• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας - GP Σαν Μαρίνο (Misano))
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
VIP* Ο συμπλέκτης είναι το «μυστικό» της Honda;
Μια «διαμάχη» έχει ξεσπάσει στο διαδίκτυο *VIP (Very Important Post)
Νέα 23/02/2011 - 13:48

Σύμφωνα με ένα δημοσίευμα στην Ιταλική ιστοσελίδα «Sportmediaset», το μυστικό για την επικράτηση των αναβατών της Honda στις δοκιμές της Sepang είναι ότι οι Ιάπωνες χρησιμοποιούν τεχνογνωσία από το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

 

Στο κείμενο της ιστοσελίδας αναφέρεται ότι «από τη στιγμή που έχουν μοτοσυκλέτα παραγωγής με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (H Honda VFR 1200) – όπως αυτό που χρησιμοποιεί στα αυτοκίνητά του ο όμιλος Volkswagen – είναι εύκολο να φανταστούμε ότι η συγκεκριμένη τεχνογνωσία έχει εφαρμοστεί και τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Φαίνεται ότι η Honda έχει ένα νέο τύπο συμπλέκτη, ο οποίος πάντως είναι σύννομος με τους κανονισμούς».

 

Να σημειώσουμε ότι οι κανονισμοί απαγορεύουν τη χρήση κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Προς το παρόν, δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την Honda για το δημοσίευμα.

Επόμενο άρθρο »

Sepang, 2η ημέρα: «Μονοκρατορία» της Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Φωτογραφικό: Η πτώση του Karel Abraham

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ GRAND PRIX ΤΗΣ:
  • ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 185 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 148 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 111 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 74 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ