• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Με καινοτομίες η Pirelli στην πίστα της Χερέθ για τις Δοκιμές Moto2™ και Moto3™
Αγώνες 18/02/2025 - 10:15

Νέο πίσω ελαστικό supersoft SCX και ζάντα πλάτους 3,5” μπροστά στην Moto2™. Ελάχιστη πίεση για το πίσω ελαστικό και στην Moto3™

· Για τις επίσημες Δοκιμές προετοιμασίας της Moto2™ και Moto3™ που είναι προγραμματισμένες από τις 18 έως τις 20 Φεβρουαρίου στην Χερέθ, η Pirelli διαθέτει για πρώτη φορά στους αναβάτες της Moto2™ το νέο πίσω ελαστικό SCX (Supersoft), μια ακόμα πιο μαλακή λύση από το SC0 (Soft) που χρησιμοποιήθηκε το 2024, το οποίο θα είναι διαθέσιμο ως εναλλακτική επιλογή στις Δοκιμές αυτές. Το SCX χρησιμοποιείται ήδη για χρόνια στο WorldSBK και στην αγωνιστική σεζόν του 2025 θα το φέρει και στην Moto2™ σε όλες τις πίστες όπου οι συνθήκες ασφάλτου ή οι θερμοκρασίες το επιτρέπουν.

· Μια ακόμα καινοτομία για το 2025 στην Moto2™ είναι η μετάβαση από τη ζάντα με κανάλι 3,75” στη στενότερη ζάντα 3,5”. Το μικρότερο μέγεθος αναμένεται να βοηθήσει τις μοτοσυκλέτες να είναι πιο ευέλικτες στην είσοδο των στροφών και στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης.

· Για τους αναβάτες της κατηγορίας Moto3™, επιβεβαιώθηκε η κατανομή του περασμένου έτους, με SC1 (μαλακό) και SC2 (μεσαίο) τόσο μπροστά όσο και πίσω, αλλά με μια καινοτομία: όπως ήδη για την Moto2™, από φέτος και η Moto3™ θα έχει ελάχιστη πίεση σύμφωνα με τους κανονισμούς για το πίσω ελαστικό, ίση με 1.50 bar (22 psi).

Μια πρώτη γεύση από τις νέες καινοτομίες για το 2025 στις Δοκιμές στην Χερέθ:

«Οι Επίσημες Δοκιμές στην Χερέθ ακολουθούν τις Ιδιωτικές Δοκιμές της περασμένης εβδομάδας στο Πορτιμάο, όπου και στις δύο κατηγορίες καταρρίφθηκαν ρεκόρ γύρων στην πίστα, με βελτιώσεις μεγαλύτερες από 8 δέκατα στην Moto3™ και περίπου 3 δέκατα στην Moto2™. Ήδη στην Πορτογαλία, οι ομάδες και οι αναβάτες της Moto2™ είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μια από τις καινοτομίες της φετινής χρονιάς, συγκεκριμένα τη νέα ζάντα μπροστά με το στενότερο κανάλι, που πέρασε από 3,75” σε 3,5”. Αναμένουμε ότι αυτή η αλλαγή θα προσφέρει πλεονέκτημα στη συμπεριφορά, ειδικά κατά την είσοδο στις στροφές και όσον αφορά την ευελιξία στις αλλαγές κατεύθυνσης. Μια ακόμα σημαντική καινοτομία για τους αναβάτες της Moto2™ θα είναι η εισαγωγή του supersoft SCX που, όπως όλες οι λύσεις μας, είναι ένα ελαστικό που πωλείται κανονικά στην αγορά: αυτό σημαίνει ότι μερικές ομάδες μπορεί ήδη να το έχουν δοκιμάσει ιδιωτικά, αλλά είναι η πρώτη φορά που το διαθέτουμε επίσημα. Πρόκειται για ένα ακόμα πιο μαλακό ελαστικό από το SC0, το οποίο ήταν η πιο μαλακή επιλογή στην κατανομή πέρυσι. Η πρόθεσή μας είναι να το κάνουμε διαθέσιμο στους αναβάτες για τη σεζόν του 2025, μαζί με το μαλακό SC0 και/ή το μεσαίο SC1, μόνο σε πίστες όπου, λόγω του τύπου ασφάλτου και των θερμοκρασιών, θα μπορούσε να αποτελέσει αποτελεσματική επιλογή. Τέλος, στην Moto3™, δεδομένων των εξαιρετικών αποτελεσμάτων που επιτεύχθηκαν πέρυσι, αποφασίσαμε να επιβεβαιώσουμε τις λύσεις του 2024 εισάγοντας, όπως και στην Moto2™, μια ελάχιστη πίεση για το πίσω ελαστικό, η οποία καθορίζεται στα 1.50 bar, για να εξασφαλίσουμε την βέλτιστη απόδοση του ελαστικού».

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Bulega στην κορυφή στις Δοκιμές του WorldSBK

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK: Bulega και Ducati κυριαρχούν την 1η μέρα του Επίσημου Τεστ.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ