• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H SYM παρουσίασε τρία νέα scooter στην EICMA 2024
Νέα Αγοράς 15/11/2024 - 23:24

H SYM, που γιορτάζει τα 70 χρόνια της, παρουσίασε τρία νέα σκούτερ στην EICMA 2024, την έκθεση Μοτοσυκλέτας του Μιλάνου.

Το ένα, το adventure ADXTG 400 ήδη το γνωρίζουμε μιας και το οδηγήσαμε στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση της SYM στην Ελλάδα.

Τα άλλα δυο είναι το νέο CRUISYM 400 με νέα σχεδίαση και κινητήρα 400 κ.εκ. και το εντελώς νέο touring SYM TTLBT 508 με στάνταρ βαλίτσες και δικύλινδρο κινητήρα.

 

Το νέο CRUISYM 400 έχει μια εντελώς νέα εμφάνιση, κινητήρα 400 κ εκ. full-LED φώτα και ενσωματωμένα φλας στους καθρέπτες.

Η νέα εμφάνιση είναι σαφέστατα πιο φουτουριστική αλλά σε ότι αφορά την άνεση οι ευκολίες (μεγάλη άνετη σέλα με ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι και ρυθμιζόμενη ζελατίνα) της προηγούμενης έκδοσης παραμένουν.

Ο μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 42 λίτρων, η οθόνη οργάνων με πλήρη συνδεσιμότητα είναι TFT 7 ιντσών και περιλαμβάνει και ενδείξεις πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών.

Επίσης υπάρχουν κάμερες (dashcam) εμπρός και πίσω, σύστημα Smart Key που ανοιγει και τη σέλα και το ρεζερβουάρ, θύρα USB Type-C και QC 3.0 και immobilizer.

 

Το εντελώς νέο SYM TT LBT 508 του 2025 είναι ένα touring scooter με τον δικύλινδρο κινητήρα του MAXSYM TL και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει και πλαϊνές βαλίτσες.

Ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 44,8 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και ροπή 49,9 Nm στις 5.250 σ.α.λ. και συνεργάζεται με την αυτόματη μετάδοση CVT.

Ο κορυφαίος στάνταρ τεχνολογικός εξοπλισμός περιλαμβάνει φώτα LED, αδρανειακή πλατφόρμα 6 αξόνων της Bosch, ABS, Traction Control, ευανάγνωστη οθόνη TFT 7 ιντσών, cruise control και σύστημα Smart Key.

Το πλαίσιο του TTLBT, που λογικά βασίζεται σε αυτό του MAXSYM TL, συμπληρώνουν οι εξελιγμένες αναρτήσεις - USD μπροστινό τηλεσκοπικό σύστημα, αλουμινένιο ψαλίδι με σύστημα μοχλισμού.

Στους δυο δίσκους εμπρός και τον ένα πίσω 275 χιλιοστών πιάνουν δύο ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και μία διπίστονη πίσω που συνεργάζονται με το δικάναλο ABS.

Η μεγάλη σέλα, με ύψος 780 χιλιοστά, έχει από κάτω αποθηκευτικό χώρο 37 λίτρα και οι στάνταρ πλαϊνές βαλίτσες είναι χωρητικότητας 28 λίτρων.

Τον touring εξοπλισμό συμπληρώνουν η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, τα θερμαινόμενα γκριπ και οι 2 θύρες φόρτισης.

 

Το adventure ADXTG 400 έχει σημαντικές διαφορές από τα συνηθισμένα σκούτερ και τεχνικές λύσεις που βρίσκουμε μόνο στα κορυφαία σπορ σκούτερ.

Οι σημαντικότερες είναι ο τοποθετημένος στο κέντρο κινητήρας, ο διαχωρισμός της τελικής μετάδοσης από την πίσω ανάρτηση, το μοτοσυκλετιστικό πλαίσιο και το ξεχωριστό αλουμινένιο ψαλίδι.

Ο τοποθετημένος στο κέντρο κινητήρας και το αυτόματο σύστημα μετάδοσης με αλυσίδα είναι μοναδικά στο ADXTG 400 με την διάταξη θυμίζει αυτή του κορυφαίου σπορ MAXSYM TL 508 TCS.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας είναι ένας υπερσύγχρονος υγρόψυκτος τετραβάλβιδος με δυο εκκεντροφόρους και σύστημα Hyper-VVS (μεταβλητής γεωμετρίας εισαγωγής).

Η απόδοση, σύμφωνα με την SYM, φθάνει τους 35 ίππους στις 7,000 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να είναι 37.0 Nm στις 5,500 σ.α.λ.

Το σωληνωτό πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και το μακρύ ψαλίδι είναι χυτό αλουμινένιο.

Η πίσω ανάρτηση είναι με κεντρικό και μοχλικό σύστημα πολλαπλών συνδέσμων και μπροστά υπάρχει ένα ανεστραμμένο (USD) μπροστινό σύστημα με καλάμια διαμέτρου 41 χιλ.

Ο εξοπλισμός ασφάλειας περιλαμβάνει ABS της BOSCH με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό και Traction Control.

Τον εξοπλισμό συμπληρώνουν τα φώτα LED, το σύστημα advanced smart key, η έγχρωμη οθόνη LCD, η θύρα USB QC 3.0, η ρυθμιζόμενη σε δυο θέσεις ζελατίνα και οι προστατευτικές χούφτες για τα χέρια.

Τέλος ο φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 32 λίτρα και χωράει άνετα ένα Full Face κράνος.

Επόμενο άρθρο »

Νέο κράνος Scoprion Exo-1400 Evo Air

« Προηγούμενο άρθρο

Vmoto στην EICMA: μεγάλη επιτυχία για το οικοσύστημα EMS και τη νέα VS4.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ