• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Ο πρόλογος του Assen
Το νέο τμήμα της πίστας είναι ολισθηρό ενώ το παλιότερο έχει καλύτερη πρόσφυση
Νέα 24/06/2010 - 19:16

Διαφορετικές γόμες έχει επιλέξει φέτος η Bridgestone για την πίστα του Assen. Μαλακή και μεσαία γόμα είναι διαθέσιμες για τον εμπρός τροχό ενώ για τον πίσω υπάρχουν μεσαία και ασύμμετρης σχεδίασης σκληρή γόμα

 

Στο σύνολο η πίστα του Assen δεν είναι τόσο απαιτητική στα ελαστικά και ιδιαίτερα στον εμπρός τροχό, από την άλλη πλευρά τα φορτία είναι μεγάλα στην δεξιά πλευρά του πέλματος του πίσω ελαστικού. Από την στροφή 11 προς την στροφή 13 - Mandeveen προς Meeuwenmeer - οι δυνάμεις που ασκούνται στο δεξί μέρος του πέλματος είναι οι πιο ισχυρές και αυτό γιατί η μοτοσυκλέτα μένει για αρκετό χρόνο πλαγιασμένη από αυτή την πλευρά, ενώ βρίσκεται σε μεγάλη ταχύτητα. Συνεπώς καθώς οι αναβάτες επιταχύνουν άγρια στην έξοδο των στροφών αυξάνεται η θερμοκρασία στο ελαστικό. Αυτό το πρόσθετο φορτίο στον δεξί μέρος του πέλματος απαιτεί την χρήση ελαστικού ασύμμετρης σχεδίασης για να επιτευχθεί καλύτερη αντοχή και ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες στις δεξιές στροφές χωρίς φυσικά να υστερεί το ελαστικό στην προθέρμανσή του στην αριστερή πλευρά του πέλματος. 

 

Υπάρχουν κάποια σημεία της πίστας που έχουν μεγάλες απαιτήσεις στην επιβράδυνση, συνεπώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαλακή γόμα στον εμπρός τροχό για να επιφέρει καλύτερη πρόσφυση και αίσθηση στην ολισθηρή άσφαλτο του Assen. Για αυτό το λόγο επιλέχτηκε η μαλακή και μεσαία γόμα για τα εμπρός ελαστικά που είναι διαθέσιμα. 

 

Σύμφωνα με τον Tohru Ubukata (manager, Bridgestone Motorcycle Tyre Development) έπειτα από την επισκευή της πίστας που πραγματοποιήθηκε το 2006, το Assen έχει δύο τύπους ασφάλτου. Το νέο τμήμα της πίστας είναι ολισθηρό ενώ το παλιότερο έχει καλύτερη πρόσφυση κι αυτό ξεγελάει τους αναβάτες που θέλουν να έχουν μία σταθερή αίσθηση σε όλο το γυρολόγιο: “Κατά συνέπεια τα ελαστικά μας θα πρέπει να μπορούν να τα βγάλουν εις πέρας με όλους τους τύπους των στροφών, τόσο στις κλειστές όσο και τις ανοιχτές. Γι’ αυτό απαιτείται ένα ευρύ φάσμα στην θερμοκρασία λειτουργίας τους, καθώς επίσης να παρέχουν καλή πρόσφυση στην άκρη του πέλματος.”

Επόμενο άρθρο »

Σε δημοπρασία το φημισμένο T-Shirt του Valentino Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Φωτογραφικό αφιέρωμα από τον αγώνα Moto2 στο Silverstone

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα