Προς το παρόν πρόκειται για πρωτότυπα, αλλά μας δίνουν μια γεύση από τα μελλοντικά σχέδια της LiveWire. Παρουσιάστηκαν εντελώς απρόσμενα και είναι δύο ολοκαίνουργια πρωτότυπα LiveWire EV, τα οποία δημοσιεύτηκαν στο Instagram όπου υπάρχουν πολλές ακόμη φωτογραφίες κατευθείαν από την LiveWire.
Το κείμενο της δημοσίευσης δίνει μερικές βασικές λεπτομέρειες: Πρόκειται για EV μοτοσυκλέτες ισοδύναμες με 125cc, η μία σχεδιασμένη για μονοπάτια και η άλλη για αστική χρήση, με ύψος σέλας «κοντά στα 76 εκατοστά», επιτάχυνση 0–50 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 85 χλμ/ώρα, και αυτονομία περίπου 160 χλμ. με μία φόρτιση.
Αυτό που πραγματικά ξεχωρίζει από αυτή την ανακοίνωση είναι μία πρόταση:
«Οι μοτοσυκλέτες τροφοδοτούνται από δύο αφαιρούμενες μπαταρίες που μπορούν να φορτιστούν ή να αντικατασταθούν».
Η LiveWire κινείται προς αυτή την κατεύθυνση όπως οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες, σχεδιάζοντας μοτοσυκλέτες με αφαιρούμενες, ανταλλάξιμες μπαταρίες. Και φαίνεται πως αυτή η πλατφόρμα LiveWire S3 έχει την ίδια τεχνολογία Kymco Ionex
Η LiveWire, είχε υπογράψει συμφωνία συνεργασίας παραγωγής και ανάπτυξης με την Ταϊβανέζικη κατασκευάστρια μοτοσυκλετών Kymco πριν από μερικά χρόνια. Ενώ οι πιο πρόσφατες μοτοσυκλέτες της LiveWire βασίζονταν στην πλατφόρμα S2 Arrow, τα μοντέλα S3 είχαν από την αρχή σχεδιαστεί ως μοτοσυκλέτες της μικρής κατηγορίας – ενδεχομένως με εναλλάξιμες μπαταρίες.
Ο CEO της Kymco, Allen Ko, το 2023, λίγο μετά την παρουσίαση της πλατφόρμας Kymco Ionex EV (με την ανταλλαγή μπαταριών ως βασικό χαρακτηριστικό), δήλωσε απευθείας στην ιστοσελίδα RideApart τα εξής:
«Η τεχνολογία Ionex της Kymco αναμένεται να είναι η κινητήρια δύναμη μεταξύ LiveWire και Kymco για τις μικρότερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες».
Όλοι στοχεύουν ξανά στα μικρά EV – και δικαιολογημένα
Στον τομέα των ελαφριών, οικονομικών EV μοτοσυκλετών, που είναι μια κατηγορία όπου εμπλέκονται μέχρι και τα ηλεκτρικά ποδήλατα, τα δύο νέα μοντέλα της LiveWire δεν έχουν πολλές τεχνικές πληροφορίες διαθέσιμες, επειδή είναι ακόμα σε πρωτότυπο στάδιο. Οι πρώτες πληροφορίες από την ανάρτηση στο Instagram δείχνουν ότι μάλλον κινούνται σε επίπεδα προδιαγραφών πιο κοντά στο μοντέλο Zero XB και όχι τόσο κοντά στο XE, αν και η εκτιμώμενη αυτονομία της LiveWire είναι κοντά, οπότε στην πραγματικότητα ίσως ξεπερνάει και τα δύο μοντέλα της Zero στον συγκεκριμένο τομέα.
Σχεδιαστικά, ποια εντύπωση αφήνουν;
Η πρώτη εντύπωση είναι ότι τα πρωτότυπα της LiveWire μοιάζουν περισσότερο με χαριτωμένα minimotos. Δεν υπάρχει τίποτα κακό με κανένα από τα δύο στυλ και το θέμα είναι να ταιριάζουν σε αυτό που θέλει ο αναβάτης και να καλύπτουν τις ανάγκες του για μικρές μετακινήσεις και αποδράσεις στην εξοχή.