• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Κρίση KTM AG: Βελτιώνει το Σχέδιο Αναδιάρθρωσης
Aλλά οι Αμερικανοί Πιστωτές Κάνουν Νέα Κίνηση
Νέα Αγοράς 16/02/2025 - 07:01

Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης
Αρχικό κείμενο: Günther Wiesinger για το Gpone.com

 

Όπως είναι γνωστό στις 25 Φεβρουαρίου είναι που θα αποφασιστεί αν η KTM θα καταφέρει να παραμείνει η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή εταιρεία μοτοσυκλετών. Ο διαχειριστής της αναδιάρθρωσης, Peter Vogl, είναι αισιόδοξος και προσφέρει στους πιστωτές μερίδιο 30%. Ωστόσο, μετά τη συνεδρίαση της επιτροπής πιστωτών στις 10 Φεβρουαρίου 2025, η KTM AG βελτιώνει σήμερα το σχέδιο αναδιάρθρωσης που είχε προσφέρει μέχρι τώρα, προσφέροντας στους πιστωτές το 30% ως "μερίδιο σε μετρητά", το οποίο θα πρέπει να καταβληθεί στον διαχειριστή της αναδιάρθρωσης μέχρι τις 15 Απριλίου 2025.

Η διαδικασία επένδυσης βρίσκεται τώρα στο κρίσιμο στάδιο. Σύμφωνα με το σχέδιο της KTM AG, η χρηματοδότηση για την επανεκκίνηση της παραγωγής αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2025, και η χρηματοδότηση του μεριδίου σε μετρητά για τους πιστωτές πρέπει να εξασφαλιστεί μέχρι το τέλος Μαρτίου 2025. Οι απαραίτητοι οικονομικοί πόροι θα πρέπει να παρασχεθούν από τους υπάρχοντες ιδιοκτήτες, νέους επενδυτές και τράπεζες.

Αρχικά, τα χρήματα για την πληρωμή του 30% στους πιστωτές θα έπρεπε να διατεθούν από τους υπάρχοντες ιδιοκτήτες, νέους επενδυτές και τράπεζες μέσα στα δύο χρόνια μετά τις 25 Φεβρουαρίου 2025 και να κατατεθούν στον διαχειριστή της αναδιάρθρωσης μέχρι τις 15 Απριλίου, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η εταιρεία με έδρα το Mattighofen (περιοχή Braunau).

Συνολικά, η αύξηση του κεφαλαίου από τους υπάρχοντες ιδιοκτήτες και τους νέους επενδυτές αναμένεται να φέρει περίπου 900 εκατομμύρια ευρώ φρέσκου χρήματος για να σωθεί η επιχείρηση που βρίσκεται σε δυσχέρεια.

Η διακοπή της παραγωγής θα λήξει στις 17 Μαρτίου, και από εκεί και πέρα περίπου 230,000 μοτοσικλέτες θα πωλούνται ξανά το 2025 με περίπου 4,000 υπαλλήλους.
Ο διαχειριστής της αναδιάρθρωσης Peter Vogl εξηγεί: "Εάν το σχέδιο αναδιάρθρωσης απορριφθεί και ανοίξει διαδικασία πτώχευσης για τα περιουσιακά στοιχεία της KTM AG, από την αποδιάρθρωση του Ομίλου KTM θα αναμένονταν μόνο ένα ποσοστό περίπου 15%." Η αναφορά και οι εκθέσεις θα ολοκληρωθούν μέχρι τις 17 Φεβρουαρίου 2025 και θα παρουσιαστούν στο δικαστήριο.

Η πρόταση της KTM AG προβλέπει, επομένως, ένα σημαντικά καλύτερο ποσοστό για τους πιστωτές - σε σχέση με το 15%. Στις 25 Νοεμβρίου εντοπίστηκαν χρέη ύψους 1.8 δισεκατομμυρίων, και από τότε οι πιστωτές έχουν δηλώσει συνολική οφειλή 2.2 δισεκατομμυρίων. Όμως 400 εκατομμύρια δεν έχουν ακόμη γίνει αποδεκτά από τον Peter Vogl.

Η εναλλακτική πρόταση που έκανε στους πιστωτές η εταιρεία Whitebox Advisors LLC, από τη Νέα Υόρκη, δεν είναι υλοποιήσιμη σύμφωνα με την ισχύουσα αυστριακή νομοθεσία.
Ωστόσο, η εναλλακτική πρόταση από τις Ηνωμένες Πολιτείες προσφέρει στους πιστωτές τη δυνατότητα βελτίωσης μόνο εάν παραιτηθούν από το μερίδιό τους στην πρώτη φάση και παρέχουν επίσης επιπλέον χρηματοδότηση.
Ο Vogl δηλώνει: "Εάν το σχέδιο αναδιάρθρωσης απορριφθεί με την ελπίδα αυτής της πρότασης, υπάρχει κίνδυνος πτώχευσης και, επομένως, αποδιάρθρωσης."
Η ψηφοφορία για το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα διεξαχθεί στις 25 Φεβρουαρίου 2025 στο Περιφερειακό Δικαστήριο του Ried im Innkreis, στην Άνω Αυστρία.

Για να δούμε λοιπόν αν τελικά μετά από όλες αυτές τις κινήσεις η ΚΤΜ θα σωθεί – που όλα δείχνουν προς αυτήν την κατεύθυνση – αφού σε διαφορετική περίπτωση οι πιστωτές θα πάρουν περίπου μόνο 15% των χρημάτων τους και αυτό αφού πωληθούν τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας, μια διαδικασία που θα χρειαστεί πάρα πολύ χρόνο για να ολοκληρωθεί! Διαφορετικά παίρνουν τώρα το 30% μετρητά και μετά περιμένουν την ανάκαμψη στα επόμενα χρόνια για το υπόλοιπο.

Επόμενο άρθρο »

Extreme TrackDays στα Μέγαρα

« Προηγούμενο άρθρο

To Honda RoadSync - Σύστημα Φωνητικού Ελέγχου Smartphone - της Honda είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ