• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Fantic Caballero 700 είναι η ιδανική και για χρήση εκτός δρόμου!
Νέα Αγοράς 26/02/2025 - 13:46

Η Fantic από την Ιταλία αναστατώνει την κατηγορία των μεσαίου μεγέθους μοτοσυκλετών που εδώ και χρόνια κυριαρχείται από μεγάλες μάρκες όπως η Yamaha, η Honda και η Aprilia. Για χρόνια, αυτές οι μάρκες ουσιαστικά καθορίζουν το ρυθμό, αλλά η Fantic με την Caballero 700 Scrambler αποδεικνύει ότι υπάρχει χώρος για φρέσκες ιδέες και σε αντίθεση με άλλες scrambler που είναι απλά γυμνές μοτοσυκλέτες με λασπωμένα ελαστικά, η Caballero είναι χτισμένη για να αποδίδει εκτός δρόμου και το κάνει με στυλ.

Με την πρώτη ματιά, η Caballero 700 Scrambler ξεχωρίζει με την ρετρό εμφάνιση της. Αλλά αυτό που τραβάει πραγματικά την προσοχή είναι ο κινητήρας της, που είναι ένας παράλληλος δικύλινδρος 689 κ.εκ. αλλά όχι οποιοσδήποτε. Αυτός ο κινητήρας είναι ο διάσημος Yamaha CP2, ένας κινητήρας που έχει γίνει σχεδόν θρυλικός λόγω της ροπής του και της αψεγάδιαστης αξιοπιστίας του.

Αναλύοντας τις προδιαγραφές, ο κινητήρας CP2 αποδίδει γύρω στους 74 ίππους, που δεν είναι πολλοί, αλλά είναι αρκετοί τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου. Στην Caballero 700, ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε ένα πλαίσιο από ατσάλι με πιρούνια Marzocchi μπροστά. Στο πίσω μέρος, ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ συμπληρώνει το σύστημα της ανάρτησης. Τα φρένα περιλαμβάνουν δαγκάνες Brembo που σταματούν τη μοτοσυκλέτα των 175 κιλών με σχετική ευκολία.

Και ενώ η βασική έκδοση της Caballero 700 πληροί ήδη όλες τις προδιαγραφές για μια διασκεδαστική και ικανή μοτοσυκλέτα, η Fantic δεν σταματά εκεί. Έχουν παρουσιάσει δύο ειδικές εκδόσεις: την Deluxe και την Travel.

Η έκδοση Deluxe διαθέτει μια κομψή χρωματική σχεδίαση Campovolo Grey, τονισμένη από μαύρες πινακίδες και μια χαρακτηριστική σχεδίαση με 3 λωρίδες που διατρέχουν τις πλευρές δεξιά και αριστερά από τη σέλα και το ντεπόζιτο. Αυτή η παραλλαγή έχει σχεδιαστεί για να απευθύνεται σε αναβάτες πόλης που θέλουν στυλ χωρίς να θυσιάζουν τη λειτουργικότητα.

Από την άλλη πλευρά, η έκδοση Travel έχει κατασκευαστεί για να διανύει μεγάλες αποστάσεις. Είναι εξοπλισμένη με πλαϊνές τσάντες αποθήκευσης που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Givi, μια σχάρα αποσκευών, μια τσάντα αποθήκευσης τοποθετημένη στη δεξαμενή, και ακόμα και μια μικρή ζελατίνα για λίγη προστασία από τον αέρα. Εντυπωσιακή και με το τολμηρό χρώμα Tundra Green με κόκκινες πινακίδες, αυτή η έκδοση απευθύνεται σε αναβάτες που σκοπεύουν να εξερευνήσουν χωμάτινους δρόμους και επαρχιακές διαδρομές με στροφές.

Αλλά εκτός από τις προδιαγραφές και τις δυνατότητες αυτής της μοτοσυκλέτας, αξίζει να εξετάσουμε τη συνεργασία μεταξύ Yamaha και Fantic στην Caballero 700 που θέτει κάποιες ενδιαφέρουσες ερωτήσεις για το πως μία μάρκα όπως η Fantic επιλέγει να ενσωματώσει τον κινητήρα CP2 της Yamaha. Σύμφωνα με όσα έχουν γραφεί στην ιστοσελίδα Autoby, πριν χρόνια η Fantic απέκτησε μια άλλη Ιταλική μάρκα, την Motori Minarelli, μια μάρκα που κάποτε ανήκε, στην Yamaha. Βέβαια, η ιδέα εδώ ήταν να αξιοποιήσει η Fantic την τεχνογνωσία της στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας. Αλλά η ανάπτυξη της Caballero 700 θα μπορούσε να είναι η απόδειξη ότι τόσο η Fantic όσο και η Yamaha θέλουν να διατηρήσουν κάποιο στοιχείο διασκέδασης στην εξίσωση.

Η Caballero 700 Scrambler είναι μια αρκετά ξεχωριστή μοτοσυκλέτα. Είναι μια ευκαιρία για την Yamaha που δεν προσφέρει και η ίδια μια μεσαίου μεγέθους scrambler, να εντάσσεται κάπου μεταξύ της XSR700 και της Tenere 700. Αλλά ίσως αυτή η συνεργασία είναι ακριβώς αυτό που είχαν στο μυαλό τους.

Όσον αφορά την τιμή, οι λεπτομέρειες εξακολουθούν να μην είναι διαθέσιμες, καθώς στην Ευρώπη, η βασική Caballero 700 φέρεται να ξεκινά γύρω στα 10,000 €, με τις ειδικές εκδόσεις σίγουρα να κοστίζουν λίγο παραπάνω για τα επιπλέον χαρακτηριστικά τους.

 

« Προηγούμενο άρθρο

Σώθηκε η KTM AG: Εγκρίθηκε το σχέδιο αναδιάρθρωσης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ