• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Gardner αντικαταστάτης του Crutchlow στο GP της Ιαπωνίας με την Yamaha Factory Racing Team
Αγώνες 28/09/2024 - 11:44

Η Yamaha Motor Co., Ltd. είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο Remy Gardner θα είναι αναβάτης της Yamaha Factory Racing Team ως αντικαταστάτης στον 16ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2024 FIM, που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα Mobility Resort Motegi. Θα οδηγήσει την Yamaha Factory Racing Team YZR-M1 (Monster Energy Yamaha MotoGP) στην πίστα Mobility Resort Motegi στο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο από τις 4 έως 6 Οκτωβρίου.

Ο Gardner οδήγησε ήδη τη Yamaha YZR-M1 του 2024 στο Γερμανικό GP και στο Βρετανικό GP, καθιστώντας τον την ιδανική επιλογή για την Yamaha Factory Racing Team για το εγχώριο GP. Η συμμετοχή του πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Moto2 στο Ιαπωνικό GP του 2024 θα είναι η πρώτη του φορά που οδηγεί στην πίστα Motegi με μοτοσυκλέτα κορυφαίας κατηγορίας από το 2022.

KAZUTOSHI SEKI Διευθυντής ομάδας δοκιμών Yamaha Factory Racing

«Η ανάπτυξη μοτοσυκλετών βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε κίνησης της Yamaha φέτος. Οι μηχανικοί εργάζονται πολύ σκληρά και είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι ο Gardner θα επιταχύνει τις προσπάθειες της Yamaha να αναπτύξει πρωτότυπα εξαρτήματα και να αυξήσει την απόδοση της μοτοσυκλέτας. Ο Remy Gardner έχει ήδη δοκιμάσει με επιτυχία πρωτότυπα βελτιωμένα εξαρτήματα για την M1 σε δύο περιπτώσεις νωρίτερα φέτος, οπότε η προηγούμενη εμπειρία του τον καθιστά μια λογική επιλογή στην απουσία του Cal Crutchlow λόγω τραυματισμού».

 

REMY GARDNER Αναβάτης αντικατάστασης ομάδας δοκιμών Yamaha Factory Racing MotoGP

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που αγωνίζομαι στην Ιαπωνία, είναι μια χώρα που πάντα μου άρεσε να επισκέπτομαι τους Αγώνες Grand Prix, αλλά το να πάω στην Ιαπωνία και να αγωνιστώ για έναν Ιάπωνα κατασκευαστή στο MotoGP μπροστά στους Ιάπωνες οπαδούς θα είναι κάτι ξεχωριστό. Είναι ωραίο που, μετά το Sachsenring και το Silverstone, η Yamaha μου ζήτησε να επιστρέψω. Αισθάνονται ξεκάθαρα ότι φέρνω κάτι στο αναπτυξιακό πρόγραμμα, οπότε ελπίζουμε να έχουμε ένα παραγωγικό Σαββατοκύριακο και στο Motegi. Θα είναι μια πολυάσχολη περίοδος για μένα με πέντε Αγώνες σε πέντε εβδομάδες, αλλά ούτως ή άλλως οδηγώ μοτοσυκλέτες σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο, οπότε δεν είναι κάτι καινούργιο για μένα»!

 

REMY GARDNER:

 

Ο Gardner απόλαυσε μια επιτυχημένη καριέρα στο paddock του Grand Prix, το οποίο ξεκίνησε με τρεις συμμετοχές ως αναβάτης αντικατάστασης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 του 2014. Αφού ολοκλήρωσε την πρώτη του πλήρη σεζόν την επόμενη χρονιά, ο Αυστραλός εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του στη Moto2 ως αναβάτης αντικατάστασης στη Βαρκελώνη, που τον είδε να διατηρηθεί τη θέση του στους υπόλοιπους Γύρους το 2016.

Ο Αυστραλός ήταν σταθερός στην επίτευξη βαθμών στο πρωτάθλημα τις επόμενες σεζόν και το 2019 πέτυχε ένα βάθρο με μια 2η θέση στην Αργεντινή. Το 2020, ήταν ένας από τους αναβάτες που ξεχώρισαν στη Moto2, πανηγυρίζοντας τέσσερα βάθρα, συμπεριλαμβανομένης μιας εκπληκτικής παρθενικής νίκης από την pole position στον τελευτέο Αγώνα του Portimão, τερματίζοντας τη σεζόν στην 6η θέση στην κατάταξη.

 

Το 2021, ο Gardner απόλαυσε αρκετές εξαιρετικές επιδόσεις, κερδίζοντας 5 φορές και ανεβαίνοντας σε 12 βάθρα, ενώ σε κάθε Αγώνα που τερμάτισε μπήκε στην πρώτη δεκάδα. Στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 στον τελικό της Βαλένθια πριν προβιβαστεί στην πρώτη κατηγορία για τη σεζόν του 2022. Στη νέα του σεζόν στο MotoGP, ο Gardner επέδειξε ισχυρή πρόοδο και υψηλό επίπεδο αποφασιστικότητας, αλλά θα έκανε τη μετάβαση στα Superbikes το 2023 με την ομάδα GYTR GRT Yamaha.

 

Αποδείχθηκε μια πιο σκληρή μετάβαση από ό,τι περίμενε ο Αυστραλός, καθώς αντιμετώπισε την πρόκληση να μάθει όχι μόνο ένα εντελώς νέο στυλ μοτοσυκλέτας, αλλά και νέα ελαστικά, φρένα και, σε ορισμένες περιπτώσεις, πίστες. Παρόλα αυτά, άντεξε και έκανε ισχυρή πρόοδο προς το τέλος της σεζόν. Τερμάτισε μερικά αγωνιώδη δέκατα πίσω από τον πρώτο του βάθρου και μπόρεσε να δει τον νικητή να περνά τη γραμμή μπροστά του στον τελευταίο Αγώνα της χρονιάς στη Χερέθ.

 

Παραμένοντας στην ομάδα για το 2024, ο Gardner έδειχνε δυνατός μετά από μια εντυπωσιακή καμπάνια στις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν. Δεν χρειάστηκε να περιμένει πολύ για το πρώτο του βάθρο WorldSBK, το οποίο ήρθε στον 3ο Γύρο, 2ος Αγώνας, στο Άσεν. Τώρα ψάχνει να χτίσει πάνω σε αυτή την επιτυχία και πιέζει για να εξασφαλίσει την πρώτη του νίκη στο WorldSBK.

 

Προσωπικά Στοιχεία:

Ημερομηνία γέννησης: 24-02-1998

Τόπος γέννησης: Σίδνεϊ, Αυστραλία

Εθνικότητα: Αυστραλιανή

Ύψος: 174 εκ

Βάρος: 63 κιλά

 

Περίληψη της καριέρας:

2024: Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM - Ομάδα GYTR GRT Yamaha WorldSBK 2023: 9ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM - Ομάδα GYTR GRT Yamaha WorldSBK

2022: 23ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP

2021: Πρωταθλητής - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2

2020: 6ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2

2019: 15ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2

2018: 19ο - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2

2017: 21ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2

2016: 26ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2

2015: 30ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3

2014: 32ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 (τρεις Αγώνες) / 9ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Εφήβων FIM CEV Moto3

2013: 16ος Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Junior Moto3 FIM CEV

2012: 26ος - Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Εφήβων FIM CEV Moto3

Επόμενο άρθρο »

Ο Bagnaia κατακτά την Mandalika καθώς το λάθος του Martin μειώνει το προβάδισμα του τίτλου

« Προηγούμενο άρθρο

Μεγάλο καλωσόρισμα της Pertamina Enduro VR46 στην Ινδονησία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ