• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
2ος Αγώνας - GP Αργεντινής (Thermas Del Rio Hondo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η QJ Motor λανσάρει τη νέα SRT 900 SX ADV
Νέα Αγοράς 10/03/2025 - 12:34

Η κατηγορία των μοτοσυκλετών περιπέτειας έχει πλέον πολλά μοντέλα τα τελευταία χρόνια, καθιστώντας την την πιο ανταγωνιστική και ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία στη βιομηχανία. Οι αναβάτες παγκοσμίως στρέφονται σε αυτές τις μοτοσυκλέτες κυρίως της μεσαίας κατηγορίας και έλκονται από την ισορροπία ισχύος, βάρους και προσιτής τιμής σε σύγκριση με αυτές των μεγαλύτερων κυβικών.

Και καθώς οι μεγάλες μάρκες μάχονται για την κυριαρχία, οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν εισέλθει δυναμικά και σε αυτή την κατηγορία, προσφέροντας εναλλακτικές λύσεις σε προσιτές τιμές.

Η QJ Motor, που είναι τμήμα του κινεζικού Ομίλου Qianjiang, επεκτείνεται γρήγορα στην παγκόσμια αγορά και ο Όμιλος λανσάρει επίσης διάφορες μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της αναβίωσης της Benelli την οποία κατέχει. Η QJ Motor παράγει πλέον πολλά νέα μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες.

Η τελευταία προσθήκη είναι η QJMotor SRT 900 SX, μια νέα μοτοσυκλέτα περιπέτειας στην μεσαία κατηγορία που θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο 2025. Με την πρώτη ματιά, η QJMotor SRT 900 SX φαίνεται σαν μια κανονική μοτοσυκλέτα περιπέτειας. Διαθέτει επιθετικό σχεδιασμό με επιβλητική στάση, αν και ίσως αρχίζει να φαίνεται λίγο συνηθισμένη αυτή η εμφάνιση στην αγορά σήμερα. Παρ' όλα αυτά, η SRT 900 SX έρχεται με αλουμινένιες βαλίτσες και μία κεντρική βαλίτσα απευθείας από το εργοστάσιο. Αυτό είναι μια αρκετά καλή προσφορά, δεδομένου ότι οι περισσότερες ακριβές μοτοσυκλέτες περιπέτειας απαιτούν επιπλέον πληρωμή για τις αποσκευές, οι οποίες μπορεί να κοστίζουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες ευρώ.

Η καρδιά της SRT 900 SX είναι ένας δικύλινδρος κινητήρας 904 κ.εκ. με παράλληλη διάταξη, που αποδίδει 95.2 ίππους στις 9,000 σ.α.λ. και 90 Nm ροπής στις 6,500 σ.α.λ. Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα εκπομπών Euro 5+ και εδράζεται σε ένα σωληνωτό πλαίσιο χάλυβα σε συνδυασμό με αλουμινένιο ψαλίδι πίσω, με μπροστινό τροχό 19 ιντσών και πίσω τροχό 17 ιντσών, και οι δύο με ακτίνες, όπως υπάρχουν στις περισσότερες μοτοσυκλέτες περιπέτειας που έχουν σχεδιαστεί για χρήση εκτός δρόμου. Οι διαδρομές της ανάρτησης δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη, αλλά με ύψος σέλας 835 χλστ., πιθανόν να προορίζεται περισσότερο για τουριστικά ταξίδια στο δρόμο παρά για εκτός δρόμου δύσκολες συνθήκες.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo, με δύο μπροστινούς δίσκους 320 χλστ. και έναν πίσω δίσκο 260 χλστ., όλοι με ABS. Μία μεγάλη οθόνη TFT έρχεται στάνταρ στον εξοπλισμό μαζί με δυνατότητες συνδεσιμότητας, καθώς και πλήρης φωτισμός LED.

Η τιμή της στην Ελλάδα δεν είναι ακόμα γνωστή, αλλά στην Γερμανία, η τιμή της είναι στα 9,999€, ενώ στην Αυστρία στα 11,999€. Αυτή η τιμή δεν θεωρείται πλέον αρκετά χαμηλή για μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται στην Κίνα αλλά από τη στιγμή που διαθέτει τις βαλίτσες στάνταρ είναι λογική.

Η SRT 900 SX της QJ έχει αρκετό βάρος στα 264 κιλά πλήρως φορτωμένη, ένα βάρος που είναι αρκετό για την κατηγορία της. Οι 95.2 ίπποι είναι επίσης αρκετοί και η ροπή των 90 Nm ακόμη πιο σημαντική για να υπερνικήσει το βάρος που βρίσκεται στα όρια της μεσαίας κατηγορίας και πλησιάζει αυτό των μοτοσυκλετών περιπέτειας της μεγάλης κατηγορίας.

H QJ Motor φαίνεται ότι ανεβαίνει στην κατηγορία των μοτοσυκλετών περιπέτειας και προσφέρει μια μοτοσυκλέτα με χαρακτηριστικά που καλύπτουν τη μεσαία κατηγορία και την άνεση από τις πιο μεγάλες μοτοσυκλέτες. Η γκάμα από τις μοτοσυκλέτες της ανεβαίνει με ρυθμό επίσης και με αυτή την πορεία, τα νέα μοντέλα που έρχονται στην αγορά καλύπτουν όλες τις ανάγκες και όλες τις επιθυμίες όλο και περισσότερων αναβατών.

« Προηγούμενο άρθρο

Κράνος SHOEI X-SPR Pro Daijiro TC-1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2025;
  • ΝΑΙ, ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΠΙΣΤΕΣ ΣΕ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο PECCO BAGNAIA ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΣΕΡΙ