• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα νέα σχέδια της Yamaha Factory Racing για το MotoGP του 2025
Αγώνες 31/01/2025 - 18:47

Η Yamaha Motor Co., Ltd. (YMC) και η Yamaha Motor Racing Srl (YMR) παρουσίασαν τη στρατηγική τους για το μέσο όρο της περιόδου 2025 κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσίασης της Yamaha στο MotoGP του 2025. Σκοπός της είναι να ενισχύσει την καινοτομία και την ανάπτυξη ταλέντων μέσω συνεργειών μεταξύ διαφόρων φορέων – της Yamaha Motor Company, της Yamaha Motor Racing και της Pramac Racing. Η στρατηγική αυτή επικεντρώνεται στην κοινή ηγεσία, τα παγκόσμια ταλέντα και το Πνεύμα της Πρόκλησης.

Κουάλα Λουμπούρ (Μαλαισία).

Η Yamaha Motor Co., Ltd. (YMC) και η Yamaha Motor Racing Srl (YMR) χρησιμοποίησαν την ξεχωριστή περίσταση της εκδήλωσης παρουσίασης της Yamaha στο MotoGP του 2025, δείχνοντας το νέο στρατηγικό μοντέλο MotoGP, το οποίο περιλαμβάνει μια πιο στενή συνεργασία μεταξύ των κεντρικών γραφείων της Yamaha στην Ιαπωνία και της εταιρείας που είναι αφιερωμένη στο MotoGP στην Ιταλία.

Το μεσοπρόθεσμο σχέδιο του 2025 υπογραμμίζει τη σημασία της κοινής ηγεσίας και των παγκόσμιων ταλέντων για να διασφαλιστεί ότι οι καλύτεροι πόροι είναι διαθέσιμοι κατά την αντιμετώπιση προκλήσεων και ευκαιριών με τη νοοτροπία Πνεύμα της Πρόκλησης της Yamaha. Το σχέδιο αυτό έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει περαιτέρω στην ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, στην αξιοποίηση νέων ταλέντων και τελικά στην ενίσχυση της απόδοσης της Yamaha στο MotoGP χάρη στην αυξημένη συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών, δημιουργώντας ένα κοινό όραμα.

Ατενίζοντας το μέλλον, η Διεύθυνση Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Yamaha Motor Company και η Yamaha Motor Racing θα μοιράζονται την ευθύνη του έργου MotoGP της Yamaha, περιλαμβάνοντας την τεχνική ανάπτυξη, ενισχύοντας έτσι τις συνεργασίες τους για να εξασφαλίσουν μια πιο στενή συνεργασία μεταξύ των δύο φορέων. Η στρατηγική προβλέπει επίσης ισχυρή συνεργασία μεταξύ της Yamaha και της νέας προσθήκης της Pramac Racing.

Η βασική αξία της κοινής ηγεσίας αντικατοπτρίζεται στην οργανωτική δομή της Yamaha Motor Racing: το 2025, ο Πρόεδρος Takahiro Sumi και ο Διευθύνων Σύμβουλος Paolo Pavesio θα είναι στην κορυφή της Yamaha Motor Racing. Στην πλευρά των Επιχειρησιακών Λειτουργιών, ο Sumi-san και ο Pavesio θα επιβλέπουν τη δουλειά του επικεφαλής του έργου Kazuhiro Masuda, ο οποίος με τη σειρά του θα συνεργάζεται στενά με τον Τεχνικό Διευθυντή Max Bartolini και τον Διευθυντή της Monster Energy Yamaha MotoGP Team, Maio Meregalli.

Από την πλευρά της Υποστήριξης, η οποία πραγματοποιείται στην έδρα του Gerno di Lesmo, ο Paolo Pavesio θα ηγείται του Διευθυντή Αθλητισμού Maio Meregalli, του Διευθυντή Μηχανικής Michele Gadda και του Διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνιών William Favero, με την πολύτιμη υποστήριξη του Ανώτερου Συμβούλου Lin Jarvis.

Η Monster Energy Yamaha MotoGP Team εκπροσωπείται και φέτος από τον Διευθυντή όλης της Ομάδας Maio Meregalli και τους αναβάτες Fabio Quartararo και Álex Rins, ενώ η ομάδα παρουσιάζει τον Paolo Pavesio ως νέο Διευθυντή Ομάδας φέτος.

Ο Διευθυντής όλης της Ομάδας Paolo Campinoti και ο Διευθυντής Ομάδας Gino Borsoi θα διαχειρίζονται την ομάδα Prima Pramac Yamaha MotoGP, με τους Jack Miller και Miguel Oliveira. Η ομάδα και οι αναβάτες θα έχουν εργοστασιακή υποστήριξη και θα μπορούν να βασίζονται πλήρως στην Yamaha Motor Company και τηνYamaha Motor Racing. Αυτή η δεύτερη εργοστασιακή ομάδα θα μοιράζεται επίσης δεδομένα και θα συνεργάζεται στενά με την Monster Energy Yamaha MotoGP Team για να ενισχύσουν τη συγκέντρωση δεδομένων και την ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας YZR-M1.

Επιπλέον, η Yamaha και η Pramac θα παρουσιάσουν μια ομάδα Moto2: την BLU CRU Pramac Yamaha Moto2 Team. Η εισαγωγή της BLU CRU στο paddock του MotoGP είναι το κρίσιμο τελικό βήμα στο πρόγραμμα ανάπτυξης ταλέντων BLU CRU της Yamaha. Η BLU CRU είναι η βάση της πυραμίδας αγώνων της Yamaha, η οποία έχει σχεδιαστεί για να καλλιεργεί την επόμενη γενιά νέων ταλέντων οδήγησης τόσο στους αγώνες ταχύτητας όσο και στους εκτός δρόμου αγώνες, με τις κορυφαίες κατηγορίες του MotoGP, του WorldSBK και του MXGP ως στόχο.

Με την είσοδο της BLU CRU Pramac Yamaha Moto2 Team στην ενδιάμεση κατηγορία του MotoGP, το πρόγραμμα BLU CRU ολοκληρώνει τη στρατηγική άνοδο για εκατοντάδες αναβάτες της Yamaha, οι οποίοι τώρα μπορούν να επιδιώξουν την ενδιάμεση κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP.

Η νέα ομάδα Moto2 διευθύνεται από τον Διευθυντή όλης της Ομάδας Paolo Campinoti, τον Διευθυντή Ομάδας Gino Borsoi και τον Διευθυντή Ομάδας Alex De Angelis, οι οποίοι θα καθοδηγήσουν τους αναβάτες Tony Arbolino και Izan Guevara.

Οι έξι αναβάτες Yamaha MotoGP και Moto2 (Fabio Quartararo, Álex Rins, Jack Miller, Miguel Oliveira, Tony Arbolino και Izan Guevara) είναι όλοι άμεσα υπογεγραμμένοι από την Yamaha Motor Company ως εργοστασιακοί αναβάτες.

Οι δύο ομάδες MotoGP θα ενώνονται περιστασιακά στην πίστα από την Ομάδα Δοκιμών Yamaha Factory Racing MotoGP, η οποία αποτελείται από τον Διευθυντή Ομάδας Kazutoshi Seki και τους αναβάτες Augusto Fernandez και Cal Crutchlow. Ωστόσο, καθώς ο Crutchlow δεν είναι σε θέση να εκτελέσει τις καθήκοντες του λόγω τραυματισμού, η Ομάδα Δοκιμών θα έχει τον Andrea Dovizioso να προσφέρει την εμπειρία και τις υπηρεσίες του για να βοηθήσει στην ανάπτυξη της YZR-M1.

Για να εκφράσουν τη σύνδεση μεταξύ των δύο ομάδων Yamaha Factory Racing MotoGP, οι λευκές γραμμές των μοτοσυκλετών και οι σχεδιασμοί των λογότυπων των ομάδων έχουν εναρμονιστεί για να οπτικοποιήσουν μια κοινή ταυτότητα μάρκας Yamaha και να αντικατοπτρίσουν τη συνεργασία και την αρμονία μεταξύ των εταιρειών, των ομάδων και των αναβατών.

Το πρόγραμμα BLU CRU και οι στόχοι του βρίσκονται στην καρδιά της νέας ομάδας Moto2, έκαναν την BLU CRU Pramac Yamaha Moto2 να έχει ξεχωριστή αισθητική και οπτική ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένου του νέου λογότυπου BLU CRU.

TAKAHIRO SUMI Γενικός Διευθυντής, Τμήμα Ανάπτυξης Μηχανοκίνητου Αθλητισμού

«Η Yamaha Motor Company ήταν πάντα πλήρως αφοσιωμένη στα έργα που αφορούν τους αγώνες της. Λίγες μόνο ημέρες μετά την ίδρυση της εταιρείας το 1955, μια μοτοσυκλέτα Yamaha συμμετείχε στον τρίτο Αγώνα Ανάβασης του Όρους Φούτζι και κέρδισε. Το 1961 είχαμε την πρώτη μας συμμετοχή σε έναν Αγώνα Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, και η πρώτη μας νίκη σε GP ήρθε το 1963. Από τότε, η Yamaha παραμένει μία βασική μάρκα στους αγώνες ταχύτητας παγκόσμιας κλάσης.

«Ωστόσο, μετά τη νίκη μας στον Τίτλο το 2021, το επίπεδο του ανταγωνισμού στο MotoGP εξελίχθηκε γρήγορα και διαπιστώσαμε ότι έπρεπε να προσαρμοστούμε και να καινοτομήσουμε. Η Yamaha είναι μια παγκόσμια εταιρεία με ρίζες στην Ιαπωνία, αλλά κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους κατανοήσαμε ότι για να κερδίσεις σε μια παγκόσμια πρόκληση όπως το MotoGP, πρέπει να εκμεταλλευτείς τα ταλέντα σου όπου κι αν βρίσκονται. Τώρα έχουμε μια πιο ποικιλόμορφη ομάδα: συνδυάζουμε ταλέντα από την Ιαπωνία και την Ευρώπη για να δημιουργήσουμε ένα πιο ισχυρό πακέτο που θα μας φέρει πίσω εκεί που πρέπει να είμαστε. Έχουμε διαφορετικούς ανθρώπους που δουλεύουν μαζί βασισμένοι σε κοινές αξίες. Το ονομάζουμε κοινή ηγεσία. Το 2024, η Yamaha επιτάχυνε την ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας και για το 2025 η Yamaha επεκτείνει το πρόγραμμα MotoGP ακόμα περισσότερο μέσω της προσθήκης ενός νέου συνεργάτη, της Pramac. Με τη νέα μας στρατηγική για το μέσο όρο, που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και στη δημιουργία τριών εργοστασιακών ομάδων σε δύο κατηγορίες, το 2025 θα είναι μια πολύ συναρπαστική χρονιά για την Yamaha».

«Το 2025 είναι επίσης μια ιστορικά σημαντική χρονιά για εμάς: την 1 Ιουλίου γιορτάζουμε την 70η επέτειό μας. Είναι ένα σημαντικό ορόσημο. Οι εορτασμοί που έχουμε προγραμματίσει είναι ακόμα υπό περιορισμό, αλλά οι φίλαθλοι μπορούν να περιμένουν να τιμήσουμε την εκτενή κληρονομιά μας στους αγώνες, καθώς και στο παρελθόν μας βρίσκουμε την ενέργεια και το κίνητρο για να ξεκινήσουμε ξανά την πρόκλησή μας για το μέλλον».

«Η Yamaha έχει πολλές επιτυχίες και έχει δείξει προσαρμοστικότητα καθ' όλη τη διάρκεια της πορείας της μέχρι σήμερα. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε τα όρια όπως κάναμε όταν η εταιρεία ξεκίνησε, και ανυπομονούμε να μοιραστούμε όλο και περισσότερες καλές αναμνήσεις με τους φίλους του MotoGP».


PAOLO PAVESIO Διευθύνων Σύμβουλος, Yamaha Motor Racing

«Ο στόχος μας είναι σαφής: η Yamaha θέλει να επιστρέψει στην κορυφή – όπως όλοι, είτε στους αγώνες είτε στις επιχειρήσεις – αλλά αυτό που μας ξεχωρίζει είναι το πώς επιλέξαμε να φτάσουμε εκεί. Η στρατηγική μας βασίζεται στην κοινή ηγεσία – μια προσέγγιση που αξιοποιεί την ποικιλία που έχουμε στις παγκόσμιες ομάδες μας στην Ιαπωνία και την Ιταλία. Η δέσμευσή μας να επιστρέψουμε στην κορυφή του MotoGP μας οδήγησε, φυσικά, στην εφαρμογή ενός νέου μοντέλου εργασίας που δεν μεταφέρει το MotoGP στην Ιταλία, αλλά επιτρέπει στους καλύτερους Ευρωπαίους πόρους να συνεργαστούν με τους καλύτερους Ιάπωνες πόρους.

«Το 2025 θα έχουμε δύο ομάδες Yamaha Factory Racing στο MotoGP που θα δουλεύουν στενά μεταξύ τους. Δεν χρειαζόμασταν απλώς μια δεύτερη ομάδα, αλλά την καλύτερη ομάδα: τον νέο μας συνεργάτη, την Pramac Racing».

«Η διάρθρωση της συνεργασίας Yamaha-Pramac είναι διαφορετική: η Pramac δεν είναι δορυφορική ομάδα, αντίθετα είναι συνεργάτης του οποίου η συμβολή είναι κρίσιμη για την επίτευξη των κοινών μας στόχων. Η Pramac είναι πλήρως αφοσιωμένη στο να είναι βασικός συνεργάτης στην επιστροφή της Yamaha στην κορυφή του MotoGP, και πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν να επιταχύνουμε τη διαδικασία».

«Οι κοινές αξίες της YMR και της YMC: ομαδική δουλειά, το Πνεύμα της Πρόκλησης και το πάθος μας για τους μηχανοκίνητους αγώνες μας οδηγούν προς έναν κοινό στόχο – να παρέχουμε το καλύτερο δυνατό πακέτο στις δύο εργοστασιακές ομάδες MotoGP και στους τέσσερις εργοστασιακούς αναβάτες μας, δίνοντάς τους τα εργαλεία για να παλέψουν για τη νίκη όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος να εκφράσουμε αυτήν τη νέα σχέση από το να σχεδιάσουμε ένα λογότυπο που να απεικονίζει οπτικά τη συνεργασία μεταξύ αυτών που συμμετέχουν στο έργο MotoGP».

«Η Yamaha είναι επίσης ευτυχής να παρουσιάσει μια νέα ομάδα στην ενδιάμεση κατηγορία: την ομάδα BLU CRU Pramac Yamaha Moto2. Πρόκειται για ένα εταιρικό έργο μεγάλης σημασίας, διότι ενισχύει την παρουσία της Yamaha στο paddock του MotoGP και, πέρα από αυτό, η έννοια του BLU CRU είναι πλέον επίσημα ενσωματωμένη στις επιχειρησιακές δραστηριότητες της Yamaha στο MotoGP».

«Το πρόγραμμα BLU CRU έχει φτάσει σε πλήρη ανάπτυξη. Οι νέοι ταλαντούχοι αναβάτες τώρα γνωρίζουν ότι μπορούν να επιδιώξουν την ενδιάμεση κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP βασισμένοι στο ταλέντο και τα αγωνιστικά αποτελέσματά τους σε όποιο επίπεδο πρωταθλήματος και αν συμμετέχουν, είτε αυτό είναι παγκόσμιο, Ηπειρωτικό ή Εθνικό».


Lin Jarvis, Paolo Campinoti, Paolo Pavesio.

PAOLO CAMPINOTI Διευθυντής Ομάδας, Pramac Racing

«Σε κάθε ζωή ανθρώπου ή εταιρείας, έρχεται μια στιγμή να ακολουθήσει ένα νέο μονοπάτι στην αναζήτηση νέων προκλήσεων και έμπνευσης. Για εμάς, εκείνη η στιγμή αρχίζει τώρα, με τη γέννηση της ομάδας Prima Pramac Yamaha MotoGP. Αυτό σηματοδοτεί την αρχή του ταξιδιού μας ως δεύτερη εργοστασιακή ομάδα για έναν κατασκευαστή που έχει γράψει ιστορία στον αθλητισμό μας, καθώς προετοιμαζόμαστε να αντιμετωπίσουμε τις επερχόμενες σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP».

«Η επιλογή μας ως συνεργάτη από τη Yamaha είναι η επιβεβαίωση της σκληρής δουλειάς που έχει καταβάλει η ομάδα μας τα τελευταία χρόνια. Περάσαμε από μια νεανική ομάδα σε μία ικανή να ανταγωνίζεται και να κατακτά παγκόσμιους τίτλους. Τέσσερις συνεχόμενες χρονιές ως η καλύτερη ανεξάρτητη ομάδα, και πιο χαρακτηριστικά, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ομάδας MotoGP του 2023 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αναβατών MotoGP του 2024, αποτελούν απόδειξη των ικανοτήτων και του επαγγελματισμού μας. Αυτές οι επιτυχίες μας τοποθετούν τώρα σε έναν ακόμα υψηλότερο επίπεδο καθώς μπαίνουμε στη σεζόν του 2025».

«Η Yamaha δείχνει ισχυρή δέσμευση στην επιστροφή στην κορυφή της μηχανοκίνησης, όπως αποδεικνύεται από την βελτιωμένη απόδοση στους τελευταίους Αγώνες του τελευταίου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Η ευκαιρία να διπλασιάσουμε τις προσπάθειές μας στην πίστα θα μας βοηθήσει να κλείσουμε την απόσταση πιο γρήγορα. Η βαθιά και ανοιχτή συνεργασία σε κάθε επίπεδο, μαζί με το κοινό όραμα που αρχίσαμε να αναπτύσσουμε στις πρώτες εβδομάδες, με γεμίζει με αισιοδοξία για το μέλλον».

Από αριστερά προς τα δεξιά:

  • Jack Miller, Αναβάτης της Prima Pramac Yamaha MotoGP
  • Massimo Bartolini, Τεχνικός Διευθυντής της Yamaha Factory Racing
  • Gino Borsoi, Διευθυντής Ομάδας της Prima Pramac Yamaha MotoGP & BLU CRU Pramac Yamaha Moto2
  • Paolo Campinoti, Διευθύνων Σύμβουλος της Pramac; Διευθυντής Ομάδας της Prima Pramac Yamaha MotoGP & BLU CRU Pramac Yamaha Moto2
  • Miguel Oliveira, Αναβάτης της Prima Pramac Yamaha MotoGP
  • Paolo Pavesio, Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha Motor Racing; Διευθυντής Ομάδας της Monster Energy Yamaha MotoGP
  • Fabio Quartararo, Αναβάτης της Monster Energy Yamaha MotoGP
  • Massimo Meregalli, Διευθυντής Ομάδας της Monster Energy Yamaha MotoGP
  • Alex Rins, Αναβάτης της Monster Energy Yamaha MotoGP
  • Takahiro Sumi, Γενικός Διευθυντής του Τμήματος Ανάπτυξης Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Yamaha Motor Company
  • Kazuhiro Masuda, Γενικός Διευθυντής Ομάδας MotoGP: Διευθυντής Έργου YZR-M1 του 2025
  • Izan Guevara, Αναβάτης της BLU CRU Pramac Yamaha Moto2
  • Alex De Angelis, Διευθυντής Ομάδας της BLU CRU Pramac Yamaha Moto2
  • Tony Arbolino, Αναβάτης της BLU CRu Pramac Yamaha Moto2
  • Lin Jarvis, Ανώτερος Σύμβουλος της Yamaha Motor Racing

 

 

« Προηγούμενο άρθρο

Η Red Bull KTM ακόμη πιο δυνατή στο MotoGP™ 2025

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ