• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
«Πρέπει να γίνουμε η Tesla των δύο τροχών», λέει ο Πρόεδρος της Vmoto
Νέα Αγοράς 13/12/2024 - 12:38

Καινοτομία, βιωσιμότητα και παγκόσμια προσπάθεια.

Η Vmoto ξεχωρίζει για την ικανότητά της να προβλέπει την αγορά, ξεπερνώντας όχι μόνο τους Ασιάτες ανταγωνιστές αλλά και τους παραδοσιακούς κολοσσούς.

Σε αντίθεση με καθιερωμένες βιομηχανίες με βαριές αλυσίδες εφοδιασμού και συνδεδεμένες με οχήματα εσωτερικής καύσης, η Vmoto εμπνέεται από το μοντέλο Tesla: ένα τολμηρό όραμα, καινοτόμες τεχνολογίες και ολοκληρωμένες λύσεις για βιώσιμη κινητικότητα.

Αποφασιστική στιγμή για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης.

Charles Chen, Διευθύνωv Σύμβουλος της Vmoto:

«Πιστεύω ότι η ώρα είναι η κατάλληλη: οι χρήστες κατανοούν τα οφέλη των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά διστάζουν. Η αποστολή μας είναι να ξεπεράσουμε αυτά τα εμπόδια με ολοκληρωμένες λύσεις οχημάτων, λογισμικό γρήγορης φόρτισης και διαχείρισης. Το επόμενο έτος, η Vmoto θα ξεκινήσει έργα στην Ευρώπη και πέρα ​​από αυτήν, συνεργαζόμενη με τοπικούς εταίρους για την κατασκευή υποδομών και την υποστήριξη κοινοτήτων. Ήδη πέντε έως δέκα χώρες θα υιοθετήσουν τη λύση μας μέσω στρατηγικών συμφωνιών».

 

Θετική επίδραση στους ανθρώπους.

«Η Vmoto όχι μόνο μεταμορφώνει την κινητικότητα, αλλά βελτιώνει και τη ζωή των αναβατών. Στην Ινδονησία, οι αναβάτες εξοικονομούν έως και 500 $ ετησίως χρησιμοποιώντας τα σκούτερ μας, αυξάνοντας τα κέρδη τους και επιτυγχάνοντας σημαντικά προσωπικά ορόσημα. Ιστορίες σαν αυτές είναι απόδειξη της κοινωνικής μας ευθύνης και της δύναμης του επιχειρηματικού μας μοντέλου».

Το μέλλον σε αριθμούς.

«Στα επόμενα 3-5 χρόνια, στοχεύουμε να φτάσουμε σε τουλάχιστον 20 χώρες με το πλήρες οικοσύστημά μας, υποστηρίζοντας αναβάτες με καλύτερες τεχνολογίες και ευκαιρίες. Γιατί η βιώσιμη κινητικότητα είναι μόνο το πρώτο βήμα για έναν καλύτερο κόσμο».

 

Αφοσίωση σε ένα βιώσιμο μέλλον.

«Με σαφές όραμα και απαράμιλλη αποφασιστικότητα, η Vmoto επαναπροσδιορίζει τον κλάδο της ηλεκτρικής κινητικότητας συνδυάζοντας την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο. Η αποστολή μας δεν είναι απλώς να ανταγωνιστούμε, αλλά να εμπνεύσουμε την παγκόσμια αλλαγή. Μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, χτίζουμε ένα μέλλον όπου η βιώσιμη κινητικότητα δεν είναι απλώς μια επιλογή, αλλά ο κανόνας».

Ακολουθούν μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης του Charles Chen, στην EICMA:

 

Ποιο είναι το σημείο διάκρισης για τη Vmoto σε σύγκριση με τους αντιπάλους σας;

«Νομίζω ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι κινηθήκαμε μπροστά όχι μόνο στις άλλες κινεζικές μάρκες αλλά και σε αυτές από την υπόλοιπη Ασία και την Ινδία. Με τον δέοντα σεβασμό στις μεγάλες ιαπωνικές μάρκες Yamaha και Honda, νομίζω ότι έχουν πολλή τεχνολογία, αλλά το μεγαλύτερο εμπόδιο για αυτούς είναι να το συνειδητοποιήσουν. Έχουν μια πολύ βαριά παλιά βιομηχανία συν μια τεράστια αλυσίδα εφοδιασμού. Όλη η τεχνολογία και ο κάθε τομέας τους βασίζεται σε βενζινοκίνητα οχήματα ICE, επομένως είναι πολύ επώδυνο να κόψουν όλα τα χέρια και τα πόδια τους για να περιμένουν να μεγαλώσουν ξανά, κάτι που είναι επώδυνο. Μεταβαίνουμε σε ένα νέο στυλ εταιρείας όπως η Tesla. Άρα, η εφοδιαστική αλυσίδα είναι φρέσκια και δεν έχει ιστορικά βάρη, άρα αυτό είναι κάτι πολύ διαφορετικό. Η Honda και η Yamaha έχουν πολλή τεχνολογία, αλλά είναι πολύ δύσκολο να το συνειδητοποιήσουν, αυτή είναι η μεγάλη διαφορά. Είναι πάντα οι νεοεισερχόμενοι που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο».

 

Θα θέλατε λοιπόν να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό μοντέλο τύπου Tesla;

«Αν κοιτάξετε την Tesla στην αρχή, κανείς δεν πίστευε τον Elon. Αλλά το έκανε με τον δικό του τρόπο, πίστευε στο να φέρνει καλά προϊόντα στους πελάτες, επιθετικά σε κάθε χώρα, με το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο, τον ταχυφορτιστή του και το υπόλοιπο διαφορετικό τεχνολογικό του λογισμικό. Αυτό είναι κάτι που ελπίζουμε να κάνουμε, με πλήρη δέσμευση, να κινηθούμε επιθετικά σε κάθε πρόβλημα με την πλήρη επίλυσή του. Οπότε ναι, με τον τρόπο Tesla. Όπως ο Elon, που έφερε επανάσταση».

 

Και γιατί “τώρα”;

«Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση για να είμαι ειλικρινής. Νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή, η κατάλληλη χρονιά, για να κυκλοφορήσει η νέα λύση γιατί η αγορά είναι πιο ώριμη και οι καταναλωτές έχουν ήδη δοκιμάσει τις προηγούμενες εκδόσεις και έχουν αρκετή κατανόηση των EV οχημάτων όσον αφορά τα πλεονεκτήματα. Ποιο είναι το μειονέκτημα; Οι άνθρωποι εξακολουθούν να διστάζουν να τα υιοθετήσουν, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο απαιτείται μια πλήρης λύση για να τους ενθαρρύνει. Η Ευρώπη είναι ο ηγέτης σε αυτή την τεχνολογία από το 2011 και έχει κάνει πολλά καλά πράγματα για την προώθηση της τεχνολογίας και των οχημάτων EV, αλλά δυστυχώς, από τον COVID-19, έχει επιβραδυνθεί».

 

Ποιο είναι το άμεσο σχέδιο σας;

Το επόμενο έτος, θα θέσουμε όλα αυτά τα έργα με τις μοτοσυκλέτες μας, τις λύσεις φόρτισης, τη γρήγορη φόρτιση και το σύστημα διαχείρισης λογισμικού, συνεργαζόμενοι με τους συνεργάτες μας, σε πολλές χώρες ταυτόχρονα. Έτσι, στην Ευρώπη, υπάρχει ήδη μια ισχυρότερη πελατειακή βάση, αλλά σε άλλες χώρες χρειάζονται περισσότερη βοήθεια, επομένως από χώρα σε χώρα πρέπει να υποστηρίξουμε τις τοπικές υποδομές και τις δραστηριότητές τους. Έχουμε ήδη πέντε έως δέκα χώρες που πρόκειται να υιοθετήσουν τη λύση μας με κάποια χρηματοδότηση από εμάς, επομένως έχουμε υπογράψει κοινές επιχειρήσεις».

 

Και τα επόμενα 3-5 χρόνια;

Από την άποψη της λύσης ηλεκτροδότησης, κοιτάζω σε τουλάχιστον 20 χώρες. Γεμάτες ηλεκτρικά οχήματα Vmoto και πλήρης λύση οικοσυστήματος. Αυτός είναι ο στόχος μας, αυτό είναι το σχέδιό μας. Τους βοηθάμε πρώτα με τα προϊόντα μας και μετά με τις πλήρης λύσεις μας, και ταυτόχρονα επενδύουμε σε αυτές επειδή οι αναβάτες τους είναι πολύ σημαντικοί για την επιχείρησή μας».

Ο Graziano Milone, Πρόεδρος της Στρατηγικής και της Ανάπτυξης της VMOTO εξηγεί στον "πρεσβευτή" της μάρκας Jorge Lorenzo τον τρόπο λειτουργίας των συστημάτων ταχείας φόρτισης.

 

Επόμενο άρθρο »

H Goan Classic 350 προστίθεται στην γκάμα της Royal Enfield

« Προηγούμενο άρθρο

Η Moto Guzzi Stelvio αποτίει φόρο τιμής στον εμβληματικό Ιταλικό δρόμο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ