• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η νέα XDiavel V4 είναι μία Sport Cruiser σύμφωνα με την Ducati
Νέα Αγοράς 14/02/2025 - 14:27

Το αδιαμφισβήτητο στυλ Sport Cruiser από το Borgo Panigale ενισχύεται από τη δύναμη της εικόνας και την μοναδική προσωπικότητα του κινητήρα V4 Granturismo με αντίστροφα περιστρεφόμενο άξονα, μοναδικές λεπτομέρειες και την προηγμένη ηλεκτρονική τεχνολογία της Ducati.
Η XDiavel V4 είναι πλήρως ανασχεδιασμένη, με άνετη και χαλαρή θέση οδήγησης, πιο άνετη σέλα για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη και αξεσουάρ που είναι τέλεια για ταξίδια.
Δύο συγκεκριμένα και αποκλειστικά χρώματα, Burning Red και Black Lava, κάνουν τ
η νέα XDiavel V4 μοναδική και άμεσα αναγνωρίσιμη.

Borgo Panigale (Μπολόνια, Ιταλία) – Το τελευταίο επεισόδιο της Ducati World Première 2025 παρουσιάζει τη νέα XDiavel V4, το Sport Cruiser κατασκευασμένη στο Borgo Panigale. Μία μοναδική μοτοσυκλέτα, της οποίας η ψυχή συνδυάζει πλέον τις επιδόσεις του κινητήρα V4 που προέρχεται από το MotoGP με τη θέση οδήγησης cruiser και την αισθησιακή ομορφιά που χαρακτηρίζει όλες τις Ducati. Μια ακόμη πιο μυώδης, εκλεπτυσμένη και υψηλής απόδοσης ερμηνεία των εννοιών που εισήγαγε η πρώτη XDiavel 1260 στην κατηγορία.

Μια μοτοσυκλέτα για εκείνους που θέλουν κάτι διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα και αγαπούν να ξεχωρίζουν. Από ενθουσιώδεις που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα με στυλ μέχρι λάτρεις της γοητείας του cruiser που ταυτόχρονα γοητεύονται από τις επιδόσεις Dragster που πάντα χαρακτήριζαν την XDiavel.

Οι γραμμές της είναι μυώδεις και ταυτόχρονα κομψές. Η χαμηλή και χαλαρή θέση οδήγησης προσφέρει στον αναβάτη εξαιρετικό έλεγχο. Η προσωπικότητά της μαγνητίζει την προσοχή. Η XDiavel V4 είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να περνά με χαμηλή ταχύτητα στις αστικές λεωφόρους με την ίδια φυσικότητα με την οποία χορεύει ανάμεσα στις στροφές στους λόφους.

Η XDiavel V4 είναι εκπληκτική. Ο κινητήρας V4 Granturismo των 1,158 κ.εκ. προσφέρει επιδόσεις αναφοράς για την κατηγορία. Με 168 ίππους και 12.8 kgm ροπής, συνδυάζει τη γραμμικότητα σε χαμηλές στροφές με έντονη ροπή σε όλο το εύρος των στροφών. Ο αντίστροφα περιστρεφόμενος στρόφαλος, σε συνδυασμό με το ένα από τα χαμηλότερα βάρη στην κατηγορία (229 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας χωρίς καύσιμο), προσφέρει στην XDiavel V4 χειρισμό που αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Αδιαμφισβήτητη γραμμή
Η XDiavel V4 είναι μια μοτοσυκλέτα αντίθεσης και το δείχνει με την πρώτη ματιά. Η χαμηλή και κομψή γραμμή sport cruiser, ενισχυμένη από το φως που παίζει πάνω στις ομαλές επιφάνειες, αντιπροσωπεύει μια συναρπαστική αντίθεση με την εικόνα της δύναμης και της τεχνολογίας που μεταφέρουν τα μηχανικά μέρη. Τολμηρές μορφές, εμπνευσμένες από τα supercars, των οποίων η εξαιρετική αισθητική και τεχνική φύση υπογραμμίζεται από την υπερηφάνεια που αποπνέει η ορατή εξάτμιση με τέσσερις απολήξεις. Ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη, η XDiavel V4 μπορεί να είναι μία cruiser για να απολαύσει το ηλιοβασίλεμα σε μια παραλιακή διαδρομή ή ένα dragster έτοιμο να επιταχύνει στο πράσινο φως.

Η μυώδης δεξαμενή καυσίμου τραβάει το βλέμμα με τα νέα και ιριδίζοντα χρώματα Black Lava και Burning Red, που δημιουργήθηκαν ειδικά για την XDiavel V4, τα οποία παράγουν ρευστές και κομψές αντανακλάσεις όταν πέφτει το φως. Τα εμπρός και πίσω φώτα και οι δυναμικοί δείκτες κατεύθυνσης που είναι ενσωματωμένοι στα πλευρικά πάνελ, φυσικά πλήρως LED, συμβάλλουν στην αδιαμφισβήτητη χαρακτηριστική εμφάνιση της XDiavel V4. Το μπροστινό φως DRL, με το διπλό προφίλ C, τραβά την προσοχή σε ένα παιχνίδι αντιθέσεων με την εσωτερική όψη του προβολέα. Μαζί με την πίσω φωτεινή μονάδα, τοποθετημένη κάτω από το πίσω φτερό, χαιρετά τον αναβάτη με το Welcome Effect όταν ενεργοποιείται η οθόνη στο ταμπλό, τονίζοντας την εκλέπτυνση και την προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια της XDiavel.

Το μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι αφήνει τον αναβάτη ελεύθερο να θαυμάσει τον βαθύ αλλά οπτικά πολύ ελαφρύ πίσω τροχό, στον οποίο έχει τοποθετηθεί το επιβλητικό ελαστικό 240/45. Οι πέντε ακτίνες των ζαντών, με επεξεργασμένες επιφάνειες, ενισχύουν την αναφορά στα αμερικανικά muscle cars.

Ο αναβάτης, ο οποίος μπορεί να απολαύσει την άνεση μιας χαμηλής σέλας (770 mm από το έδαφος) και ένα τιμόνι που έχει τοποθετηθεί πιο πίσω και χαμηλότερα, σε σχέση με την XDiavel 1260 για να διευκολύνει τη χρήση, ειδικά όταν είναι σε κίνηση, έχει πλήρη έλεγχο της μοτοσυκλέτας σε κάθε κατάσταση. Η άνεση έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στην πίσω ανάρτηση με αυξημένη διαδρομή 25 mm σε σχέση με την XDiavel 1260 και, το κυριότερο, σε μία πλατιά, καλά διαμορφωμένη και με περισσότερο πάχος σέλα. Ο συνεπιβάτης μπορεί επίσης να επωφεληθεί από μία πιο πλατιά (+30% σε πλάτος, +50% σε μήκος) και άνετη (+25 mm πάχος) σέλα, και από μια πίσω χειρολαβή που παρέχεται ως στάνταρ.

Οι ενθουσιώδεις που προτιμούν μια θέση οδήγησης που τους επιτρέπει να εκμεταλλευτούν ακόμα περισσότερο την δυναμική της XDiavel V4 μπορούν να μετακινήσουν τα μαρσπιέ σε μια πιο πίσω θέση, χάρη στο ειδικό κιτ που προσφέρεται από τον κατάλογο Ducati.
Και αν εξοπλιστεί με το αξεσουάρ πίσω φτερού,
η XDiavel V4 μπορεί επίσης να μετατραπεί σε μια ζωηρή μονοθέσια.

Κινητήρας V4 που προέρχεται από το MotoGP
Η XDiavel υιοθετεί τον κινητήρα V4 Granturismo των 1,158 κ.εκ., μια τεχνική λύση που βελτιώνει τις επιδόσεις, τη δυναμική και την ευχαρίστηση οδήγησης. Αυτό οφείλεται επίσης στην προηγμένη τεχνολογία του αντίστροφα περιστρεφόμενου στρόφαλου, ο οποίος, όπως και στη μοτοσυκλέτα Ducati MotoGP, μειώνει το γυροσκοπικό φαινόμενο, αυξάνοντας την ευκινησία. Ο κινητήρας είναι κεντρικό στοιχείο του σχεδιασμού της μοτοσυκλέτας, χάρη και στην γυαλιστερή μαύρη απόχρωση που χρησιμοποιείται, μοναδική στους κινητήρες V4 της Ducati.

Ισχυρός (168 ίπποι), πλούσιος σε ροπή σε όλες τις ταχύτητες περιστροφής (με μέγιστη τιμή 12,8 kgm στις 7,500 σ.α.λ., 0.2 kgm περισσότερα από την Multistrada V4) αλλά και εξαιρετικά ελαφρύς και συμπαγής, ο V4 Granturismo (που προέρχεται από την Desmosedici Stradale) και την Streetfight V4, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και στις χαμηλότερες ταχύτητες. Χαρακτηρίζεται επίσης από χαμηλό κόστος λειτουργίας, με τις σημαντικότερες επεμβάσεις συντήρησης να προγραμματίζονται σε διαστήματα 60,000 χλμ. (τιμή ρεκόρ) και είναι αποδοτικός σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων χάρη στο εκτεταμένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Αυτή η λειτουργία απενεργοποιεί την πίσω συστοιχία κυλίνδρων, όχι μόνο όταν το όχημα είναι σταματημένο στο ρελαντί, αλλά και όταν οδηγείτε με χαμηλές στροφές σε συνθήκες μειωμένου φορτίου κινητήρα.

Η σειρά ανάφλεξης Twin Pulse, μαζί με το αποκλειστικό σύστημα εξάτμισης που αναπτύχθηκε με μεγάλη προσοχή στην «ποιότητα ήχου», χαρακτηρίζουν αναμφισβήτητα τη χροιά V4 Granturismo της XDiavel V4. Το εκτεταμένο σύστημα απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων, το οποίο επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί ως δικύλινδρος ή ως τετρακύλινδρος με ανεπαίσθητη μετάβαση λόγω της σταδιακής του μετάβασης, δημιουργεί μια διακύμανση στον τόνο του θορύβου της εξάτμισης κατά τη μετάβαση από τη μία λειτουργία στην άλλη. Ένας βαθύτερος ήχος, με χαμηλότερες συχνότητες, χαρακτηρίζει τον V4 Granturismo όταν είναι ενεργοί μόνο οι δύο εμπρός κύλινδροι, ενώ οι συχνότητες γίνονται υψηλότερες όταν και οι τέσσερις κύλινδροι είναι σε λειτουργία.

Πλαίσιο

Η συναρπαστική απόδοση του κινητήρα V4 Granturismo συνδυάζεται με απροσδόκητη ευκινησία και δυναμική για μια μοτοσυκλέτα αυτού του τύπου, η οποία μεταφράζεται σε οδηγική απόλαυση και ασφάλεια σε κάθε περίσταση. Η XDiavel V4 έχει απόβαρο 229 κιλά, για εξοικονόμηση 6 κιλών σε σύγκριση με την XDiavel 1260 S, χάρη στην ελαφρότητα του V4 Granturismo και τις στοχευμένες παρεμβάσεις σε πολλά από τα στοιχεία της μοτοσυκλέτας. Όλα αυτά συνδυάζονται με τη φινέτσα των εξαρτημάτων. Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με ανεστραμμένο πιρούνι 50 mm και αμορτισέρ με διάταξη προβόλου, πλήρως ρυθμιζόμενα και τα δύο.

Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα ικανή να παράγει εκπληκτική επιτάχυνση και επιβράδυνση με μεγάλη ευκολία και ασφάλεια. Οι επιδόσεις του V4 Granturismo των 168 ίππων, σε συνδυασμό με το πίσω ελαστικό 240/45 και τις ειδικές σχέσεις μετάδοσης, επιτρέπουν την επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3”, με πραγματικά εντυπωσιακή ώθηση. Το σύστημα πέδησης, με δίσκους 330 mm και δαγκάνες Brembo Stylema®, εξασφαλίζει απόδοση ρεκόρ, με τιμές μέγιστης επιβράδυνσης 11,5 m/s2. Μια τιμή που γενικά χαρακτηρίζει τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, η οποία είναι εφικτή μόνο χάρη σε μια πολύ εκλεπτυσμένη βαθμονόμηση του συστήματος ABS, ωφελώντας την ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.

 

Ηλεκτρονικά

Ο αναβάτης μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως και με ασφάλεια τις επιδόσεις της XDiavel V4 χάρη σε ένα πλήρες και αποτελεσματικό πακέτο ηλεκτρονικών. Η XDiavel V4 προσφέρει τρία Power Modes και τέσσερα Riding Modes: Sport, Touring, Urban και Wet, χάρη στα οποία ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει την απόκριση του κινητήρα και την παρέμβαση των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης - Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control και ABS Cornering - στην κατάσταση και στις προτιμήσεις του αναβάτη.

Το Cruise Control κάνει τις διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο πιο ξεκούραστες, ενώ το Ducati Quick Shift, που προέρχεται από την νέα Panigale V4, καθιστά τη χρήση του κιβωτίου γενικά λιγότερο κουραστική και πιο αποτελεσματική στη σπορ οδήγηση. Τέλος, το Launch Control εγγυάται ότι ξεκινάει απίστευτα όταν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο την απόδοση επιτάχυνσης της XDiavel V4.

Ο αναβάτης μπορεί να διαχειριστεί όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα μέσω των χειριστηρίων με οπίσθιο φωτισμό στο τιμόνι και του νέου έγχρωμου ταμπλό 6,9" TFT με αναλογία διαστάσεων 8:3, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Panigale V4. Το ταμπλό προσφέρει επίσης συνδεσιμότητα Bluetooth για σύζευξη του smartphone για κλήσεις, μηνύματα κειμένου και μουσική ή για χρήση του συστήματος πλοήγησης Turn-by-turn (διατίθεται ως αξεσουάρ) μέσω της εφαρμογής Ducati Link. Το προστατευτικό γυαλί χρησιμοποιεί τεχνολογία Optical Bonding για να εξασφαλίσει βέλτιστη αναγνωσιμότητα σε μαύρο φόντο ακόμη και κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

Αξεσουάρ

Οι λάτρεις που θέλουν να βελτιώσουν τις δυνατότητες τουρισμού της XDiavel V4 θα βρουν πολλές επιλογές στον κατάλογο της Ducati Performance, ξεκινώντας από τις ημιάκαμπτες θήκες 48 λίτρων για τις οποίες η μοτοσυκλέτα είναι ήδη προδιατεθειμένη, θήκες εξοπλισμένες με καλύμματα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Αυτές πρέπει να τοποθετηθούν μαζί με την πλάτη του συνοδηγού, με πρόσθετο προβολέα και ενσωματωμένες πλαϊνές λαβές, επιτρέποντας έτσι άνετες μετακινήσεις ακόμη και ως ζευγάρι. Η άνεση μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω υιοθετώντας το αξεσουάρ plexiglass, που προσφέρεται στην έκδοση Touring ή στην πιο επιθετική έκδοση Sport. Οι ψηλότεροι αναβάτες μπορούν να βελτιώσουν την εργονομία της XDiavel V4 επιλέγοντας τη σέλα Comfort, που χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερο πάχος αφρού (+15 mm) και διαφορετικό σχήμα στην πίσω περιοχή. Εκτός από το ότι είναι πιο άνετη για μεγαλύτερους σωματότυπους, η σέλα Comfort διακοσμείται επίσης με πιο ποιοτική επένδυση. Επιπλέον, για όσους θέλουν να ενισχύσουν την εμφάνιση της χαμηλής οδήγησης της XDiavel, ο κατάλογος αξεσουάρ προσφέρει επίσης μια σέλα χαμηλωμένη κατά 15 mm. Η πιο σπορ πλευρά της XDiavel V4, ενισχύεται από την εξάτμιση με τις τέσσερις απολήξεις από τιτάνιο. Σε όλα αυτά, μπορούν να προστεθούν εξαρτήματα από συμπιεσμένο αλουμίνιο, ανθρακονήματα, ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο και δαγκάνες φρένων σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα για περαιτέρω εξατομίκευση της νέας XDiavel V4.

 

Χρώματα και Διαθεσιμότητα

Για πρώτη φορά, η XDiavel V4 είναι διαθέσιμη σε δύο χρώματα, το Burning Red και το Black Lava, και τα δύο μεταλλικά, τα οποία την καθιστούν ακόμα πιο μοναδική και τα ονόματα τους, που αναφέρονται στη φωτιά, υπογραμμίζουν τα συναισθήματα που ξυπνά αυτή η μοτοσυκλέτα. Για πρώτη φορά, η XDiavel προσφέρεται σε κόκκινο, αλλά διαφορετικό από το Ducati Red και το λαμπερό Racing Red. Το Black Lava, από την άλλη πλευρά, εμπλουτίζει το κλασικό γυαλιστερό μαύρο του κόσμου των cruiser με ζεστές αποχρώσεις που αντανακλούν την μοναδική, σύνθετη και εξελιγμένη προσωπικότητα της XDiavel V4.

Η XDiavel V4 θα φτάσει στα καταστήματα το Μάιο του 2025.

XDiavel V4

Χρώματα

  • Burning Red, Black Lava

Κυριότερα χαρακτηριστικά εξοπλισμού

  • Κινητήρας V4 Granturismo, 1,158 cc
  • 168 hp (124 kW) στις 10,750 rpm, 126 Nm (12.8 kgm) στις 7,500 rpm
  • Έλεγχος απόστασης βαλβίδας κάθε 60,000 χλμ
  • Σκελετός αλουμινίου monocoque
  • Ρεζερβουάρ 20 λίτρων από ατσάλι
  • Πλήρες φως LED με διπλό C DRL και “Welcome Effect” κατά την ενεργοποίηση
  • Πλήρες πίσω φως LED κάτω από την ουρά με “Welcome Effect” κατά την ενεργοποίηση
  • Ενσωματωμένα δυναμικά φλας
  • Λειτουργία “Coming Home”
  • Ανάρτηση 50 mm πλήρως ρυθμιζόμενη
  • Πλήρως ρυθμιζόμενο μονοσόκ
  • Μονόπλευρο ψαλίδι αλουμινίου
  • Σύστημα φρένων με διπλούς δίσκους 330 mm και δαγκάνες Brembo Stylema® μονοκόμματες μπροστά
  • 240/45 Diablo Rosso III πίσω ελαστικό
  • Τελική μετάδοση αλυσίδας
  • Ζάντες αλουμινίου χυτές με κατεργασμένες ακτίνες
  • 6,9” TFT ταμπλό με αναλογία 8:3 και Bluetooth σύνδεση, εφαρμογή Ducati Link
  • Προαιρετικό ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης Turn-by-turn
  • 3 Λειτουργίες Ισχύος, 4 Λειτουργίες Οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Wet)
  • Ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης με δύο θέσεις για τα μαρσπιέ του αναβάτη
  • Χειρολαβή επιβάτη
  • Ηλεκτρονικό σύστημα τελευταίας γενιάς με μονάδα μέτρησης επιτάχυνσης (6D IMU): ABS Cornering; Ducati Traction Control (DTC); Ducati Wheelie Control (DWC); Ducati Power Launch (DPL); Ducati Quick Shift up/down (DQS), Cruise Control.

 

Επόμενο άρθρο »

To Honda RoadSync - Σύστημα Φωνητικού Ελέγχου Smartphone - της Honda είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα

« Προηγούμενο άρθρο

Μοτοπορεία για τα Τέμπη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ