• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Marc Marquez για 0.036 δευτερόλεπτα θα έχανε το βάθρο στην Ιαπωνία
Πάτησε πράσινη γραμμή στον τελευταίο γύρο!
Αγώνες 07/10/2024 - 19:29

Πολύ κοντά η ποινή για τον αναβάτη της Gresini Ducati στο Motegi, καθώς ο Marc Marquez τερμάτισε 3ος στο Ιαπωνικό Grand Prix του MotoGP του 2024, αλλά ήταν μόλις 0.036 δευτερόλεπτα μακριά από το να χάσει αυτό το βάθρο από τον Enea Bastianini.

Ο Marquez ανέκαμψε από την 9η θέση στο grid στο σπριντ για να τερματίσει 3ος, και το έκανε ξανά την Κυριακή στο Γκραν Πρι των 24 γύρων. Ο αναβάτης της Gresini έδωσε μάχη με τον Bastianini της Ducati στο δεύτερο μισό του Αγώνα και τον κράτησε σε απόσταση αναπνοής από την καρό σημαία. Η διαφορά μεταξύ του ζευγαριού στον τερματισμό ήταν 0.536 δευτ., αλλά ο Μarquez ήταν στην πραγματικότητα μόλις 0.036 δευτ. μακριά από το να δώσει τη θέση στον Bastianini.

Ο Marquez μόλις ξεπέρασε τα όρια της πίστας στην 4η στροφή στον τελευταίο γύρο, ενώ ήταν στη μάχη με τον Bastianini για την 3η θέση. Στους τελευταίους γύρους, εάν ένας αναβάτης ξεπεράσει τα όρια της πίστας περνώντας στις πράσινες βαμμένες περιοχές, πρέπει να μείνει μια θέση πίσω εάν δεν έχει καταφέρει να δείξει ένα σαφές μειονέκτημα για αυτήν την έξοδο από την πίστα. Αλλά οι οδηγίες για αυτό ορίζουν επίσης ότι η απώλεια μιας θέσης θα συμβεί μόνο εάν ο αναβάτης που έχει ξεπεράσει τα όρια της πίστας είναι 0.5 δευτερόλεπτα ή λιγότερο μπροστά από τον ανταγωνιστή που βρίσκεται πίσω του. Σε αυτή την περίπτωση, ο Marquez απείχε 0.536 δευτερόλεπτα από τον Bastianini στην καρό σημαία και επομένως θεωρήθηκε ότι δεν είχε σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του Bastianini.

Μια σύντομη εξήγηση από την έκθεση δραστηριότητας της ομάδας των Αγωνοδικών είχε τα εξής συμπεράσματα:

«Για αναβάτες που αγωνίζονται στενά για μια θέση, εάν γίνει παραβίαση ορίου πίστας στον τελευταίο γύρο (που οι Aγωνοδίκες καθορίζουν ότι έχει επηρεάσει ένα αποτέλεσμα Αγώνα, εάν υπάρχει αλλαγή θέσης), ο εν λόγω αναβάτης πρέπει να παρουσιάζει ένα σαφές μειονέκτημα. Η κατευθυντήρια γραμμή για τη “στενή μάχη” είναι ότι οι αναβάτες χωρίζονται κατά 0.500 δευτερόλεπτα ή λιγότερο τη στιγμή του συμβάντος και στη γραμμή τερματισμού».

 

Ο Brad Binder ερευνήθηκε επίσης για την ίδια παράβαση κατά του Marco Bezzecchi, έχοντας ξεπεράσει τα όρια της πίστας στη στροφή 4 στον τελευταίο γύρο. Αλλά επειδή ήταν 0.869 δευτ. μακριά από τον Bezzecchi, ο αναβάτης της KTM διατήρησε την 6η θέση, καθώς αυτή δεν θεωρήθηκε ως “στενή μάχη”.

Ο Marquez ήρθε από την 9η θέση στο grid αφού ο προσωρινός γύρος για την pole position στις Κατατακτήριες ακυρώθηκε για υπέρβαση των ορίων της πίστας, κάτι που έγινε στην ίδια στροφή 4. Ο Marquez ένιωσε απογοητευμένος μετά τις Κατατακτήριες, επειδή η ειδοποίηση αυτής της ποινής ήρθε αργά, αφήνοντάς τον χωρίς χρόνο να προσπαθήσει για νόμιμο χρόνο. Σε αυτό το γεγονός έδωσε εξηγήσεις αργότερα ο Διευθυντής του Αγώνα Mike Webb ως αποτέλεσμα ενός σφάλματος του συστήματος που σήμαινε ότι η αυτόματη εγγραφή του ακυρωμένου γύρου δεν ήταν δυνατή και είχε ως αποτέλεσμα η ειδοποίηση να καθυστερήσει.

Επόμενο άρθρο »

Συναισθηματικός Αγώνας για τον Nakagami στην Ιαπωνία

« Προηγούμενο άρθρο

10 βαθμοί διαφορά:

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ