• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
#TheRematch: Ο Bagnaia ανεβάζει τις πιθανότητες καθώς ο Bastianini περνά τον Martin
Αγώνες 17/11/2024 - 01:20

Δύο αναβάτες. 19 βαθμοί. Ένας Αγώνας. Και ένας Τίτλος... μετά το σούπερ Σάββατο, όλα καταλήγουν στη μεγαλύτερη μάχη της σεζόν.

Ήταν λίγο πολύ ένα Tissot Sprint που έπρεπε να κερδίσει ο Francesco Bagnaia (ομάδα της Ducati Lenovo) στο Motul Solidarity Grand Prix της Βαρκελώνης, οπότε το κέρδισε. Αλλά πλησίαζε επίσης ένα Sprint που δεν έπρεπε να μείνει πίσω ο επικεφαλής του Πρωταθλήματος, Jorge Martin (Prima Pramac Racing), και πέρασε και αυτός τη δοκιμασία του.

Αφού η μάχη άρχισε νωρίς, ο Bagnaia ξέφυγε στο προβάδισμα και το κράτησε μένοντας ψύχραιμος καθώς ο Martin είχε σκληρή μάχη με τον Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) πιο πίσω – με το «Beast» να κερδίζει τη μονομαχία με έναν τελευταίο γύρο για να αναγκάσει τον Martin να μείνει 3ος. Τώρα είναι 19 βαθμοί διαφορά μεταξύ Martin και Bagnaia καθώς το #TheRematch μπαίνει στην τελευταία μέρα της σεζόν.

Ανέβηκαν οι στροφές, τα φώτα έσβησαν και μέχρι την πρώτη στροφή, φαινόταν ότι ο Bagnaia ήταν έτοιμος για να μείνει στην 1η θέση πριν ο Martin κινηθεί δίπλα του και μετά ο Bastianini να περάσει και τα δύο. Αλλά ο Bagnaia επιτέθηκε δίνοντας μάχη  σώμα με σώμα, παίρνοντας ξανά το προβάδισμα στη στροφή 3.

Υπήρχε δράμα στην ίδια στροφή στον 1ο γύρο καθώς ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) και ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) χτυπήσουν μεταξύ τους στη συνέχεια. Και οι δύο ανοίχτηκαν και οι δύο έμειναν όρθιοι, αλλά ο Marquez μπόρεσε να επανέλθει - και το μπροστινό φέρινγκ του Acosta έσπασε, οδηγώντας τον πίσω στο pitlane, εκτός δράσης.

Ο Bagnaia έμεινε μπροστά από τον Bastianini και τον Martin, αλλά στο τέλος του 2ου γύρου ο Πρωταθλητής άρχιζε να δημιουργεί μια μικρή διαφορά καθώς το #89 έφτασε τον Bastianini. Έκανε την κίνησή του στη στροφή 1 περνώντας άψογα, και έμεινε μπροστά μέχρι τον επόμενο γύρο – όταν ο Bastianini έκανε μια πιο επιθετική κίνηση για να πάρει πίσω τη 2η θέση. Στη συνέχεια, οι δυο τους ήταν μαζί για έναν ακόμη γύρο πριν ο Μartin πάρει πίσω τη θέση, βρίσκοντας μερικά ακόμη χιλιοστά στην πίστα για να φτάσουν και οι δύο πραγματικά στην άκρη.

Με αυτό, η δυναμική πίσω για τον Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) και τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP) ήταν προς όφελός τους, αλλά ο Martin και ο Bastianini συνέχισαν όπως ήταν με μικρή διαφορά. Στο μπροστινό μέρος, ο Bagnaia είχε καλύτερο ρυθμό. Ο Μartin είχε διαφορά λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο, αλλά η διαφορά ανέβαινε δέκατο προς δέκατο, με αυτούς που ήταν στην ουρά του να μην μένουν πίσω. Ο Bastianini είχε μειώσει λίγο τον ρυθμό, αλλά επέστρεψε μέσα σε μισό δευτερόλεπτο και τόσο ο Alex Marquez όσο και ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) ήταν τώρα στο προσκήνιο καθώς ο Morbidelli άρχισε να χάνει τον δικό του ρυθμό.

Στον προτελευταίο γύρο ήταν ο Bagnaia που κρατούσε μια μικρή διαφορά μπροστά από αυτό το κουαρτέτο. Αλλά στη συνέχεια ο Alex Marquez ανοίχτηκε στη στροφή 10 και ο Espargaro πέρασε, μοιράζοντας τους τέσσερις σε μια μονομαχία για την 4η και μια καθοριστική μάχη μπροστά: ο κορυφαίος στην βαθμολογία εναντίον του συναθλητη του αντιπάλου του για τον Τίτλο για τη 2η.

Στην κύρια ευθεία για τελευταία φορά, ο Bastianini δεν ήταν αρκετά κοντά. Αλλά μπόρεσε να κλείσει τη διαφορά και μέχρι τη στροφή 5, έφτασε πίσω από τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος και τον πέρασε. Η ανάσα κρατήθηκε, η κίνηση ήταν επιθετική αλλά αρκετά καθαρή και το σημαντικότερο ήταν ότι ολοκληρώθηκε. Τώρα ο Μartin έπρεπε να αποφασίσει αν θα προσπαθήσει να απαντήσει ή θα πάρει την 3η θέση που ήταν αρκετά ασφαλής. Έδειχνε δελεασμένος να περάσει, αλλά ο Bastianini δεν τον άφησε.

Ο Bagnaia πέρασε τη γραμμή τερματισμού με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά για να εξασφαλίσει ότι ο αγώνας του Πρωταθλήματος θα φτάσει στην τελευταία αναμέτρηση της σεζόν, μένοντας σχεδόν τέλειος υπό πίεση. Ο Bastianini έκανε μεγάλη προσπάθεια για να διεκδικήσει περαιτέρω την 3η θέση για το Πρωτάθλημα, καθώς και να αποδείξει τη δική του άποψη.

Ο Μartin είχε την ακριβή απόδοση που χρειαζόταν για να διασφαλίσει ότι θα παραμείνει σε μια άνετη θέση προχωρώντας στο Grand Prix – τώρα με 19 βαθμούς διαφορά. Μπορεί να το ολοκληρώσει την Κυριακή;

 

Η μονομαχία πίσω είδε τον Espargaro να κρατά την 4η θέση, με τον Alex Marquez να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα. Ο Morbidelli, εν τω μεταξύ, έπρεπε να κρατήσει τον Marc Marquez πίσω του. Ο Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν επίσης απίστευτα κοντά, με τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) να χάνει στον Αγώνα τον τελευταίο βαθμό του Sprint, έχοντας την 10η θέση.

Και έτσι η ένταση φτάνει μέχρι την Κυριακή, η διαφορά μειώνεται στους 19 βαθμούς και η Βαρκελώνη κρατά την ανάσα της. Τώρα είμαστε έτοιμοι για μια τελευταία παράσταση. Όλα θα κριθούν αύριο για να δούμε ποιος θα πάρει τον Τίτλο...

O Μartin παίρνει τον Τίτλο αν:

-Τερματίσει 9ος ή πιο πάνω                          

-Τερματίσει 14ος ή πιο πάνω και ο Bganaia δεν κερδίσει

Bagnaia τερματίσει 3ος ή πιο κάτω

 

 

Ο Bagnaia παίρνει τον Τίτλο αν:

-Κερδίσει και ο Martin τερματίσει 10ος ή πιο κάτω

-Τερματίσει 2ος και ο Martin 15ος ή πιο κάτω

Τα πλήρη αποτελέσματα του Sprint στους παρακάτω πίνακες:

Επόμενο άρθρο »

Το GP της αλληλεγγύης σε αριθμούς!

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Francesco Bagnaia κερδίζει το συναρπαστικό BMW M Award στο MotoGP™ 2024.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ