του κινητήρα σε όλες τις καταστάσεις.

 

Ο V90 κινητήρας 1200: Κορυφαίος στα δικύλινδρα

Ο V90 κινητήρας της Aprilia είναι ένα εντελώς νέο project. Είναι μια σύγχρονη, τεχνολογικά προηγμένη μονάδα με εξαιρετικά «υπερτετράγωνες» διαστάσεις που τονίζουν το σπορ ταμπεραμέντο και ενισχύουν την ομαλή παροχή ισχύος.

Κάθε κομμάτι στο εσωτερικό του κινητήρα έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιηθεί η συνολική απόδοσή και να μπορεί να διαχειριστεί την αυξημένη δύναμη, των 130 ίππων στις 8.700 σ.α.λ. Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνεται στην «ακροβατική» φύση της μοτοσυκλέτας.

• Αρχιτεκτονική V2 με 90°.

• Τεχνολογία Ride by Wire με τριπλή χαρτογράφηση (Sport, Touring, Rain).

• Υπερτετράγωνος (σχέση κυλίνδρου/διαδρομής).

• Offset κύλινδροι για μικρότερο όγκο.

• Τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο.

• Δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που παίρνουν κίνηση από ένα μικτό σύστημα αλυσίδας-γραναζιών.

• Ανάφλεξη με δύο μπουζί για ομαλή αλλά και πλήρη απόδοση ισχύος.

• Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου με δύο σώματα.

• Ενσωματωμένοι πολλαπλασιαστές στις πίπες των μπουζί.

• Τριοδικός καταλύτης και αισθητήρας λάμδα.

• Υδραυλικός συμπλέκτης.

 

Το σύστημα ψεκασμού χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά μικρο-μπεκ, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη δυναμική των ρευστών. Η λύση αυτή εξασφαλίζει ιδανικές καύσεις, για έναν κινητήρα που δεν είναι μόνο ισχυρός, αλλά και πολύ «καθαρός». Η ανάφλεξη με δύο μπουζί συμβάλλει επίσης στις καθαρότερες εκπομπές ρύπων, καθώς και στη διασφάλιση απόλυτα ομαλής παροχής ισχύος.

Χάρη στην προηγμένη ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα,η Aprilia Dorsoduro 1200 είναι το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, όσο αφορά την τεχνολογία και τις επιδόσεις. Η Aprilia ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που πίστεψε στις δυνατότητες του Ride by Wire, μια υπερσύγχρονη τεχνολογία που βοηθά τον αναβάτη εκμεταλλευτεί το παραμικρό κομμάτι της απόδοσης από τη μοτοσυκλέτα. Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης γκαζιού που χρησιμοποιείται από την Aprilia για την Dorsoduro 1200 αντιπροσωπεύει την τρέχουσα κορυφαία τεχνολογία.

 

Με ακόμη πιο ακριβείς και εξελιγμένους χάρτες διασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή διαχείριση του κινητήρα, διατηρώντας τον κινητήρα σε ιδανικές συνθήκες για να μπορεί να αποδώσει τη μέγιστη επιτάχυνση, ανά πάσα στιγμή, για μια απίστευτη οδηγική εμπειρία, σε αντίθεση με οτιδήποτε έχετε βιώσει μέχρι τώρα. Η λύση αυτή εξασφαλίζει επίσης ομαλότερη και πληρέστερη απόδοση ισχύος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, για καλύτερη απόδοση του κινητήρα.

Με την τριπλή χαρτογράφηση (Rain, Touring, Sport), η μοτοσυκλέτα έχει τρεις διαφορετικές προσωπικότητες, από τις οποίες ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε στιγμή για να ταιριάξει στιγμιαία, σε κάθε δυνατή κατάσταση και προτίμηση. Απλά κλείστε το γκάζι και πατήστε ένα κουμπί για να επιλέξετε την επιθυμητή ρύθμιση.

 

SPORT: Ακραία απόδοση, για όταν θέλετε να βάλετε τον εαυτό σας σε άμεση και απευθείας δοκιμασία με την εκρηκτική δύναμη.

TOURING: Ομαλή απόδοση, για την πλήρη αξιοποίηση της ισχύος του κινητήρα των 1200 κυβικών εκατοστών σε όλες τις συνθήκες.

RAIN: Ισορροπημένη απόδοση, με τη δύναμη να φθάνει έως τους 100 ίππους, για μέγιστη απόλαυση ακόμα και στην κακή πρόσφυση ή τις άσχημες καιρικές συνθήκες.

 

Χάρη στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται, ο V90 κινητήρας της Aprilia αποδίδει τιμές ισχύος που τον κατατάσσουν στην κορυφή της κατηγορίας. Δεν υπάρχει άλλη motard maxi να πλησιάζει τις επιδόσεις της Dorsoduro 1200: με 130 CV στις 8.700 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή των 115 Nm στις 7.200 σ.α.λ., ο κινητήρας αυτός θέτει νέες επιδόσεις στην κατηγορία motard. Για την περαιτέρω έμφαση στην απόδοση του κινητήρα, ένα νέο 2-σε-1-σε-2 σύστημα εξάτμισης έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, με μεγαλύτερο όγκο και μοναδικό ήχο.

 

Φρένα: Racing τεχνολογία, με ABS

Η Dorsoduro 1200 υιοθετεί τεχνολογία αιχμής και στα φρένα: εμπρός υπάρχουν ακτινικές δαγκάνες Brembo 4 εμβόλων με δίσκους 320 χιλ., ενώ το πίσω φρένο αποτελείται από μια δαγκάνα Brembo ενός εμβόλου και δίσκο 240 χιλ.

Τόσο το εμπρός όσο και το πίσω σύστημα φρένων διαθέτουν σωληνάκια φρένων κατασκευασμένα από τεφλόν με μεταλλικό πλέγμα αεροναυτικού τύπου, τα οποία εξουδετερώνουν την ανεπιθύμητη διαστολή των συμβατικών σωλήνων, για μέγιστη ακρίβεια στο φρενάρισμα και πραγματικά κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία.

 

Η Dorsoduro 1200 είναι επίσης διαθέσιμη και σε έκδοση με ABS δύο καναλιών, που μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό απευθείας από το ταμπλό. Αυτό το σύστημα ABS είναι ειδικά ρυθμισμένο έτσι ώστε να επιτρέπει στον οδηγό να αξιοποιήσει πλήρως την ισχύ του συστήματος πέδησης και το κράτημα των ελαστικών στο στεγνό, χωρίς να επηρεάζεται καθόλου η διασκέδαση και απόλαυση κατά την οδήγηση αυτού πραγματικού «funbike» μοντέλου.

 

Κορυφαίος στην κατηγορία εξοπλισμός

Τα μοντέλα Motard έχουν εξ’ ορισμού βασικό εξοπλισμό, και μερικές φορές θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε «σπαρτιάτικα». Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δίνεται καμία προσοχή στο περιεχόμενο ή σε απλές λεπτομέρειες.

Η Aprilia τοποθετεί τον πήχη ακόμα ψηλότερα με τον κορυφαίο εξοπλισμό στην κατηγορία. Τα πιο σημαντικά είναι:

 

Matrix πίνακας οργάνων: ο μικτός (ψηφιακός-αναλογικός) πίνακας οργάνων λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τη γραμμή CAN, με αποκλειστικά δική του μνήμη καταγραφής συμβάντων του, και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του αυτοδιαγνωστικού συστήματος. Πολύ συμπαγής, με σύγχρονο σχεδιασμό και χαμηλό βάρος. Όλες οι λειτουργίες του είναι επιλέξιμες μέσω ενός μπουτόν στο τιμόνι. Ο LED backlighting φωτισμός του, λευκός στο αναλογικό και κόκκινος στο ψηφιακή τμήμα, μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα έντασης.

Over-size τιμόνι από ανοδιωμένο αλουμίνιο: είναι μια κατηγορηματική αναφορά σε racing μοτοσυκλέτες Supermoto. Ένα απίστευτα ελαφρύ εξάρτημα μελετημένο ώστε να εξασφαλίζει το μέγιστο δυναμικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

• Υδραυλικός συμπλέκτης: προσφέρει ακριβέστερο έλεγχο και λειτουργία, είναι ιδιαίτερα μαλακός στη χρήση και χάρη στην αυτο-ρύθμισή του δεν χρειάζεται καμία συντήρηση.

 

Χρώματα

Η Dorsoduro 1200 προσφέρεται σε δύο χρωματισμούς που ενισχύουν τις γραμμές του και αναδεικνύουν όλη τη φινέτσα με τις τεχνικές λεπτομέρειες του οχήματος: Λευκό Bianco Glam και Μαύρο Nero Competition.

 

Η Dorsoduro 1200 είναι διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Aprilia στην τιμή των 11.600 € για την απλή έκδοση και 12.600 € για την έκδοση TC-ABS, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:

Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια, 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα: προκαταβολή από 0%, έως 84 μήνες εξόφληση, σταθερό επιτόκιο 6,9%

Επόμενο άρθρο »

H «Ελληνμοτο» ξαφνιάζει!

« Προηγούμενο άρθρο

DAINESE GUANTO HUGE AIR

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ