Για το WorldSBK στην πίστα Nevers Magny-Cours, θα είναι διαθέσιμες πολύ μαλακές και εξαιρετικά μαλακές γόμες με προηγμένο σκελετό κατάλληλο για τα χαρακτηριστικά της Γαλλικής πίστας
· Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike συνεχίζεται με τον Γαλλικό Γύρο που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου στην πίστα Nevers Magny-Cours. Η κατανομή για την κατηγορία WorldSBK περιλαμβάνει τρεις επιλογές για το πίσω μέρος: δύο αναπτυξιακές και μία στάνταρ, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με τις επιλογές SC1 (μεσαίο) και SC2 (σκληρό) για το μπροστινό μέρος.
· Η πρώτη επιλογή ανάπτυξης είναι η πολύ μαλακή γόμα προδιαγραφής E0126, η οποία διαθέτει την ένωση SCX στο καινοτόμο σκελετό που εισήγαγε η Pirelli αυτή τη σεζόν. Αυτό το ελαστικό έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε 3 προηγούμενους γύρους, στους οποίους ήταν πολύ επιτυχημένο και χρησιμοποιήθηκε ευρέως. Η δεύτερη επιλογή προορίζεται για δοκιμές, κατατακτήριες και τον αγώνα Superpole, και είναι η ήδη γνωστή εξαιρετικά μαλακή E0479, η οποία συνδυάζει τη νέα δομή με την γόμα SCQ. Έχει ήδη κάνει ένα επιτυχημένο ντεμπούτο στο Misano, όντας το αγαπημένο των αναβατών για τον αγώνα Superpole. Η στάνταρ επιλογή θα είναι η μαλακή SC0.

· Στο Magny-Cours, οι αναβάτες του WorldSSP θα μπορούν επίσης να βασίζονται στις επιλογές με τις οποίες είναι ήδη εξοικειωμένοι: SC1 και SC2 για το μπροστινό μέρος, που θα συνδυάζονται με SCX ή SC0 στο πίσω μέρος.
Εκμεταλλευόμαστε τα χαρακτηριστικά του Magny-Cours για να συνεχίσουμε την ανάπτυξη της πολύ μαλακής γόμας
"Η πίστα Magny-Cours χαρακτηρίζεται από μια λεία και ήπια άσφαλτο, η οποία προσφέρει ελάχιστη πρόσφυση και καθιστά την εργασία των ελαστικών ιδιαίτερα δύσκολη. Σε παρόμοια πλαίσια, η πολύ μαλακή γόμα E0126 έχει ήδη αποδειχθεί αποτελεσματική λύση, προσφέροντας το εξαιρετικό επίπεδο πρόσφυσης του SCX σε συνδυασμό με υψηλή σταθερότητα απόδοσης χάρη στο νέο σκελετό ανάπτυξης. Στους τρεις γύρους στους οποίους χρησιμοποιήθηκε, έχει εκτιμηθεί ευρέως, όντας η κύρια επιλογή για τους μεγάλους αγώνες και, στην Κρεμόνα, και για τον αγώνα Superpole. Εάν οι θερμοκρασίες της ασφάλτου είναι επαρκείς, το Magny-Cours θα αποτελέσει μια ιδανική ευκαιρία για περαιτέρω επιβεβαίωση σε μια πολύ ιδιαίτερη πίστα, η οποία συνδέει ένα μείγμα στροφών και σικέιν εμπνευσμένων από τα πιο εμβληματικά τμήματα άλλων διάσημων πιστών. Το 2024, με θερμοκρασίες μεταξύ 20 και 27 °C, η τυπική SC0 χρησιμοποιήθηκε επίσης από αρκετούς αναβάτες: επομένως θα είναι ενδιαφέρον να δούμε ποιες συνθήκες θα προκύψουν και ποιες τεχνικές επιλογές θα προκύψουν. Ωστόσο, είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η κατανομή θα μας επιτρέψει να καλύψουμε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών. Όπως ήδη στο Misano και το Balaton, η εξέλιξη E0479 θα είναι επίσης διαθέσιμη στο Magny-Cours, με γόμα SCQ, αφιερωμένη στις κατατακτήριες και τον σύντομο αγώνα. Στον ιταλικό γύρο, όταν οι συνθήκες το επέτρεψαν, έδωσε εξαιρετική ανατροφοδότηση τόσο από άποψη χρόνου όσο και από άποψη αίσθησης από τους αναβάτες.