• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
APRILIA DORSODURO 750 FACTORY
Νέα Αγοράς 02/08/2010 - 18:03

Το Aprilia Dorsoduro έδωσε μεγάλη ώθηση στην κατηγορία maxi Motard, το Dorsoduro Factory προχωρά περαιτέρω. Μια εξευγενισμένη μοτοσυκλέτα, αλλά πιο ελαφριά και αποτελεσματική, πράγμα που κάνει τη διασκέδαση αποστολή της. 

 

Μια special μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής, ένα σύνολο τεχνολογίας και επιδόσεων. Στην Aprilia η λέξη Factory δεν χρησιμοποιείται ποτέ στην τύχη. Στο λεξιλόγιο των φανατικών σημαίνει μια ελίτ μοτοσυκλέτα, προικισμένη με την πιο προηγμένη τεχνολογία και κατασκευασμένη από τα καλύτερα υλικά.

 

Ελαφρύ, ευέλικτο, δυναμικό, το Dorsoduro Factory δεν αμφισβητεί τον τίτλο που φέρει, έχει για καρδιά ένα δικύλινδρο κινητήρα 750 κ. εκ. τελευταίας γενιάς και αναδεικνύει τις πιο μοναδικές τεχνολογικές λύσεις στην κατηγορία του. Ο συμπαγής δικύλινδρος σε σχήμα V 90°της Aprilia, χάρη στην προηγμένη ηλεκτρονική διαχείριση είναι σε θέση να προσφέρει υψηλή απόδοση, και να συγκριθεί με κινητήρες πολύ μεγαλύτερου κυβισμού. Τα περιφερειακά, σύμφωνα με την παράδοση της Aprilia, δεν έχουν αντιπάλους στην κατηγορία. Το Dorsoduro Factory χρησιμοποιεί τεχνολογία της Aprilia που αναπτύχθηκε και κυριαρχεί στους αγώνες Supermoto, κερδίζοντας 5 παγκόσμιους τίτλους από το 2004 έως το 2008. Το μεικτό πλαίσιο χωροδικτύωμα / αλουμίνιο είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του Dorsoduro Factory, μια γέφυρα που ενώνει τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Aprilia με τις πιο ερεθιστικές δικύλινδρες motard της αγοράς.

 

Στο μοναδικό σχεδιασμό του, ο οποίος χαρακτηρίζεται από ευρεία χρήση ανθρακονημάτων, το Aprilia Dorsoduro Factory μπορεί να υπερηφανεύεται για το υψηλό επίπεδο των εξαρτημάτων, του εξοπλισμού και των τεχνικών λεπτομερειών του. Ακτινικές δαγκάνες Brembo τεσσάρων εμβόλων, «wave» δίσκοι, υδραυλικός συμπλέκτης, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με ξεχωριστό ρεζερβουάρ, εξελιγμένο πλήρως ρυθμιζόμενο upside-down πιρούνι, Ride by Wire "Tri-Map και Matrix πίνακας οργάνων με ενσωματωμένο υπολογιστή, είναι τα στοιχεία που συμβάλλουν στην μοναδικότητα αυτής της μοτοσικλέτας.

 

Αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του Aprilia Dorsoduro Factory:

• Εξαρτήματα από ανθρακονήματα (αεραγωγοί, κάλυμμα του διακόπτη, εμπρός φτερό)

• Αποκλειστικός χρωματισμός με κόκκινο πλαίσιο, μαύρες τιμονόπλακες, μοναδικής σχεδίασης σέλα και τελικά εξάτμισης σε μαύρο χρώμα.

• Κινητήρας V2 με 90°, υγρόψυκτος, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι.

• Τεχνολογία Ride by Wire, δεύτερης γενιάς με «Tri-Map».

• Συνδυασμένο πλαίσιο χωροδικτύωμα/αλουμίνιο, ελαφρύ και με υψηλή στρεπτική ακαμψία. • Ψαλίδι από αλουμίνιο με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ στο πλάι.

• Upside-down πιρούνι 43 χιλιοστών, πλήρως ρυθμιζόμενο.

• Ακτινικές δαγκάνες Brembo σε συνδυασμό με «wave» δίσκους 320 χιλιοστών.

 

Η σχεδίαση: Funstyle Ένα μίνιμαλ, εφαρμοστό και ουσιώδες κουστούμι που δεν καλύπτει, αλλά αντίθετα ενισχύει τα τεχνικά στοιχεία (πλαίσιο και κινητήρα) του Dorsoduro Factory, δημιουργεί μια πολύ επιθετική εμφάνιση, που είναι ένα από τα δυνατά του σημεία. Ο νέος χρωματισμός και τα εξαρτήματα από ανθρακονήματα υπογραμμίζουν το σπορ χαρακτήρα ενός project που μοιράζεται με υπερηφάνεια το όνομα Factory με τις πιο σπορ μοτοσικλέτες της Aprilia. To Aprilia Dorsoduro Factory είναι απίστευτα λεπτό και ευκίνητο, και μπορεί να δημιουργήσει ένα άμεσο «δέσιμο» με τον αναβάτη.  

Η επίπεδη και μακριά σέλα ευνοεί την τυπική οδήγηση Supermotard. Το Dorsoduro Factory υποστηρίζει τον αναβάτη στην εξέλιξή του. Η ουρά, συμπαγής και μοναδικής σχεδίασης, περιλαμβάνει και το διπλό τελικό: μια λύση που εκτός από πολύ επιθετικό σχεδιασμό, αναλογίες και συμμετρία, προσφέρει και άριστη κατανομή βάρους. Οι χούφτες, που προέρχονται από τα αγωνιστικά Supermoto, δίνουν στυλ και ταυτόχρονα είναι αποτελεσματικές για την προστασία των μανετών σε περίπτωση πτώσης.

 

Ο κινητήρας: Funtwin Ο δικύλινδρος κινητήρας Aprilia 750, V- 90° αντιπροσωπεύει την πιο προηγμένη τεχνολογία για αυτό τον τύπο κινητήρα. Η ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου είναι το αποκορύφωμα αυτής της μοτοσυκλέτας, με το σύστημα Ride-by-Wire, δεύτερης γενιάς με τριπλή χαρτογράφηση. Η αλλαγή χαρτογράφησης είναι δυνατή και κατά την κίνηση, από ένα μπουτόν στο τιμόνι και με το γκάζι κλειστό.

 

Οι τρεις επιλογές - Sport, Touring και Rain – μπορούν να αλλάξουν ριζικά το χαρακτήρα του Dorsoduro Factory, προσφέροντας επιθετική αντίδραση και άμεση λειτουργία στη επιλογή Sport, ηπιότερη απόδοση στην επιλογή Touring και εξαιρετικά ασφαλή, ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, στην επιλογή Rain.

 

Χάρη στην ηλεκτρονική τεχνολογία και τη μηχανική που χρησιμοποιείται, ο δικύλινδρος κινητήρας του Aprilia αποδίδει 90,25 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 82 Nm στις 4.500 σ.α.λ.: τιμές που επιτρέπουν τη σύγκριση του Dorsoduro με μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες του άμεσου ανταγωνισμού. Το Dorsoduro Factory είναι επίσης διαθέσιμο σε μια έκδοση για τους νέους οδηγούς, που περιορίζεται σε 25kW.

 

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι Ride by Wire βοηθά την ύπαρξη μιας γεμάτης καμπύλης απόδοσης σε όλο το φάσμα των στροφών, κάτι που δεν συμβαίνει σε λιγότερο προηγμένες μοτοσυκλέτες, έχοντας την ίδια ακρίβεια παροχής ισχύος με την «full power» αδερφή της . Με τον τρόπο αυτό, το Aprilia Dorsoduro Factory προσφέρει ανώτερες επιδόσεις επιτάχυνσης σε σχέση με ισοδύναμες εκδοχές 25kW του ανταγωνισμού, προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης. Το πλαίσιο: Funbalance Τα μοντέλα Aprilia πάντα θεωρούνται σημείο αναφοράς στον κόσμο των 2 τροχών. Το Dorsoduro Factory δεν αναιρεί την παράδοση, με τις εξελιγμένες αναρτήσεις και τα αγωνιστικά φρένα, παρουσιάζοντας τον εαυτό του ως το πιο αποτελεσματικό και ισορροπημένο maxi motard στην αγορά. Τα πάντα σχετικά με αυτή τη μοτοσυκλέτα έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τον αναβάτη κατά την ακραία οδήγηση.

 

Το ευέλικτο, ελαφρύ πακέτο, πλαισίου, κινητήρα και περιφερειακών, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την εργονομία, ώστε το Dorsoduro Factory να ταιριάζει τόσο με τα χαρακτηριστικά του κάθε αναβάτη αλά και να επιτρέπει τη χρήση σε όλες τις περιπτώσεις, τα υψηλότερα όρια σε μια μοτοσυκλέτα για την απόλυτη διασκέδαση. Το πλαίσιο εκμεταλλεύεται όλες τις γνώσεις που έχει αποκτήσει η Aprilia στους αγώνες, αντλώντας από την εμπειρία των μικτών δομών που χρησιμοποιούνται για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supermoto.

 

Το εμπρός κομμάτι του πλαισίου αποτελείται από ένα χωροδικτύωμα χαλυβδοσωλήνων που ενώνεται με δύο πλάκες από χυτό αλουμίνιο στην κάτω πλευρά. Επομένως, δημιουργείται ένα εξαιρετικά άκαμπτο και ελαφρύ πλαίσιο, η καλύτερη λύση για να αξιοποιηθεί η δύναμη του δικύλινδρου Aprilia. Η θέση και η πολύ λοξή κλίση του νέου αμορτισέρ επιτρέπει την απελευθέρωση πολύτιμου χώρου για να επιτευχθεί η βέλτιστη μορφή της διπλής εξάτμισης, χωρίς να επηρεάζεται το μήκος της μοτοσικλέτας και το αμορτισέρ από τη θερμότητα.

 

Το ψαλίδι από αλουμίνιο είναι σχεδιασμένο να αντέχει τα ασύμμετρα φορτία που οφείλονται στη πλευρική τοποθέτηση του αμορτισέρ. Αυτό είναι ένα στοιχείο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες ενός Supermoto, όπως το Aprilia Dorsoduro και συνοψίζει την ανάγκη του συνδυασμού για στρεπτική ακαμψία και ελαστικότητα, τα ουσιώδη στοιχεία για την επίτευξη ακρίβειας και καλή αίσθηση στην οδήγηση.

 

Οι αναρτήσεις: Funfeeling Οι αναρτήσεις του Dorsoduro Factory είναι εντελώς νέες. Το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός της Sachs των 43 χιλιοστών διαθέτει στήριξη για ακτινικές δαγκάνες και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση συμπίεσης/επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου. Επιπλέον το πιρούνι προσφέρει μια προοδευτική και μεγάλη διαδρομή (160 χιλ.), σύμφωνα με τη φιλοσοφία των supermoto.

 

Αμφότερες οι πλάκες είναι σφυρήλατες, με την επάνω να είναι ανοδιωμένη, αντανακλώντας το πολύ υψηλό επίπεδο φινιρίσματος του κορυφαίου Dorsoduro. Το νέο αμορτισέρ, με ξεχωριστό δοχείο, συνδέεται απ’ ευθείας με το ψαλίδι, σύμφωνα με τη συνδεσμολογία cantilever και ρυθμίζεται τόσο η απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, όσο και η προφόρτιση του ελατηρίου. Αυτή είναι μια προηγμένη μονάδα που επιτρέπει πιο έμπειρους αναβάτες να πάρουν τη μέγιστη απόδοση από τη μοτοσικλέτα.

 

Το Dorsoduro 750 Factory διατίθεται στο δίκτυο συνεργατών Aprilia, στην τιμή των €9.550.

Επόμενο άρθρο »

DYNOJET POWER COMMNADER NEW “PCV”

« Προηγούμενο άρθρο

Μπότες και Γάντια DoubleR από την BMW

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ